Eltelt pár óra.Csönd volt mindenhol.Nem igazán hallottam mást,csak itt-ott egy kis kopogást ajtókon. Rose elaludt,bár nem tudom,hogy képes valaki ilyen helyzetben nyugodtan aludni.Én is megpróbáltam. A sarokba ültem,elengedtem magam és behunytam a szememet.Furcsa,de könnyen álomba is merültem.Kezdetben úgy éreztem,mintha zuhannék,majd lassan kitisztult a kép előttem. Újra tizenhat voltam,újra anyámék házában.Mintha csak az egész eddigi életem álom lett volna, az ágyban ébredtem.Minden szinte tökéletes volt.Kikeltem az ágyamból a ruhám ár ki volt készítve.Egy szürke kapucnis póló,szürke farmer és egy fekete sport cipő.Lassacskán sikerült felöltöznöm is amikor az író asztalomon egy cetlit láttam:"2016.07.11 <3".Meglepődtem,de nem törődtem vele igazán.Leértem és ott volt anya apa és persze az öcsém is.Éppen reggeliztek .Leültem közéjük az asztalhoz és édesanyám elém is tett egy nagyobb tál zabpelyhet.Elkezdtem enni,majd anyám rám nézett.
-Dave le vinnéd az öcsédet a játszó térre,azt mondta el szeretne menni és csakis veled hajlandó.
-Nem kihagyom..köszi,nem kérek belőle.
-De...Dave.....megígérted...-Mondta Jhony-
-De más dolgom van értsd meg....
-Dave elviszed az öcsédet a játszó térre.Mostanság amúgy is alig vagy itthon.
-Mert a barátaimmal logók apa.Nincs időm óvodásokra vigyázni...
-Dave elviszed az öcséd és kész nincs apelláta megérteted?!
-Igenis apuci.....-Mondtam unott fejjel.-
-Köszi Dave. Te vagy a legjobb bátyó.-Amint ez kimondta elkezdett visszhangozni a fejem.-
-Ne túlozz...jó tehát,ha végeztem lemegyünk a játszó térre...
-Rendben addig,mi anyáddal bevásárolunk.
A reggelit kicsit fancsali pofával ettem meg.Semmi kedvem sem volt ehhez.Lassan végeztem felálltam és a szobám felé vettem az irányt.Ott előkaptam a telefon és megírtam a barátaimnak,hogy ne várjanak,mert"bébiszittert" kell játszanom.Leértem az ajtóba,ahol Jhony már várt rám.Egy táska volta a hátán,gondolom tele játékkal.A kezében pedig a kedvenc játéka egy akció figura.Egy fekete kis műanyag baba volt a kezében két karddal.Az arcán maszk volt.Tipikus gyerekeknek eladható szemét...Jhony hozzám futott és megölelt.
-Szeretlek tesó,köszönöm,hogy eljössz velem ígérem nem foglak untatni. Jól fogunk szórakozni.-Majd kacag egyet.-
-Jó..jó csak menjünk már....-Majd meg foglya a kezemet.-
-Így mindenki láthatja,hogy az én bátyám a legjobb a világon,mert elkísér engem *Megtorlót* a játszó térre.-Mosolyog rám.-
-Igen elviszlek és ku...akarom mondani nagyon jól fogunk szórakozni..
-Akkor menjünk,nincs messze.-Indult ki az ajtón.-
Ahogy az utcán sétáltunk kézen fogva mindenki minket nézett. Igazán kedvesen néhol már nagy mosollyal nézték,ahogy kiérem az öcsémet. Megpillantatom távol a játszó teret.Odaértünk a játszó térre ami egy fás kis parkban helyezkedett el.Minden volt itt homokozó,hinta,csúszda,mászóka,labirintus még azok billegő valamik is aminek senki se tudja a nevét.Igazi gyerek paradicsom volt ez a hely. Jhony persze egyből a homokozó fele vette az irányt.
-Dave gyere te is játszani,hoztam neked is bábut.
-Köszi,de nem babázok...
-Ezek akció figurák Dave. Ezek többek,mint babák.
YOU ARE READING
24
HorrorÁtlagos este volt ez mindenkinek,míg az egész át nem fordult egy rémálommá... "A játék elindult és a tét nem más,mint a túlélés"