-Naa, de most komolyan!
-A legtöbb férfi ugyan olyan.Szeretnek küzdeni a nőért.Vagy éppen azt szeretik, hogyha a nő küzd értük.Szerintem hívd fel amint odaértünk.Jobb lesz az nektek.
-Lehet igazad van.
-Tuti biztos igazam van.Nekem mindig igazam van.
-Két év alatt az egód nem csökkent.Inkább vészesen megnővekedett.
-Jól van na!-lökte meg játékosan a vállam.Hát ebből az lett,hogy elrántottam a kormányt neki a szalagkorlátnak.Innentől teljes képszakadás.*Kyra szemszöge*
Nem gondoltam volna, hogy ekkora baj lesz a játékos váll meglökésből.Laura úgy megijedt, hogy elrántotta a kormányt és a szalagkorlátnak hajtott.Ha ez nem lett volna elég, akkor elmesélem azt is mi történt ezután.Az egyik barom sofőr nem látta meg a kocsit az út szélén és nekiment a vezetői oldalnak.Ekkor ájult el Laura.Sírógörcs szélén állva hívtam a legközelebbi spanyol mentőállomást.Elég közel voltunk már a határhoz szerencsére.De még így sem tudtam megnyugodni.Felhívtam anyuékat,akik semmi nyugtatóval nem tudtak szolgálni.Sőt még le is szidtak, amit teljesen megértek igazából.Azt mondták,amint megvan melyik kórházba viszik azonnal hívjam fel őket és azonnal jönnek.Viszont most jön a legnehezebb ember.Laura barátja.Hogy közölnéd tapintatosan egy fiúval azt, hogy életveszélybe sódortad a barátnőjét?Tőlem ne kérdezd,ezt én se tudom.Remegve vettem ki a telefonját a zsebéből.Ami nagy "szerencsémre" le van kódolva.Már az ezredik kombinàciót próbáltam ki mikor pont érkezett Lioneltől egy bejövő hívás.Isteni jelnek tekintette.Nem tudtam mást tenni, mint felvenni.-Halló?-szóltam bele kicsit félénken.
-Öö..Ez nem Laura telefonja?Kivel beszélek?
-De ez Laura telefonja a nővére vagyok,Kyra.
-És hogy-hogy nem ő vette fek akkor?Történt valami esetleg?
-Ami azt illeti, rátapintottál a lényegre.Autóbalesetünk volt.Én horzsolásokkal megúsztam, de ő elájult.Nyugi,mentőket már hívtam.
-Istenem!Éreztem, hogy baj lesz.Nem úgy, hogy Németországba mentek.Ha jól tudom az közel van Magyarországhoz.
-Nos,igen.Nem Németország volt a cél, hanem Barcelona.
-Tessék?De hát azt mondta..
-Igen azt mondta.Azért mert el akarta kerülni, hogy tudj róla hol is van pontosam.
-Mi..de miért?
-Azt szerette volna,hogy nyugodtan pihend ki a turné fáradalmait,menj interjúkra,intézd a fontos dolgaid.Nem akarta megzavarni a karriered épülését.
-Ilyen kis butus?Most már tényleg nem megyek nyaralni.Nem,nem bírnék így lazulni.Nem menne az, hogy a barátnőm akit tisztelek, szeretek, becsülök kórházban fekszik én pedig sziesztázom.Neem ez nagyon rossz ötlet.
-Megértelek.Figyelj.Amint megtudom melyik város kórházába viszik azonnal hívlak.Rendben?
-Igen.Nagyon köszönöm!-ezzel letette a készüléket.A mentőkre még 10 percet kellett várnunk.Gironából érkeztek.Ezen információ tudatában hívtam fel mindekit akit kellett.Messi már azonnal autóba is pattant.Anyuék lefoglalták az első reggel induló gironai járatra a repülőjegyeket.Én pedig a húgommal együtt elindultam a mentőautóval.Mikor beértünk azonnal szóltam az autómentőknek is.Imádtam azt a kocsit, de így, hogy a testvéremnek balesetet okoztam, nincs kedvem többet beleülni.Míg Laurát vizsgálták megérkezett a barátja.Én őt ismerem, meg tv-ben láttam.Plusz Lau is rengeteget áradozott már róla.Szóval fogtam magam és odasétáltam mögé és megkocogtattam a vállát.
-Segíthetek valamiben?-fordult meg és kérdezett rá kedvesen.Egy jó pont már jár neki, mivel nem tünt elsőre beképzeltnek.
-Szia!Kyra vagyok,Laura nővére.Bár nem ilyen történés során akartalak megismerni,de örülök a találkozásnak.
-Elhiheted, hogy én se.Egyébként nagyon hasonlítotok, nem is értem miért nem tünt fel mikor megláttalak.
-Áhh..Semmi baj.
-Tudsz valami bővebb információt róla?
-Eddig semmit.De nézd ott jön a doki.Kérdezzük meg!
-Doktor Úr elnézést.Pállfy Laura hozzátartozói vagyunk.Esetleg megtudhatnánk róla valamit?-focistát ilyen alázattal beszélni ritkán hallottam,szóval teljesen meg voltam döbbenve.
-Nos,Miss Pállfy diagnózisa a következő:......
ESTÁS LEYENDO
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanficIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...