Part-34 (Z+U)

7.8K 1.2K 164
                                    

(Zawgyi)

*ဦး​ေလးငယ္​*

"အား~~ကြၽတ္​ ကြၽတ္​"

အသိစိတ္​ျပန္​ကပ္​လာသည္​ႏွင္​့ နာက်င္​ကိုက္​ခဲ​ေန​ေသာမ်က္​ႏွာမွာတဆစ္​ဆစ္​ကိုက္​​ေန​ေလသည္​...

"ႏိုးၿပီလား~~"

မရင္​းႏွီး​ေသာ သူစိမ္​းအသံ​ေၾကာင္​့မ်က္​လံုးဖြင္​့ၾကည့္​့လိုက္​မိ​ေသာအခါ တစ္​ခါမွျမင္​ဖူးျခင္​းမ႐ွိခဲ့သည့္​့လူတစ္​​ေယာက္​...Baekhyunအခန္​းအတြင္​း Baekhyunအနား Baekhyunကုတင္​​ေပၚတက္​ထိုင္​ကာ Baekbyunကို ငံု႔ၾကည္​့​ေန​ေလသည္​...

"ခင္​ဗ်ား...ခင္​ဗ်ားကဘယ္​သူလဲ ဘယ္​လိုလုပ္​ဒီ​ေရာက္​​ေနတာလဲ"

"ဟမ္​...မနက္​ကမင္​းကို​ေက်ာင္​းက​ေနခ်ီထုတ္​လာတဲ့သူ​ေလ မမွတ္​မိဘူးလား"

ခ်ီထုတ္​လာတဲ့သူ???

အဲ့ဒါဆို အဲ့ဒါတကယ္​ျဖစ္​ခဲ့တာ​ေပါ့...
Baekရဲ႕အိမ္​မက္​သက္​သက္​မဟုတ္​ခဲ့ဘူး​ေပါ့...

Baekhyunအိပ္ရာမွ ကုန္း႐ုန္းထလိုက္ရင္း မ်က္ႏွာကို အသာကိုင္ၾကည့္မိေတာ့ နာက်င္ေနဆဲဒဏ္ရာတခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူ ပလာစတာတခ်ိဳ႕ကပါ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ေနရာယူေနေလသည္...

"မင္းကိုေဆးရံုေခၚသြားလို႔အဆင္မေျပလို႔ အိမ္ပဲေခၚလာခဲ့ရတာ"

"ဦးေလးကဘယ္သူလဲ?ဦး​ေလးက ဘယ္​လိုလုပ္​ က်​ေနာ္​့ကိုအိမ္​​ေခၚလာတာလဲ ဘာလို႔က်​ေနာ္​့အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေနတာလဲ"

"ဘာ!!!ဦး​ေလး?? မင္​းကိုယ္​မင္​း​ေမြးကင္​းစမ်ားမွတ္​​ေနလား ကိုယ္​့ရဲ႕ဒီဇိုင္​းကာလာအ​ေနအထားကိုshowလိုက္​ခုမွ Over 30ကြ မင္​းဘႀကီးအရြယ္​မဟုတ္​ဘူး"

စိတ္​ဆိုးမာန္​ဆိုးနဲ႔တ႐ွဴး႐ွဴးသံထြက္​​ေအာင္​​ေဒါသႀကီး​ေနတဲ့လူကိုBaek​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​​ေလးၾကည္​့​ေနမိသည္​...

သူ​ေျပာတဲ့ဒီဇိုင္​းကာလာကိုၾကည္​့ရင္​Celebrityတစ္​​ေယာက္​နဲ႔တူ​ေပမယ္​့လည္​းBaekမ်က္​လံုးထဲတြင္​​ေတာ့ အ႐ူးတစ္​​ေယာက္​လိုသာျမင္​​ေနမိသည္​​ကို​ေတာ့ မတတ္​ႏိုင္​ပါ...

ကေလး႐ုပ္မေျပာင္းေပမယ့္ အသက္ဖင္ေဆာင့္ေနတာအသိသာႀကီးကို...

*ဦး​ေလးငယ္​*Where stories live. Discover now