VII.

1.3K 68 19
                                    




Csak ültem a szoba közepén és a képet néztem amin Jhonyval vagyunk. Ez a rohadt hely egyre csak rohadtabb lesz. Egyre több a hulla és egyre több dolog kezdi bonyolítani a dolgokat. Nagy űr tátong most az első szobák között. A nyolcastól a hármas és a hatos kivételével mindegyik üres. Vagyis nem is...tele van vérrel. Még mindig egy csomó dolgot nem tudok. Az időm fogy és a szövetségeseimnek is vége.Miket beszélek...barátok voltak...Itt minden nap csak halál nap és rád ragad. Előbb utóbb már vágyakozva várod a sorod, mert legalább vége lesz...Kezdek bekattanni...Sürgősen ki kell jutnom innen...Nincs rendszerük. A nyolc, a hét,a kettő,az egy és a négy között semmilyen rendszer nincsen...

Hirtelen lépéseket hallok. Felém jönnek megint...Nyögéseket is követik a lépések hangját. Lassan elérnek az ajtómhoz. A fehér maszkos volt az egy zsákkal a hátán.

- Ez a mai szerencse napod....A főnök ma kegyes volt. Itt a kurvád dugd meg aztán, majd várjátok ki a sorotok...

- Ne izgulj...te előbb kerülsz sorra

- Nevet fel magabiztosan, mint aki nem is retteg a következményektől. - Dave gondoskodni fogok róla, hogy különleges bánásmódban részesülj...

- Már megkaptam, köszi, de esetleg egy pezsgő fürdőt el tudnék fogadni...

- Kapsz mellé savat amiben, majd pancsolhatsz, amíg a csontjaidról le nem rohad a húsod...

- A fejed előbb fog elválni a nyakadtól. Talán megijedtél? Olyan... sápadtan tűnsz. -

- Meglátjuk csótány...- Ezután bevágta az ajtót. -

Gyorsan "kicsomagoltam" Roset . A lába teljesen be volt kötve a kötés tiszta vér volt. Az arcán kék és lila foltok. Több helyen megmaradtak az ostor nyomai.

- Tudom...hogy hülye kérdés...de jól vagy?

- Aszem....Sikerült pár dolgot megtudnom...

- Mit? Miben sántikálsz?

- Kihallgattam őket, amíg bezártak a hús tárolóba...Dave el kell tűnnöd innen valahogy téged akarnak,nem tudom miért vagy hogyan,de téged akarnak kicsinálni lelkileg testileg...

- Erre magamtól is rájöttem....

- Az egyik neve Tony...a másik meg nem tudok róla semmit...

- Tony?!Tony meghalt előtted láttam ő volt az ötös szobában...

- Akkor lehet, hogy vissza tért..

- Ez még szerintem is faszság...

- Bocsi...csak egy kis poén.-Köhög.-

- Pihenj addig kitalálok valamit, hogy túl éljünk...

- Dave ,ik ezek a papírok?

- Jah csak koponyás játéka, ezeket küldte...

- Dave, segíts ki egy kicsit mi ez az 5 egyáltalán...

- Az semmi csak..tőlem kérdezték meg kit öljenek meg következőnek... - Ülök oda hozzá. - Én az ötöst mondtam, aki Tony volt. De nem vele végeztek először és teljesen össze kutyultak mindent...

- Dave....aszem kezdem sejteni mit tettél. Azt hinnéd, hogy valami tök bonyolult sorrend van mögötte vagy, hogy nem teljes, de most ért körbe..

- Miről beszélsz? Rose, szerintem te félre beszélsz...

- Nem tényleg nézd csak meg...A nyolcas és a hetes egymás mellet vannak az egy és a kettő is,ha össze adod őket, akkor tizenötöt kapsz. Ezt oszd el hárommal és megkapod az ötöt, ha újra hárommal osztasz, akkor hat meg három az kilenc osztva három megint három. Nah most akkor három meg hat az ugye kilenc, ha abból kivonod a négyet, vagyis engem megint megkapod az ötöt.

24Where stories live. Discover now