Part 2

857 25 0
                                    

Ebéd után arra az elhatározásra jutottam,hogy elmegyek egyet a legjobb barátnőmmel sétálni.Már épp feléjük tartottam,amikor egy lány nekem jött.Arcát nem láttam,mert lefele nézett és szemét napszemüveg takarta.Aztán hirtelen felnézett.Úristen.Ez a nővérem,aki 2 éve elköltözött Madridba és azóta se hallottam róla.
-Kyra!Te mit keresel itt?-ugrottam egyből a nyakába.Ő nem számított a hirtelen kirohanásomra,így mindketten elestünk.
-Jól van Laura!Ezt megjegyeztem.
Nem gondolta túl komolyan,mert a végén felnevetett.
-Annyira hiányoztál Ky!-öleltem meg újból.
-Te is nekem Hugi.Nem megyünk haza?És akkor mesélhetsz a pasiügyeidről.
-Honnan veszed,hogy nekem vannak olyanok?
-A spanyol madarak csiripelték.
-Azt hiszem nagyon pletykásak azok a madarak.-és elindultunk haza.

Otthon már nem volt senki rajtunk kívűl,mert a szüleim elmentek dolgozni.Kyra hasonlóan,mint én,hatalmas haspók,ezért le is rohanta a maradék ebédet.
-Na most mesélj!-szólt nekem teli szájjal,így épphogy értettem.
-Apuval voltunk kint egy Barca meccsen.Tudod te is,hogy ki a kedvencem.Éppen mentem a kijárat felé,mert apu már kint várt,mikor belémjött.Annyira aranyos volt,ahogy esedezett a bocsánatért,hogy már kezdtem megsajnálni.Aztán elhívott egy kávéra.Azt mondta vegyem ezt randinak.Apuval megbeszéltük,hogy egy hétig még maradunk.Amikor a reptéren voltunk,ahova kikísért adott egy karkötőt és megkérdezte lennék-e a barátnője.Természetesen igent mondtam,erre ő jó hosszú csókkal pecsételte meg a pillanatot.És te jó ég mennyire jól csókol!Na befejeztem.
-Sajtó nem csámcsog ezen?
-A sajtó nem tud róla.Te viszont csámcsogsz.
-Megszokhattad volna már 25 év alatt.Vagyis nem annyi,mert nem egyidősek vagyunk.Szóval ha jól matekozok...-ezzel beléfolytottam a szót,mert eljött a cukkolási idő.
-Nem vagy jó matekból.Ha ki is matekoznád,nem tudom jó eredmény jönne-e ki.
-Fogd már be!Én vagyok az idősebb.És igenis tudok matekul.
-Hát magyarul már nem igazán.
-A cukkolásod nem változott semmit se.
-Köszi,ezt bóknak veszem.
-Nem annak szántam,de legyen.
-Kyra,ugye tudod mennyire szeretlek?-öleltem meg az én egyetlen nővérem.
-Mi kellene?
-Mi?Az ember nem is ölelhet meg senkit anélkül,hogy hátsó szándéka lenne?
-De,csak neked tudom hogy mindig van.
-Az igazat megvallva,annyi lenne,hogy itt a kocsid?
-Igen,miért?-löttem felé egy sokat mondó pillantást és így egyből leesett neki.-Neem,nem viheted el a kocsim.Mikor lesz végre sajátod?
-Amikor végre kapok egyet.Nem mostanába végzek az egyetemen,ezért hétközben dolgozni se tudok.Hétvégén tanulok.Nyáron vagyis most lenne rá időm.Viszont semmi jó munkát nem találok.Segítesz?
-Tudtam,hogy engem fogsz megkérni.Intéztem is neked már egy munkát.
-Te vagy a legjobb nővér a világon!
-Köszi,ezt eddig is tudtam.
-Azért el ne szállj magadtól!
-Hát azt hiszem az már sajnos megtörtént.-húzta el a száját hirtelen,majd felnevetett.

Egy darabig még ő is mesélt nekem,aztán hirtelen leesett hogy semmit nem árult el a munkámról.
-Te,figyu!Mi is pontosan az a munka?
-Megyünk Barcelonàba!
-Most komolyan beszélsz vagy csak hülyéskedsz?
-A legkomolyabban beszélek Szivi.
-És mikor indulunk?
-Ma este.Hajnalba ott vagyunk.Szobát már foglaltam.Szóval pakolj hugi, irány Barcelona City!

Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang