5. Rész

376 58 6
                                    

Yugyeom pov.

Hihetetlenül zavarba hozott az étteremben, de örültem, hogy jobban érezte magát, majd egész nap igazi kis energia bomba volt. Most viszont hiányzik a hangja, a csokoládé barna szeme, a puha bőre...

Fel véve ingem, végig gombolom, majd a konyhába megyek megteríteni. Az elmúlt pár napban megbeszéltem régi barátommal, hogy jöjjenek át ma a párjával kicsit, mert már vagy középiskola óta nem találkoztunk.

Még kicsit össze pakolászok, majd megterítek és várom, hogy megérkezzenek.

Mikor megszólal a csengő nagy mosollyal nyitok ajtót Jaebumnak, de ahogy meglátom ki áll mögötte: teljesen elképedek.

- Szia Gyeomie - vigyorog ezerrel Jaebum - Ő itt Mark, a párom! - fogja meg kezét, amit lehet kicsit túlságosan is megfigyeltem.

- Sziasztok, gyertek beljebb! - mosolygok belül pedig imádkozom, hogy Mark ne akadjon ki a következő megszólalásomon - Örülök, hogy megismertelek! - nézek rá, de félek szemeitől most - Üljetek le, már lassan kihűl a vacsi. - invitálom őket a konyhába.

Végül kellemesen telik a vacsora, de Mark nem túl beszédes. Bár nem érzem felőle, hogy dühös lenne, mégis különös.

Leülve a nappaliban úgy döntök nézzünk egy kis filmet. Mark Jaebum és mellém ül, kissé megszeppenve. Amint elkezdődik a film Mark fejét Jaebum vállára hajtja, ami most kifejezetten rosszul esik, de végül is ő a párja, miért is húzna inkább hozzám?!

Fél óra múltán viszont már nem bírja tovább a filmben lévő sok hullát és inkább felhúzva lábait, arcát elrejtve sóhajt mélyet, amire Jaebum aggódva néz rá és simít hátára.

- Kicsim nézzünk mást? - kérdi, de Mark csak megrázza fejét mosolyogva és megfogja kezét.

Hm... Furcsa látni, hogy így törődik vele, hisz tegnap Mark még az ölemben sírt, amiért Jaebum bántotta.

Végül a következő lövésnél Mark ijedtében az én kezem után is kap, majd mikor észre veszi, hogy mindkettőnk kezét fogja, ijedten pattan fel kimenve a mosdóba. Mosolyogva nézek utána, mire Jaebum csak érdeklődve figyel.

- Tetszik neked? - kérdi, de cseppet sem birtoklóan vagy mérgesen, csupán olyan a hangszíne, mintha az időjárásról kérdezne. Érdekes.

- Ezt miért kérded? - fordulok inkább előre.

- Láttam, hogy néztél rá. Ismerlek, mint a rossz pénzt és minden érzelmed kiolvasható a szemedből drága kis picur. - mosolyog rám, amitől nem is kicsit pirulok el.

- Nagyon szép srác, az biztos és aranyos is. - vallom be végül.

- És jobbat érdemel nálam. - sóhajt mélyen, amit nem igazán tudok most hova rakni. Én ismerem az igazi Jaebumot, de ő sosem verte volna meg Markot.

Mark pov.

Visszatérve a mosdóból egy elég érdekes beszélgetés üti meg a fülem.

- Beszéltél vele azóta? - néz páromra Yugyeom, mire Jaebum megrázza a fejét.

- Még csak nem is láttam az a nap óta. - lesz szomorú a hangja - Te beszéltél vele? - néz rá csillogó szemekkel.

- Szöulban van.

- Itt? - lepődik meg párom.

- Ki van itt? - ülök vissza helyemre.

- Lényegtelen - ölel magához Jaebum. Miért érzem úgy, hogy hazudik?

Yugyeom nem néz rám, de így is látom, hogy feszült. Legyen is! Nem hiszem el, hogy ő az!

Mikor megláttam: majdnem szívrohamot kaptam. Tudtam, hogy Jaebum barátja hasonlít rá, de nem gondoltam volna, hogy ő maga az.

Úgy csinált, mintha nem ismerne, aminek örülök is meg nem is. Egyrészt jó, mert Jaebum nem fog kiakadni, hogy honnan ismerem, másrészt fáj, mert úgy érzem elárult.

Mad in Love / YuMarkWhere stories live. Discover now