*Messi szemszöge még mindig*
-Hol vagyok?Te mit keresel itt?-nézett rám.
-Gironában vagy.Autóbaleseted volt.
-Úristen!Kyra jól van?
-Tökéletesen.Legalábbis testileg.Ott van az ajtónál.Várja a szüleid.
-Akkor megnyugodtam.
-Nem fáj valamid Picúr?-kérdeztem aggódva.
-A hátam, a karom és az egyik lábam nem érzem.Az miért van?
-Egy fontos ideg sérült meg a lábadban.Meg kellett műteni.Maximum 1 hónapig nem is fogod érezni.Egyébként ezért nem is érzed.
-Dee..így hogy fogok dolgozni.
-Hát egyelőre sehogyan.Viszont igérem, hogy melletted maradok amíg kellek.
-Köszönöm,de ezt nem kérhetem.
-Már miért ne kérhetnéd?És amúgy sem kérés volt a részemről hanem egy kijelentés.
-Nem tudsz miattam pihenni.Nem jársz majd el fontos helyekre.Én ezt nem akarom.
-Amit kell megteszem.Érted mindent Cica.-hosszan a szemébe néztem, majd le a szájára.Hosszas gondolkodás után ajkaimat az övéire tapasztottam.Gyorsan kapcsolt.*Laura szemszöge*
Ebben a csókban benne volt minden.Az egymás nélkül töltött hetek, a szerelem, a szenvedély, az aggódás és az odaadás is.Csodálatos pillanat.Az idő mintha megállt volna velünk.Nem volt senki más rajtunk kívűl.Csak ő meg én.És ez volt a lényeg.
Persze a szép pillanatnak is hamar vége lett.Megérkeztek a szüleim és szinte betörték az ajtót.
-Kicsikém!Úgy aggódtunk érted.-kiabált már messziről anyukám, és mikor odaért hozzám nem törödve a begipszelt kezemmel, jó szorosan átölelt.Mivel nem volt túl kellemes, ezért felszisszentem.
-Tudod anyu, szeretlek meg minden,de nem látod a kezemet.Több helyen meg van zúzodva és hát fáj.
-Jajj, nagyon sajnálom.Nem akartam, hogy fájjon.Csak nagyon aggódtam.
-Semmi baj.Hadd mutassam be a barátomat neked Anyu!
Lionel ösztönösen felállt és kezet nyújtott.Láttam édesanyám szemében, hogy ez tetszett neki.
-Lionel Messi vagyok.Argentin származású, de már régóta itt élek.30 éves vagyok és futballista.
-Én pedig Pállfy Erika vagyok.Magyar származású.Van két leánygyermekem.Ha jól sejtem már mindkettőjüket ismered.Sőt a kisebbiket már elég közelről.De nyugi, tőlem nem kell félni.Jó embernek tűnsz.Szimpatikus vagy.Addig nem lesz baj, míg a lányommal jól bánsz.
-Köszönöm a bizalmat hölgyem.Ígérem nem játszom el a bizalmát.Szeretem a lányát.Szinte már túlságosan is.De szerintem ez nem baj.
-Hát persze, hogy nem baj.A lényeg a szeretet.Enrique, Kyra gyertek!Magukra hagyjuk az ifjú szerelmeseket.Már egy órája beszélgettünk mindenféle dolgokról.Közben néhány csók is elcsattant.Ez volt ami hiányzott nekem ebben a két hétben.Vagyis ő volt az.Szeretem.Nagyon.Leírhatatlanul.Mellette boldogabb vagyok, mint bármikor.Egyik barátom se tudott ennyire boldoggá tenni.Nekik igazából hónapok kellettek ahhoz, hogy elérjék azt, amit ő 1 hét alatt elért.Az se érdekelt, hogy jelenleg egy kórházban fekszem összetörve egy autóbaleset után.Vele akartam lenni minden pillanatban.Soha el nem engedni.Vele kelni,vele feküdni.Mellette tölteni életem hátralévő részét.Csodálatos elképzelések.Csak ki tudja meg is valósulnak-e.Semmi nem garancia arra, hogy ez a kapcsolat örökéletű lesz.Ezt szeretném a legjobban.De az élet egy kegyetlen játék.Képes egy perc alatt romba dönteni azt, amit te nagy nehezen összeraktál.
-Kicsim, mi a baj?
-Csak gondolkoztam a jövőn és..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
ФанфикIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...