A sötét árnyék egyre közelebb csoszogott felénk.örült erőltet nevetéssel,mint aki biztos a sikerében.Igen eléggé rossz helyzetben voltunk,de nem eléggé ahhoz,hogy most itt meghaljunk...
-Joshua...
-Mond kölyök.
-Van egy ötletem,hogyan kapjuk el...
-Nah bármilyen öltetett hallgatok Dave.
-A láncok,talán ha sikerül beakasztanunk párba megfolytatjuk....
-Rendben akkor úgy lesz és,hogy tervezted?
-Szétválunk és úgy ütünk rajta...Te szólsz a többieknek addig én kelepcébe csalom a dögöt.
-Dave én nem tá....
-Szerinted ez most számít?Csináljuk-majd ellöktem magamtól és elkezdtem csörgetni a láncokat.-Gyere csak ide itt vagy!
Pár pillanattal később már meg is indult felém.a láncok elszakadtak közben,így nem sok minden állt az útjába,hogy elérjen engem.Közel került és neki lökött a mögöttem lévő falnak.Bevertem a fejem és kissé homályosan látva figyeltem ahogy közelít.
-Ha a láncok nem fognak rajtad...akkor még is?-Keltem fel közben nehezen és a kezemen lévő sebet szorongattam.-
-Dave húzódj el onnan-kiált rám Joshua.-
-Várj még kicsit...-Mondtam és egy kis vért locsoltam a falra.-Gyere te multivégtagos szörnyeteg....
Morogva lépkedett felém,majd beterpesztett,hogy rám vetődjön.Kicsit arrébb álltam és vártam az ugrást.Közben még egy kevés vért locsoltam a falra.A rémség elrugaszkodott és a falnak ugrott pontosan mellém.gyorsan odébb álltam a többiekhez.
-Aszem tudom,hogyan kapjuk el...Ez a dög vak vagy legalábbis nem lát...
-Akkor valószínűleg a vérre megy...
-És a hangokra...
-Akkor ez ilyen,mint egy zombi gyakorlatilag?-Nézett körbe Katy.-
-Olyasmi csak valamivel durvább,de már tudom,hogyan kapjuk el...Én leszek a csali a véremmel.Úgy tűnik az jobban érdekli...
-Akkor mi addig szerzünk pár láncot és megfolytjuk?
-Pontosan Joshua.
-Remek akkor kezdjük is el.
A rémség lenyalogatta a vért a falról és megint felém kezdett caflatni.A sebemet kezdtem nyomkodni,hogy a vérrel elcsaljam amíg a többiek összeszedik a láncokat.Én a vérző sebemből áradó vért a közeli falakra fröcsköltem,hogy időt nyerjek a addig,amíg nem lesz elég láncunk.A szörny ide-oda rohant éppen ahová vért spricceltem neki.Egyre kevesebb jött.Kezdet érvényesülni a véralvadás.
-Skacok húzzatok bele,már nem sokáig tudok szökőkutat játszani!
-Még egy kicsit csináld Dave,már csak pár darab kéne
-Joshua húzzatok bele akkor!-A kezemből már csak aprócska cseppek jöttek ki.A szörnyeteg lassan felém nézett és nevetve indult meg lassú lépteivel.Elkezdet neki rugaszkodni az ugráshoz.
-Srácok kicsit húzzatok bele!
A rémség elrugaszkodott és készült rám vetni magát.Már éppen elért volna éles körmeivel mikor hirtelen valami visszarántja.Rengeteg lánc állt a testébe.Az egyik pont a nyakába.Az ijedségtől lesokkolva nem tudtam megmozdulni. Joshuák közben elkezdték fojtogatni és a láncokkal elvéreztetni.Nem kellett sok és a szörnyeteg bele is halt a vérveszteségbe.
YOU ARE READING
24
HorrorÁtlagos este volt ez mindenkinek,míg az egész át nem fordult egy rémálommá... "A játék elindult és a tét nem más,mint a túlélés"