-Az, hogy nagyon félek.Az interjút sikerült előre rakni ma 4-re.Azaz van kerek két órám átgondolni mindent.Én ezt nem tudom végigcsinálni.-tört össze egy perc alatt az addig erős férfi.
-Meg tudod csinálni.Csak add magad.Ennyire egyszerű.Állj neki készülni mi pedig visszamegyünk a kórházba.Ugye Jasper?
-Igen, persze.Indulunk is.Dobj egy sms-t haver.Aztán rávesszük,hogy nézze.
Cillessennel beszálltunk az ő kocsijába és elindultunk Gironába.*Laura szemszöge*
Teljesen egyedül éreztem magam.Végig csak Zsófin járt az eszem.Ha nem ragaszkodtam volna annyira ahhoz, hogy együtt tanuljunk talán még ma is élne.Tudom felesleges mindig magamat okolni, ettől még nem tér vissza.Hiába vàrom ez nem fog megtörténni.
Kyra már két órája itthagyott.Remélem semmi baja nincs, és hamarosan visszajön.Nem volt kedvem bekapcsolni a tv-t, ezért inkább csak a plafont bámultam.Aludni sem bírtam.Teljes mértékben ördögi kör.
Három óra elteltével Ky végre visszatért.Ám nem volt egyedül.Hozott magával egy fiút is.Talán ő a barátja.
-Hugi,vissza is jöttem.Bemutatom neked Jasper Cillessent.
-Nagyon örvendek Laura!-nyújtotta felém a kezét amit én el is fogadtam.
-Te nem a Barcelonában játszol?
-De éppenséggel igen.
-Értem.És hogy jöttetek össze?-kíváncsiskodtam.
-Öhh, Laura mi nem vagyunk együtt.-válaszolt Kyra zavartan.
-Akkor mégis ki a barátod?Áruld már el!
-Saúl,az Atletico Madrid középpályása volt.-tekintetét a földre szegezte és fel se mert nézni.
-Hogy mi?-reagáltunk azonnal Jasperrel.
-Jasper neked azért nem említettem, mert azt éreztem, hogy emiatt elítélsz majd, mivel rívális csapatnak dolgozom.Hugi neked azért nem, mert igazából sose került ennyire szóba.
-Jó,megértem.De mi az, hogy már csak volt?Mikor szakítottatok.
-Kb. másfél órája.Hosszú lenne most elmesélni.
Cillessen telefonja jelezni kezdett.Jelentőségteljesen egymásra néztek.Érzem, hogy itt hamarosan lesz valami köztük.
-Lau.Mi lenne ha néznénk valamit?Ha már egyszer itt van a készülék.
-Benne vagyok.
Sokáig keresgélt az adók között, míg végre megtalálta azt amit keresett.Pont olyan csatornát amin Lionelt adták élő interjúban.Hiába fájt őt nézni, de nem mondhattam neki, hogy kapcsolja ki inkább.Érdeklődve hallgattam.
-Nos,Messi köszönjük, hogy eljöttél.Tudjuk ritkán vállalsz el ilyen külön interjú-féleségeket, szóval külön örülünk neked.
-Részemről a megtiszteltetés.
-Akkor kezdhetjük?-kérdezte a műsorvezető.
-Persze,készenállok.-láttam rajta, hogy valami miatt nagyon feszeng.Tördelte az ujjait.
-Meddig tervezed folytatni a profi labdarúgó pályafutásodat?
-Ameddig élvezem ezt csinálni vagy míg nem szenvedek olyan súlyos sérülést ami miatt nem tudom tovább folytatni.Remélem az első fog bekövetkezni.A foci az életem nem akarom sérülés miatt befejezni.
-Értem.Nem is kertelek.Lényegre térően megkérdezném tőled azt, amit rengeteg lány szeretne tudni.Jelenleg van olyan hölgy az életedbe, akivel kapcsolatban élsz és később esteleg még házasságot is tervezel?-erre igazából én is kíváncsi lettem.
-Igen van.Csak az a baj ezzel a lánnyal, hogy nincs tisztában az értékeivel.2 hétig jártunk együtt aztán tegnap, mint derült égből villámcsapás, úgy szakított velem.Teljesen ledöbbentem.De amint eljöttem tőle eldöntöttem, hogy mindenáron küzdeni fogok érte.
-És ő ehhez mit szól?-már alig bírtam sírás nélkül.
-Nem tudom.Szeretném meglátogatni, ha vége a műsornak.
-Nem kell megvárnod a műsor végét.Ha ennyire fontos neked akkor hajrá.Siess!
-Köszönöm.Ígérem legközelebb normálisan végig itt leszek az egész adás időben.
Amint benyomták a reklámot sírni kezdtem.Sok volt ez nekem egyszerre.És most bármelyik pillanatban itt lehet.Én meg úgy nézek ki, mint egy boszorkány.
10 perc se kellett neki meg is érkezett.
-Laura!-azonnal az ágyamhoz futott és nem törödve semmivel megölelt.Hirtelen fel se tudtam fogni mi történik.Miután sikerült visszaöleltem és újból folyni kezdtek a könnyeim.
-Kicsim.Semmi baj.Nem haragszom.És remélem te se rám.
-Miért haragudnék Leo?Nekem nincs okom.Neked viszont annál inkább.Meg tudsz bocsátani?
-Nem is haragudtam egy percig se.Csak nem értettem miért volt mindez.Nagyon szeretlek Manó!
-Én is nagyon nagyon!-ezt a pillanatot egy csókkal pecsételtük meg.Hiányzott.Leírhatatlanul.
-Örök hálám Kyra.
-Miért is?
-Hát, mert...
YOU ARE READING
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanfictionIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...