Part 28

451 28 4
                                    

Marc pedig éppen nagyban a legjobb barátnőmnél próbálkozik bevágodni.Ha tudná azt amit én.Liza ugyanis fülig szerelmes a kapusba.Nővéremmel teljes mértékben kibékültem, hetente találkozunk.Cilessen végül jól alakult a kapcsolatuk, annyira, hogy a holland már az eljegyzést tervezgeti.Sokszor belegondoltam abba mi lenne akkor, ha Leo engem is eljegyezne.Sose beszéltünk még róla nem tudom mik a szándékai.A családjának már bemutatott pár hónapja, aminek nagyon örülök.Az anyukája csodálatos nő, nagyon szeretni való.Nagyon úgy kezel mintha a lánya lennék, amivel persze semmi baj nincs.

Most éppen októbert írunk, de annak is már a végét, azaz október 31-et.Az időjárás már kezd hűvősre fordulni, ezen a héten sok felé esőzés is várható.A kisfiúnkat november 7-re várjuk, de az orvos szerint akár hamarosan meg is indulhat a szülés.Így Lionel nem hagy mást csinálni, mint egésznap itthon gubbasztani és rá várni.A tesóm és Cillessen lassan mindennap meglátogat, ahogy Liza is teszi.Versenyt indítottak abból, hogy melyikük lesz a keresztszülő.Igazából Leoval ezt még nem is nagyon beszéltük.Több csapattársa is pályázik a szerepre, a családja és az én legjobb barátnőm és családom is.Nem lesz egy egyszerű döntés.Viszont a barátommal úgy tervezzük, hogy nem állunk meg egy gyereknél, minimum kettő szeretnénk.Szeretnék már túl esni a szülésen, hiszen ekkora hassal nem könnyű a mozgás.Már nagyon szeretném a kezembe tartani, törödni vele, gondoskodni róla játszani vele.Egy évvel ezelőtt anyaságról nem akartan hallani.Most pedig tükön ülve várom, hogy gondoskodhassak egy új életről.Nem tudom mi lenne velem Lionel nélkül.Minden sokkal nehezebb lenne.

~2 nap múlva~
6 óra múlott 10 perce.Nem bírok aludni.A tudat, hogy bármikor elfolyhat a magzatvíz kezd kikészíteni.Leo a lehető legnyugodtabban alszik mellettem.Haja össze-vissza áll, szakálla kezd megint túl nagy lenni.Nekem ő a legjobb.A leghelyesebb, a világ legjobbja.A gyermekem apja.Az elmúl hónapokban rengeteget tett a kapcsolatunkért, értem és a Thiagoért.Igen, Thiago lesz a neve.Thiago Messi.Egyszerűen csodálatos belegondolni.A felesleges időmet, a szerelmem bámulásával töltöttem.Szemhéjai lassan elkezdtek felemelkedni, felfedve csodálatos szemét.Mikor meglátta, hogy őt bámulom hatalmas mosoly terült el az arcán.
-Ennyire tetszem alvás közben?-kérdezte.
-Tudod jól, hogy nem csak akkor tetszel.Te mindenhogyan és mindig.
-Ahogyan te is nekem.-felült az ágyban és hosszú csókot nyomott ajkaimra.
Ezt a pillanatot viszont megszakította az a tény, hogy valami elkezdett lent folyni.Ez a dolog nem más volt mint a magzatvíz.
-Igazán nem szeretném elrontani ezt a szép pillanatot, de elfolyt a magzatvíz.-abban a pillanatban, amint ezt meghallotta és realizálta magában, felugrott, elfutott átöltözni majd felsegített engem.Én is gyorsan átöltöztem volna ha azok a hülye fájások nem lettem volna.Egyre sűrűbbé váltak én pedig egyre gyengébbé.Leo mindenben segített.Végigszoríttotta a kezem egy percre se engedte el.A lépcsőn nehezen jutottunk le, de valahogy mégis sikerült.Gyorsan kocsiba szálltunk és a kórházba száguldtunk.

A recepción kaptam egy tolószéket, mert a fájdalmak miatt már menni alíg bírtam.Azonnal a szülészetre írányitottak, ahol megkaptam a szükséges öltözetet, fájdalomcsillapítokat.Folyamatosan nézték készen állok e már arra, hogy megindítsák.Mikor ez az idő eljött áttoltak egy másik szobába és kezdetét vette a neheze.Mindennek meg van a jó oldala.Másfél óra küzdelem után, világra jött életem másik értelme, Thiago Messi.Hosszú küzdelem végén, meghallod felsírni a gyermeked- amiből arra következtetsz hogy egészséges is-, akit 9 hónapig hordtál a szíved alatt csodátalos, leírhatatlan.Amint meghallottam az apró, törékeny szervezet első hangjait az én szemem is könnybe lábadt.Megcsináltam.Amikor a kezembe adták, csak sírni tudtam.Mást nem.
-Hát üdv a családban, kis Thiago.-üdvözöltem őt.

A kórtermem tele volt virágokkal és a család minden tagjával.Mindenki egyesével gratulált.Nagyon sugdolóztak fogalmam sem volt mi fog történni.Lionel nem volt a teremben.Nem tulajdonítottam neki különösebb dolgot, gondoltam a kisfiát nézi.Rosszul éreztem.Nyílt az ajtó, és ő jelent meg öltönyben, virággal a kezében.
-Hova öltöztél ki, életem?
-Inkább mihez.Vagy kihez.Ami most történni fog örökre az emlékezetedbe fog vésődni.-nem teljesen értettem szavait, de a következő pillanatban, mikor előttem térdelt.
-Leo...mit csinálsz?
-Azt amit rég meg kellett volna már tennem.Szóval Pálffy Laura.Életem szerelme vagy.Nagyon szeretlek!Soha nem találkoztam még hozzád fogható lánnyal.Már lassan másfél éve együtt vagyunk, és ezalatt a másfél év alatt többet kaptam tőled, mint sok másik embertől 20 év alatt.Köszönöm a rengeteg támogatást, szeretetet.A legjobban viszont azt köszönöm, hogy itt vagy nekem.Az, hogy van egy közös fiúnk csak hab a tortán.Befejezem a sok dumát és megkérdezem.Pálffy Laura leszel a társam egy életen át?Hozzám jössz feleségül?-nehezen bírtam már a könnyeimmel túl sok érzelem volt ez egy napra.
-Igen.-bólintottam.Megkönnyebbült sóhaj hagyta el a száját, elmosolyodott, felállt és megcsókolt.A szobában hangos tapsvihar tört ki, fütty szó is elhangzott.

Azt hiszem ez volt eddigi életem legjobb napja.Megszületett a fiam, és Lionel Messi, a világ egyik legjobb focistájának a mennyasszonya lettem.Kell ennél több?Nem hiszem.Végre boldog vagyok.

Ennek a történetnek ez volt az utolsó része.Valamikor jön az epilógus, majd búcsuzunk ettől a sztoritól.Életem első olyan története lesz ez, amit be is fejeztem.Véleményeket szívesen fogadok.Köszönöm, hogy végigolvastátok Laura és Messi történetét.










Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang