Ott ültünk némán csak és néztük egymást.Készülünk arra,hogy hamarosan jönni fognak,hogy új "játékot"adjanak. Kicsit arrébb megyek és a Tv-ket bámulom. Rose-t és Robbertet nézem.Jól vannak,vagyis foglyuk rá...Még mindig nem akarom elhinni,hogy nem bízhatok Rose-ban sem..Közben Sophie jött mellém.
-Dave mi történt veled.Amikor megláttad a testet nagyon kiakadtál..
-Ige...-Mély levegőt veszek.-Azért,mert az én öcsémet is Jhonynak hívták.Azt hiszem,hogy ez a rohadék tudja is.Próbál szívatni...,de viszont az,hogy ő Joshua unokája vol megint csak...összezavar...
-Beszéljünk velük...hátha többet megtudsz...
-Lehet azt kéne...
-ide hívjam?-Kérdezi kicsi aggodalommal az arcán.-
-Kérlek..-Elment és pillanatokkal később Joshuával tért vissza.-
-Itt vagyok Dave mond mi az?-Kérdezte Joshua.-
-Mond ti hol voltatok,mikor elraboltak vagy elkaptak titeket?
-oh hát dél után volt. Jhony azt mondta le akar menni a játszó térre.Gondoltam leviszem.Az apja munkában volt így én voltam csak kéznél.Lementünk és senki se volt lent.Játszott kicsit és jött még pár szülő a gyerekeikkel.-Hajtja a fejét.-Aztán így eltelt egy óra mondtam elég lesz menjünk haza. Jhony azt mondta,hogy még maradjunk.Maradtunk is,mert ráértünk. Jhony egyszer csak felém fut,hogy látott egy bácsit nagy szőrme kabátban.Én mondtam,hogy ideje lenne mennünk aztán sikolyt hallottam.Felkaptam Jhonyt és elkezdtem a kocsim felé futni.Odaértem beszálltunk,de nem indult el.Megnéztem gyorsan és a motor nem volt a kocsimban.Aztán valami fejbe talált és itt ébredtem...
-Me...me...melyik játszótéren voltatok?
-A Bendris mellettin. Az ...volt a kedvence Jhonynak...
-Hmm...Sophie,te hogy kerültél ide?
-Hát...én csak hazafele mentem az esti iskolából.Zenét hallgattam közben,hogy ne unatkozzak.Sétáltam és mentem a sötétben.Egyik pillanatban elmentem bevásárló központ mellett.Aztán egyszer a semmiből elém került egy alak elkapta a számat és betuszkolt egy zsákba.Aztán itt kötődtem ki..
-Áh lehet egy tippen?fogadjunk,hogy a Brienxeon Centernél voltál nem?
-De....de ez miért fontos?
-Azért,mert a Brendis kocsma ott van a közelben.Pont ott ahol a játszótér van.Hiszen a bevásárló központ és a kocsma között van a park....
-Dave azt akarod mondani,hogy minket mind a Brendis kocsma és annak közelében szedtek össze?-Nézett rám Joshua.-
-Eléggé valószínű...
-Engem...a közeli fodrászatnál kapott el...-Szólt oda Connor is.-
-Baszus....baszus....baszus....-Kezd körbe-körbe járni Sophie.-Most mi legyen?
-Kell valaminek ott lennie ami miatt...-Közbe vágok.-
-Nincs ott semmi....semmi és semmi....-Mindenki rám néz.-
-Dave....mi az?.-Kérdezte Joshua eléggé aggódva.-
-Csak ne..ne lehetetlen...ez csak 4 ember....nem tudhatjuk,hogy mindenkit onnét szedett össze...mi van,ha csak azért vagyunk egy szobában,mert minket ott szedett össze?-Persze a logikám máris megbukott,hiszen Rose-t is a Bendris környékén kapták el...,de ezt ők nem tudják...-
-Igaz....de biztos van valami rendszere erre is...-Gondolkozik el Sophie.-
-Szerintem mindenre van....-Nézz fel Joshua.-
ВЫ ЧИТАЕТЕ
24
УжасыÁtlagos este volt ez mindenkinek,míg az egész át nem fordult egy rémálommá... "A játék elindult és a tét nem más,mint a túlélés"