-Minden készen áll a következő játékhoz.
-Rendben van Skull...mond csak mindent beállítottál?
-Igen lassan elindítom a felvételeket is.
-Remek...igazán szórakoztató lesz nézni,ahogy összeomlanak...
-Mit fognak látni? Személyre szabott kis filmet amit White vett fel nekem...
-Oh igen szóval White...
-Tudok róla.Engem is idegesít a sok kirohanása.
-Lassan kontrollálhatatlan lesz...
-Félő,hogy gyorsan véget vethet a játékomnak...
-Mi a teendőm ez ügyben?
-Mi lenne? Végezz vele szépen...Nem kell olyan aki nem a szabályaim szerint játszik...
-De hát...
-Skull végez vele...lehetőleg gyorsan..sokat segített megérdemli...
-Rendben van...
-Most menj...nekem most beszélnem kell valakivel.
Kilépett az ajtón bezárva a sötét szobát amiben volt.Az asztalról felvett egy nagy bárdot és elindult el elzárt szoba fele.Elővett egy régi rozsdás kulcsot,majd a kulcslyukba helyezte. Elforgat,majd kinyitotta az ajtót ami egy gyengén kivilágított fehér szobába vezetett.A szoba közepén ott ült White kikötözve.Csendben volt,mintha tudta volna mi jön. Skull a háta mögé állt és felemelte a kezét.
-Sajnálom...-Majd lecsapta a bárdot White nyakára.- Mi a ...-Egy erős ütést kapott a fejére.-
-Mit tett velem maga szörnyeteg!?Mindenre emlékszek amit tettem...Mit tett velem!?
-White...te idióta...
-Újra rácsap.-Nem vagyok White...te meg rohadék gyilkos vagy!
-Mint ahogy te is...Tony...
-Én nem...nem voltam magamnál valamit csináltál velem!
-Én nem tetted veled semmit...
-Kussolj-Újra megüti.-Egy gyilkos vagy...egy senki...nem vagyok olyan mint te...Felveszi a földről a kulcsot és az ajtó fele sétál.-
-Tony állj meg vagy...
-Vagy mi!?
-Mindegy...menj csak...a te sorsod már eldőlt...halott vagy...
-Megmutatom neked ki halott...-Kilépett a szobából és bezárta az ajtót.-Remek már csak ki kell jutnom innen...valahogy...
-Nem fogsz tudni...már rég halott vagy csak még nem tudsz róla.
-Fogd be!Fogd be! Fogd be! Fogd be! Ki fogok jutni,te meg itt fogsz megrohadni!Rendben akkor...merre van a Kontról szoba... ki kell engednem a többieket.
-Sok sikert hozzá...,de a helyedben figyelném az árnyakat.
-Miről beszélsz?
-Semmiről csak nem akarom,hogy túl gyors legyen...
-Fogd be...-Majd elindult a folyóson ami keresztezte ezt a szobát.-Ki jutok és a többieket is megmentem...
Ahogy Tony lassan sántikál végig a folyóson egy kis fekete ajtót lát.Nincs rá írva hova vezet vagy mire szolgál,csak láncok voltak rajta és egy furcsa lakat. Tony megállt szemügyre vette,de tovább ment.Látott pár dolgot ezen a helyen és tudja,hogy ami így le van zárva,ott csak rossz dolog lehet.Ahogy elhagyta a szobát és egyre távolabb került valaki kopogtatni kezdet rajta.
YOU ARE READING
24
HorrorÁtlagos este volt ez mindenkinek,míg az egész át nem fordult egy rémálommá... "A játék elindult és a tét nem más,mint a túlélés"