Vajon az emberi elme,meddig bírja elviselni a folytonos bezártságot?A folytonos félelmet?A folytonos halál látványát?Szerintem se sokáig...Joshuaék a szobába mentek és egy csattanást hallottam. A csapda bezárult.Nem voltam kíváncsi milyen elborult üzenetet kaptunk,főleg,ha megint leginkább nekem van címezve...Hiába nem akartam tudni,mi áll rajta úgyis meg fogom...Meg kell tudnom,de nem azért,mert annyira akarom...
-Dave...
-Lola szia mond csak nyugodtan.-Mondtam mosolyogva.-
-Ezt neked is látnod kéne...-Nyújtja felém a cetlit.Elvetem tőle és megnéztem mi áll rajta.-
-"A játék véget ért.Gratulálok nektek.Ti vagytok azok akiknél végre bekeményíthetünk." Ez mégis mit jelentsen?
-Nem tudom,de az ajtó is kinyílt közben.Egy sötét szoba van ott.Nem látni be teljesen. Gregory,Joshua és Samuel már előre mentek.
-Értelek...Nekem is velük kéne mennem nem?
-Szerintem eleget tettél értünk...vagyis...
-Eleget?
-Nem úgy értettem...csak engem zavar,hogy folyton te húztál ki minket a bajból...
-Kihúzni a bajból?Akárhányszor átmentünk egy szobán valaki meghalt!Szerintem korántsem tettem eleget...Akkor Rose vagy Robbert még itt lenne...
-Oh...ne haragudj,hogy szóba hoztam...
-Neki dőltem a falhoz,majd egy kis szünet után folytattam.-Ha kihúztam volna bárkit is bajból...most senki nem lenne halott...
-Nem a te lelkeden szárad a haláluk...És innét senkién sem...Senki sem az a gyilkos fajta innét...Még Gregory sem...Mindenki megvadult kicsit a helyzet miatt,de véletlen sem a te hibád...Azok a felelősek akik most kamerákon néznek minket és nevetnek a markukba...
-Talán igazad van...-Mély levegőt veszek.-Kösz..ez segített picit...
-Semmiség Dave...egy csapat vagyunk.Idebent és,majd odakint is...Rendben?-Mosolygott mintha semmi baj nem lenne.-
-Rendben megbeszéltük.-Nevettem egy kicsit.-
-DAVE!-Hallottam egy kiáltást.-Gyere már ide és ezt nézd meg basszameg!!-Gregory volt.-
-Mi az mi történt?!
-Hát hallod bazdki! Egy megterített asztal van odabent!Rajta mindenféle hússal és kajával!!
-Most csak szopatsz?!
-Nem miért szopatnálak ilyennel egy ilyen helyen csezdmeg?!-Nevet kicsit.-Gyere és egyél a többiek megvárnak minket!
-Rendben sietek is.Úgyis kezdtem megéhezni.-Derültem fel kicsit.-Lola?
-Én is csatlakozom ha nem gond.-Mondta mosolyogva.-
Bementünk és tényleg egy terülj-terülj asztalkám fogadott minket rajta többfajta hússal.Meglepő és kissé abszurd látvány volt egy ilyen helyen...Mindenki leült.Páran asztali áldást mondtak és utána elkezdtünk enni.Én mellettem Lola és Joshua ült.-
-Te Dave ez amúgy milyen hús?-Kérdezte Lola.-
-Nem tudom.Biztos valami egzotikus dolog.Ilyet még nem ettem...,de kifejezetten finom...
-Szerintem ez valami bárányféle lehet.-Mondta Joshua.- Eléggé rágós néhol..
-Az,de van itt minden.Még steak is.Ki hitte volna,hogy ezek tudnak főzni...
ESTÁS LEYENDO
24
TerrorÁtlagos este volt ez mindenkinek,míg az egész át nem fordult egy rémálommá... "A játék elindult és a tét nem más,mint a túlélés"