Part 17

430 19 5
                                    

Amit a szobakulcsok mellett találtam teljesen ledöbbentett, ugyanis a kedvenc autóm(BMW X5 30d) kulcsát találtam ott és egy telefonszámot.A telefonszám Lizáé volt viszont a kocsikulcsot inkább visszahelyeztem.
Stegen már kényelembe vágta magát a kanapén.Mivel e fürdőszoba ajtaja a kanapé mögött helyezkedik el a konyha mellett, gondoltam megijesztem.Lassan, halkan és persze óvatosan mögé lépdeltem és elsikítottam magam.Szerintem az összes szomszéd imádni fog.
-Laura, te megörültél?-kérdezte szapora légvétellel egybekötve.
-Nem, én teljesen jól vagyok.Nesze, itt van a kulcs.-dobtam neki oda.Közben a nővérem tántorgott ki szinte már józanul a vendégszobából.
-Laura!Az isten szerelmére már.Fél 11 van te meg itt sikítozol.-majd meglátta Marc-André ter Stegent és elállt a szava.Mint ahogy az említett fiúnak is.
-Szia!Marc-André ter Stegen vagyok, a Barcelona hálóőre.-nyújtotta a kezét bemutatkozásra.
-Én pedig Pállfy Kyra, ennek a dinkának a nővére.-mutatott rám.
-Tudod ki a dinka te.-löktem meg a vállát játékosan.
-Na csajok én léptem.Köszi a kulcsot!Örök hálám.
-Lehet is te Betonfal.
-Ohh hát ez igazán megtisztelő megszólítás volt.Na mentem!Csáó lánykák!Holnap tali!

Ezután mivel én még nem voltam álmos, Kyra pedig már aludt egyet, leültünk beszélgetni a kanapéra.
-Mi van közted és Cillessen között?-kérdeztem.
-Igazából részemről az, hogy szeretem eléggé, de ha ő nem szeret vagy nem lép újévig szerintem hagyom.És légyszíves ne mondd el ezt neki.Magától kéne lépnie és nem a te befolyásodra.
-Jó, rendben megígérem.Viszont ha nem lép azt sajnálni fogom én is de szerintem te is.
-Figyelj!Nekem nem ilyen nyámnyila férfira van szükségem, aki ha nő van a dologba, inkább távolról imádja és hadd ne soroljam még.
-Megértelek.Emlékszel Rolandra?
-Persze.Ő is pont ilyen volt.Már 1 évvel korábban tisztába voltam az érzéseivel, de ő nem mondta el nekem soha.Tetszett nekem is nem arról van szó, de nehogy már nekem, mint nőnek kelljen lépnie.És hiába volt a suli szépfiúja, ha szerelem terén egy gyáva nyúl.
-Igazad van.Reméljük Cillessennel nem ugyanez lesz.
-Hát ha mégis akkor így jártam.Saúllal való szakításom óta eléggé egyedül érzem magam ott Madridban.
-Elhiszem.-értettem vele egyet.
-Ha nem változik ez hamarosan maximum fél éven belül, akkor szerintem hazajövök.
-Jó ötlet az?Mármint nem azért, mert nem hiányzol soha meg hasonlók, csak hát mégis ez volt az álmod ami teljesült is.
-Tudom.De mégsem érzem magam ott jól.És nem neked kell nézned szinte nap, mint nap az önelégült fejét az exednek.
-Jó ez igaz.Azóta beszéltél már vele?Úgy értem Saúllal.
-Igen.Többször is már.
-Na és miről?
-Megbeszéltük a kapcsolatunkat és új esélyt kért.
-Tényleg?
-Aha.De csak barátként.Lehet hülyeség volt, de megadtam neki.Szeretem.Annyira nem mint régen.
-Értem.Jól tetted.
-Most visszamegyek aludni.Jó volt veled beszélgetni Hugi.Imádlak!-ölelt meg.
-Majdnem elfelejtettem.Holnap idejön Cillessen.
-Holnap menni kell a családhoz.
-Tudom, dee...

z10m11 Meglepetés
Boldog Újévet mégegyszer is mindenkinek!
Köszönöm, hogy itt voltatok velem ebben az évben!
Véleményeket kommentbe szívesen várom.

z10m11 MeglepetésBoldog Újévet mégegyszer is mindenkinek!Köszönöm, hogy itt voltatok velem ebben az évben!Véleményeket kommentbe szívesen várom

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Itt a kép az említett autóról.

Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora