Mark pov.
Még a gondolat is, miszerint ez a fiú ki kezét fogja: valójában a párja, nos lassan felemészti a szívem. Hihetetlen, de ahogy látom őket kézen fogva, egymásra nézve: legszívesebben sikítanék. Fáj, rohadtul fáj! Csak tudnám miért...
- Szia. - mosolyog párom Jacksonra. Mosolyog, mért mosolyog? Jaebum miért csinálod ezt?
- Akkor igyunk valamit. - rendel helyettem is egy italt Jaebum, míg én továbbra is csak Yugyeomot és Jacksont nézem.
- Gyeomie, táncolunk? - néz rá a szőkeség reménykedő tekintettel, ami különösen rosszul esik.
- Nem igazán van kedvem, de te menj csak. - puszil homlokára.
Talán ez az a pont, ahol elkéne kezdenem inni, nem? De! - fogom meg poharam és húzom letartalmát.
- És te Markie, akarsz táncolni? - fogja megkezem Jaebum.
- Most nem! - kérek ki egy újabb kör piát.
Tudom ezért még kapni fogok, de nincs kedvem és nem is akarok most táncolni, főleg nem vele. Biztos vagyok benne, hogy ő tudta! Tudta, hogy tetszik Yugyeom és megakarta mutatni, hogy esélyem sincs nála, így azt hiszi nem hagyom el. Ismerem már ennyire. Csak az a baj, hogy szeretem. Szeretem, de miért zavar akarok, hogy Yugyeomnak párja van?
- Jacks, nem akarsz Jaebummal táncolni? Egyedül tudom, hogy nem szeretsz. - mosolyog rá kedvesen ezzel még jobban fájdítva a szívem.
- Lenne kedved? - néz a kisebb reménykedő szemekkel páromra, ki felém fordulva kérdezi meg, hogy mehet-e. Mintha annyira érdekelné. Bólintok, majd mikor eltűnnek a táncparkett felé: lehúzom a mostanra talán harmadik felesem.
- Nem lesz az kicsit sok? - fog kezemre Yugyeom, de a legkevésbé sincs kedvem vele beszélni. Miért nem tudta eddig elmondani, hogy párja van? Akkor eszembe sem jutott volna érdeklődni iránta.
- Nem mindegy az neked? - kérem ki a következő italom.
- Haragszol rám?
- Lenne okom rá? - nézek végre rá, de nem kellett volna.
- Mark - áll közvetlen mellém, arcomra simítva -, nem megoldás az alkohol, ha megbántottalak.
- Miért nem mondtad el, hogy párod van? - nézek szemébe, mitől nem tudok elszakadni.
- Jackson nem a párom. Legalábbis nem úgy ahogy gondolod. - húzódik el tőlem, leülve a mellettem lévő székre.
- Ezt hogyan érted? - értetlenkedem. Mi az, hogy nem úgy, ahogy gondolom?
- Nem kell ezt tudnod! - fordul felém.
- És ha tudni akarom?
- Jackson egy aranyos és jófej srác, ennyi. - néz rám szigorúan, amitől kicsit megilletődőm. Még egyszer sem láttam ilyennek.
- Ha csak ennyi, akkor miért van itt veled? Ha tényleg csak egy aranyos srác, miért néz rád így? Miért fogod a kezét? Vagy talán csak őt is fűzőgeted? - vágom hozzá, a végét már dühösen, amiért magam sem értem.
- Először is: mint mondtam, neked ezt nem kell tudnod. Másodszor pedig: miért érdekel? Féltékeny vagy? - vigyorodik el szemtelenül és amint kimondta a szemmel láthatót, mérgemben és szégyenemben lehúzom a következő italom. Nem, nem fogom tagadni, azzal csak rosszabb lesz.
Kit hülyitek? Csak magamnak ártok ezzel.
- Mark - hajol egészen közel arcomhoz, mitől megakad a lélegzetem is -, féltékeny vagy? - puszil nyakamra, ezzel kihozva belőlem egy kellemes sóhajt.
- Ne-ne csináld ezt! Ha Jaebum... - akadok el mondatomban, ahogy tovább csókolgatja bőröm, ujjával csípőm simogatva.
- Nem lát, nem fogja észre venni. Ahogy ezt sem. - simít végig férfiasságomon a farmeron keresztül, mitől felnyögve hunyom le a szemem. Yugyeom, tönkre teszel!
- Ne csináld!
- Érdekes... Hallom, amit mondasz, de nem érzem, hogy ellenkeznél. - nyúl állam alá, maga felé fordítva - Nyisd ki a szemed! - mondja, de nem merem megtenni, nem merek rá nézni.
- Mark, azt mondtam nyisd ki a szemed! - szavai parancsolóak, hangja magabiztos, én pedig képtelen vagyok ellenkezni.
- Gyönyörű vagy. - hajol egészen közel ajkaimhoz, így szinte centik választanak el tőle. Legszívesebben megcsókolnám, de nem tehetem.
- De az egyik legjobb barátom párja vagy. - néz mélyen a szemembe - Így távol kell maradnom tőled! - suttogja ajkaimra.
- Akkor miért érzem azt, hogy megakarsz csókolni?
- Mert akarom, téged akarlak. De nem fogom megtenni! - hajol el tőlem mélyet sóhajtva.
Szívem vadul zihál, testem halványan megremeg a csókja után epekedve.
Tekintetem végig vezetem rajta, és követve tekintetét, látom, hogy Jaebumékat figyeli, ahogy egy számomra idegen, fekete hajú srác lép párom elé.
- Youngjae - suttogja maga elé, engem pedig valami rossz érzés kerít hatalmába.
Tudom, nem lett a legjobb, de sajna csak ennyi telik tőlem ma 😔
Love 😍
VOUS LISEZ
Mad in Love / YuMark
FanfictionÍró: Tia Párosok: YuMark, 2jae Történet: Mark és Jaebum kapcsolata nem felhőtlen, ennek legfőbb oka: Jaebum érzelmei. Még mindig, lassan öt év távlatából is a szívét más bitorolja, az exe, akiért bármit megtett volna, de neki el kellett mennie. Mark...