A konyhában azonban egy elég vicces dologra lettünk figyelmesek, ugyanis Liza a konyhapultra dőlve aludt két pohár tea társaságában.
-Felkeltjük?-kérdezte Leo.
-Olyan aranyosan alszik.Nekem nincs kedvem felkelteni szegényt.
-Elhiszem.Akkor gyere próbáljuk meg valahogy úgy bevinni a szobájába, hogy be keljen fel.
-Oké.-odamentünk a pulthoz, Liza mögé.Leo megfogta a derekánál és valahogy a vállára fektette.Érezhette ezt a mozgolódást, mert mocorogni kezdett.Hamarosan abbahagyta ezt és békésen aludt tovább.Beértünk a szobájába és a barátom szép lassan ráfektette őt, az ágyra.Én pedig miután ez megtörtént gondosan betakartam és adtam egy puszit a homlokára.Lionellel mindketten elhagytuk a helységet és kimentünk a konyhába.Megcsináltuk a teákat, de közben egy szót se szóltunk a másikhoz.Nagyon meghitt pillanat volt ez.Néha-néha lopva egymásra pillantottunk, viszont ezek sem tartottak 5 másodpercnél tovább.Megittuk a meleg italunkat és elindultunk végre elég későn aludni.
-Laura!-nyúlt a kezem után.-Nagyon szeretlek!És utálom ha szomorú vagy.Tudom mennyire rossz, hogy összevesztél a nővéreddel, de próbáld meg túltenni magad rajta.Viszont kis vígasztalásul szeretném odaadni neked a karácsonyi ajándékodat.
-Most?De hiszen még nincsen karácsony.
-Ezt én is tudom.Viszont szeretnék egy kis örömöt látni az arcodon, szóval mindjárt jövök.
Leültem az ágyra és vártam míg a szerelmem visszaér.Unalmad percek voltak ezek.10 perc után egyszercsak megjelent.
-Itt is voltnék.-szólalt meg hirtelen.-Több kisebb ajándékot is szeretnék neked adni.Ez pedig a nagy és egyben fő ajándékom.-nyújtott át egy fekete dobozt.
Mindenki jogosan gondolhatja, hogy esetleg ez egy gyűrűt tartalmazott.Én abban a pillanatban nem gondoltam ilyenekere.Nem azért, mert nem szeretem, hanem amiatt, hogy ő szerintem még nem akar házasságot.Kinyitottam a dobozt, és előbukkant belőle a kedvenc kocsim kulcsa, amit még néhány órával ezelőtt a farmernadrágja zsebében véltem felfedezni.Ez a kocsi pedig nem volt más mint a BMW X5 30d-s modellje.Annyira örültem, hogy még majdnem lélegzetet venni is elfelejtettem.Csak is sírni tudtam az örömtől.Felnéztem a barátomra, majd jó szorosan átöleltem.Vállába furva a fejem potyogtak a könnyeim.Nagyon szeretem ezt a férfit.
-Honnan tudtad?
-Liza segített.Emlékszel mikor az egyetemen egyik előadás alatt megkérdezte tőled, hogy melyik álmaid autója.Te gondolkodás nélkül rávágtad ennek az autónak a nevét.Lassan már 3 hónapja áll a szülői házatok garázsába.
-Leo, annyira szeretlek!-csókoltam meg.Hosszú percekig álltunk egymás karjaiba.-Elmondhatatlan mennyire.
-Én is nagyon szeretlek!De most már aludni kellene, mert holnap nem tudunk majd felkelni.
Befeküdtünk mindketten az ágyba, majd Leo szorosan magához húzott.A szíve dobogásának ütemére merültem mély álomba.z10m11 Csakis miattad írtam ma részt a buszon.Remélem ettől majd jobb kedved lesz.❤
I love you so much babe!❤❤
ESTÁS LEYENDO
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanficIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...