Mark pov.
Jaebum a napokban igen csak megváltozott. Igaz, düh kitörései nem igazán vannak, legalábbis nem rajtam vezeti le, viszont rossz látni milyen kétségbe esett, azóta az este óta. Hiába kérdezem, sosem mondja meg ki volt az a fiú, de tudom, hogy ő zaklatta fel. Még Yugyeomtól sem tudom kideríteni, ki volt az, hisz azóta ő is kerül.
Kerül és ez fáj. Miért közeledik felém így, ha nem akar tőlem semmit? Miért ilyen velem, ha nem kellek neki? Miért mondja, hogy megakar ismerni, ha elkerül? Legfőképp az érdekelne, hogy ki neki Jackson? Azt mondta nem a párja, vagy legalábbis nem úgy vannak együtt ahogy gondolom, de akkor hogyan?? A rokona nem lehet, hisz Jacksonon látszik a vágy iránta, látszik rajta, hogy szereti. De Yugyeom olyan más vele. Miért kell kerülnie? Miért nem lehet velem valaki őszinte?
Beérve a céghez egyből a terembe megyek lepakolva cuccom. Ma Jinyounggal tartom az órát és le merem fogadni, hogy Yugyeomról fog csak beszélni. Szerintem tetszik neki, csak ezt így nem meri kijelenteni.
Percek múltával sem lép be senki a terembe, mi meglehetősen különös, így kissé zaklatottan nyúlok mobilomért és tárcsázom barátom.
- Jinyoung, merre vagy? - szolok bele, meg sem várva, hogy köszönjön.
- Sajnálom Mark, de ma nem én leszek veled. El kell utaznom.
- De hova? És-és akkor ki lesz itt? - pörög agyamban az a név, mit nem biztos, hogy hallani akarok.
- Haza, mert anyukám nagyon beteg. Szerintem Yugyeom fog beugrani egy tartósabb időre. - mondja lehangoltan.
- Jobbulást anyukádnak. - mondom, majd elköszönve Jinyoungtól elteszem a telefonom.
- Szia. - hallom meg a számomra ismerős hangot, amitől a szívem is hevesebben ver - Mark, jól vagy? - lép mellém.
- Most érdekel? Egész héten kerültél, most meg érdekelne jól vagyok-e? - fordulok felé dühösen.
- Sajnálom! - néz továbbra is szemembe.
Yugyeom pov.
Tudom, hogy nem kellett volna elkerülnöm, de nem tehettem más. Nem bírtam a szemébe nézni érzelmek nélkül és ezt Jaebummal sem tehettem meg. Mellesleg felzaklat a tény, hogy valaki, akit alig két hete ismerek, ilyen mértékben képes volt felbolygatni az érzéseimet.
- Mark - lépek közelebb hozzá - mond el mi bánt! - fogom meg kezét és összekulcsolom ujjainkat.
Hiányzott már az érintése, pedig nem rég volt utoljára, mikor kikezdtem vele a bárban. Még most is pofon vágom magam gondolatban ezért.
- Jinyoung elutazott és lehet, hogy hosszú időre. Persze megértem, hogy az anyukájával kell lennie, de nélküle egyedül vagyok. - mondja elvégül, ami a szívét nyomja, majd hozzám bújik, amivel megmosolyogtat. Nincs még egy ilyen aranyos teremtés a világon az is biztos.
- Nem vagy egyedül! - ölelem magamhoz szorosabban, míg meg nem jönnek a mai tanulok - Mit szólnál, ha ez után elmennénk valahova?
- Nem tudok. Jaebum elég lehangolt egy ideje. - szomorodik el ismét.
- Nem baj, akkor majd, ha lesz kedved szólsz és elmegyünk. - mosolygok rá kedvesen.
Mark pov.
Az órák végül is kellemesen telnek, de szívesebben lennék csak Yugyeommal kettesben.
- Haza vigyelek? - néz rám azokkal a nagy igéző szemeivel, amitől kocsonyásodni kezdek. Nem Mark! Neked ott van Jaebum és most szüksége van rád!
- Nem, nem kell még el kell mennem egy cukrászdába. - gondolkodom el, hogy párom talán jót tenne egy kis sütemény.
- Jól van, akkor szia. - puszil homlokomra, majd kisétál a teremből.
Haza felé sétálva is csak Yugyeom jár a fejemben egészen míg el nem érek a lakás ajtónkig, ahonnan zavarba ejtő hangok szűrödnek ki. Egy pillanatig azt hiszem Jaebum olyan filmet néz, de amikor meghalom hangját, ahogy egy Youngjae nevű fiúnak mondja, hogy szereti: könnyeim azonnal utat törnek maguknak.
A falnak támaszkodva gondolkodom mit is tegyek most, benyitni nem merek és Jinyounghoz sem mehetek, így csak egy valaki maradt, ahova mehetnék.
Yugyeom lakása felé már szinte futva teszem meg a távot, majd mikor becsengetek remélem ő nyit ajtót, de csalódnom kell.
- Jesszus Mark, mi a baj? - ölel azonnal magához Jackson, majd mögé tekintve meglátom Yugyeomot is.
- Mi történt? - lép mellém én pedig már csak keveset tudok mondani az engem fojtogató könnyektől.
- Jaebum, Jaebum megcsalt!
Sziasztok! Ígérem később átjavítóm és megszerkesztem, de most éppen dolgozom és csak ebédszünetem van...
Remélem nem okozok csalódást ❤❤❤
Love
BẠN ĐANG ĐỌC
Mad in Love / YuMark
FanfictionÍró: Tia Párosok: YuMark, 2jae Történet: Mark és Jaebum kapcsolata nem felhőtlen, ennek legfőbb oka: Jaebum érzelmei. Még mindig, lassan öt év távlatából is a szívét más bitorolja, az exe, akiért bármit megtett volna, de neki el kellett mennie. Mark...