-Nem,nincs semmi csak..
-Csak?Törpe,ne szórakozz mondd már mi van!
-Először is nem vagyok törpe.Nem vagy sokkal magasabb, mint én.Másodszor, ha nem vágtál volna a szavamba rég elmondtam volna.Szóval nyaralni megyünk autóval és mivel fáradt voltam, ezért elaludtam.-muszáj volt neki hazudnom bármennyire is rosszul esett.
-Na,most megnyugodtam.
-Örülök neki.-mosolyodtam el őszintén.
-Hova lesz az út?És kivel is pontosan?
-Hát az út.. az Németországba lesz.A nővéremmel Kyrával.
-Na az szuper.Nekem most mennem kell,mert hamarosan kezdődik a meccs.Vigyázz magadra!Szeretlek!
-Én is téged!-suttogtam,de ezt valószínűleg nem hallotta,ugyanis rámnyomta a telefont.
Már éreztem, hogy a bűntudat elkezdte marni a lelkemet.Nagyon nem szerettem volna neki hazudni,de érte tettem.Nem akartam azt, hogy esetleg miattam mondja le az interjúit, a nyaralást, vagy akármi más fontosabb dolgot.
-Lau.Jól vagy?
-Izé..Persze minden oké.Csak nem akartam neki hazudni.
-Akkor miért tetted?
-Féltem.
-És mégis mitől?
-Attól, hogy bármit is lemond miattam.Nem szereztnék a karrierje útjába állni.Úgy érzem,kegyes hazugság volt amit én most tettem.
-Te tudod.Lassan elérünk a német-francia határra.Ott majd cserélünk.A vezetés talán elvonja a figyelmed.2 óra múlva tényleg elérkeztünk a német-francia határhoz, ahonnan már Barcelonáig én vezetek.Imádok vezetni és minden vágyam egy saját autó, amivel majd odamegyek ahova és amikor akarok.Az út egész addig csendben telt továbbra is,míg Kyrus fel nem ébredt.Onnantól viszont nem volt megállás.Bekapcsolta a rádiót.Elinte csak dúdolászott.Majd hangos éneklésbe kezdett.A hangulat annyira magával ragadó volt, hogy nemsokára én is üvöltve énekeltem valamennyi dalt vele együtt.
-Nem akarod tudni mi lett a meccs vége?-kérdezte hirtelen.
-Most még nem.Majd ráér akkor,amikor odaértünk.Amúgy tényleg, hol fogunk lakni?
-A mamáék házába.Apu azt mondta nem adta el direkt ezért.Tudta, hogy egyszer úgyis valahogy el foglak cipelni ide dolgozni.
-Mit ne mondjak,jók a megérzései.Most már tudom kitől örökölted.
-Végre.Biztos nem akarsz szólni neki?
-Mégis kinek?És miről?
-A barátodnak arról, hogy majdnem 3 hónapig abban a városban leszek amelyikben ő.
-Nem,nem szeretnék neki szólni.Szerintem jobb így mindkettőnknek.
-Tudod te miket beszél?Hogyan lenne már ez jó mindkettőtöknek?Te láthatóan szenvedsz a hiányától 2 hét után.Ő meg aggódik érted.Hidd el,ez nem lesz jó.Senkinek se.Lehet, hogy nagyon fontos dolga lenne és le szeretné mondani miattad.De te megtudod akadályozni benne.Persze nem azt mondom, hogy zsarold meg azzal,hogyha szeret elmegy.Nem, a zsarolás egyátalán nem jó megoldás.Okos vagy.Valahogyan el tudnád érni nála azt, hogy elmenjen.Viszont ezzel a hozzá állással nem mész majd semmire sem.Én ezt már tapasztaltam.Hülyeség az egész.Ne legyél olyan hülye mint én!Tanulj az én hibámból!
-Huuh.Hát ez hosszú szónoklat volt.Mindenesetre még megfontolom.Tényleg nem szeretném, hogy esetleg túl rámenősnek nézzen.
-Nem fog annak nézni,én tudom.
-Mégis honnan tudnád te?-kérdeztem nevetve.
-Ha te azt tudnád..
YOU ARE READING
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanfictionIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...