26. Rész (+18)

531 46 11
                                    

Yugyeom pov.

Mark szív verése egyre gyorsul, ahogy nyelvem végig szánt nyakán, majd fogaim lágy bőrébe mélyesztem, ezzel elérve, hogy kéjesen nyögjön fel, megremegve alattam. Elengedem kezét, mellkasánál össze gyűrőm fekete felsőjét, majd egy egyszerű mozdulattal tépem szét, ezzel feltárva tökéletes felső testét. Legutóbb nem ízlelhettem meg finom testét, de most azonnal mellkasára csókolok, ujjaim pedig egyik mellbimbóját kezdik kínozni. Mark nagykortyokban veszi a levegőt, így mellkasa vadul jár fel-le.
Ajkaimmal mellbimbóját kezdem csókolgatni, szívógatni, majd mikor nem figyel, erősebben harapok rá várva a reakcióját, de meglep: meglepedten, jólesően nyög fel, ujjait hajamba túrva.
Mosolyogva ismétlem meg ezt a másik mellbimbójával is, majd csipőjére ülve húzom fel magamhoz, hogy levehessem a megcibált felsőt.

- Ugye tudod, hogy ez a te pólód volt? - mosolyog rám, mivel jobb kedvre derít engem is.

- Valóban? - hajolok ajkaihoz - Van másik. - csókolom meg mélyen, elfektetve, csuklóit az ágyhoz szegezve. Merevedésem ágyékához nyomom és érzem mennyire felizgult ő is.
Elválva tőle megszabadítom nadrágjától és saját felsőmet is leveszem, majd éjjeli szekrényemből előveszek egy bilincset. Érdeklődve nézi, mit csinálok, de nem akarom még hogy lássa...így hátsó zsebembe teszem.

- Mit csinálsz? - piheg rám nézve kíváncsi szemeivel.
Nem válaszolok csak lábai közé térdelek és birtokba veszem édes ajkait. Lassan csókolgatom, majd ajkaim kulcsontjához ér és mélyebben harapok finom bőrébe. Megremegve nyög fel, nekem pedig támad egy gonosz ötletem.

- Mostantól nem beszélhetsz, nem nyöghetsz és nem mozdulhatsz. Ha ellenszegülsz mindent előlről kezdek, mindig nagyobb intenzitással. Megértetted? - nézek szemébe. Egyszerűen képtelen vagyok ellenállni annak az angyali fénynek mi megcsillan szemében. Most igazán örülök, hogy ennyire kíváncsi jellem!
Bólint én pedig ismét ajkaira hajolok, mélyen csókolva.

Játszani akartál...akkor játszunk...

Nyelvem vadul gyűri le az övét, majd hagyom kicsit levegőt venni és mellkasát kezdem csókolgatni. Ügyesen visszatartja nyögéseit, így mellbimbóját kezdem szívógatni. Élesen szívja be a levegőt, de hangját még mindig visszatartja, így erősen harapok rá. Most sem reagál, csak össze szorítja szemeit és ajkába harap. Elmosolyodom ezen: hát jó, én benne vagyok.
Lassan csókolgatom végig teste minden szegletét, alhasához érve pedig ismét bőrébe mélyesztem fogaim, minek hatására ujjait hajamba kapja.

- Megmozdultál. - hajolok vissza ajkaihoz és ravasz mosollyal kezdem előről édes gyötrését. Ügyesen bírja és most akkor sem mozdul mikor erősebben harapok alhasára. Láthatóan komolyan veszi szavaimat, ami igazán jól esik. Jól esik érezni, hogy bízik bennem.
Gondolataimból hangos nyögése és ismét hajamba futatott ujjai ránt ki, ahogy még a vékony boxeren keresztül kezdem szopogatni makkját.

- Egyszere két szabályt is megszegtél. Duplázuk az érintések intenzitását is? - mosolygok fel vágytól égő szemeit nézve, majd újra ajkaira hajolok, most már meg-meg rágcsálva alsó ajkát is. Végig nyalom testét és ujjaimat boxere korcába akasztom, végül lehúzom róla ismét ajkaihoz hajolva.

- Erre nincs szükségünk! - suttogom ajkaira, majd lehajolok lábai közé és lassan végig nyalok már-már vöröslő erekcióján - Látom tetszik a játék! - nézek rá vigyorogva és ahogy elpirulva, zavarban szorítja össze szemeit, megnyalva ajkait: elhalasztom kínzását. Tudnék most jobb dolgot is dús ajkainak - Állj fel! - suttogok füléhez hajolva, majd hagyom, hogy felálljon. Zavartan teszi, amit mondok és szerencséjére most nem kérdezősködik - Térdelj le! - szólok rá határozottan és bár habozva, de engedelmeskedik - Jó fiú! - mosolygok megszeppent tekintetét látva - Most vedd le a nadrágom! - turok szőke tincsei közé, nézve ahogy alig hozzám érve, zavarban van és próbál nem beszélni - Most a boxert is húzd le! - lassan akasztja ujjait boxerem korcába és a lehető leglassabban húzza le, de mikor megteszi én is kicsit fellélegezve sóhajtok és elővéve a bilincset a nadrágból, dobom az egyik sarokba a felesleges darabokat, majd az ágyra ülök úgy, hogy Mark pontosan férfiasságom előtt térdeljen. Nem mer rám nézni, így gondolom ritkán volt hasonló helyzetben, de épp eleget ittam ahhoz, hogy ez ne akadályozon meg a továbbiakban - Add a kezed! - szólok rá és megremegve, de kíváncsian felém nyújtja kezét. Összefonom ujjainkat, majd kezét merevedésemhez vezetem és mozgatni kezdem magamon. Mark egyre biztosabban mozgatja kezét, így hagyom hadd csinálja magától én pedig élvezem munkáját egy darabig, majd ujjaimat hajába futattom, amitől megremeg - Vedd a szádba! - nyögök bele mondatomba, ahogy makkomon simít végig, de csak zavartan pislógva néz rám - Azt ne mond, hogy még nem szoptál le senkit! - húzom fel szemöldököm. Gyanúsan elpirul és lesüti szemeit, míg megrázza fejét - Komolyan? - lepődöm meg és amióta a szobába jöttünk, most először érzem azt, hogy még sem jó ötlet ez - Abba hagyjuk? - nézek rá, őszinte aggódással.

Mad in Love / YuMarkWhere stories live. Discover now