-3- Tatil Planı

12.6K 572 36
                                    

Asel Ayça'dan Devam 🐝💕

Yaz tatili planım o kadar güzel ki! Bir pazar gelecekte, yarın okul var diyip, çanta hazarlayacağım pazartesi gelecek diye korkuyorum.

"-Bütün gün İnstagram'da ve odanın içinde geçirilecek.
-Atıştırmalık depolanacak
-Atlas ve Duru'ya da acınıp eve çağrılacak.
-Yaz tatili bitecek."

Güzel olduğunu söylediğimi hatırlıyorum. Yaz tatili bitecek adlı rönesans tablosu gibi olan maddemi yazarken böyle bir kalbim durdu, anlarsınız ya.

Gerçekten dediklerimin çoğunu gerçekleştirmeye hazırdım. Anonimal'dan da mesaj gelmiyordu. Dedim mal diye, bizim okulda mal olmayan kim var ki? -Bu genellemeye ben de dahilim.- Ben bunları tavana bakarak düşünürken, Duru'dan bir telefon geldi:

"Alo Asel! Çok saçma şeyler oldu!."

"He Damla?"

"Bir bana Damla demeyi kes, iki sana artık nasıl karşılayacağını bilemeyeceğim bir haberim var."

" İki ucu boklu değnek diyorsun yani?

"Aynen öyle sevgili kardeşim"

"Ne olduğunu söyleyeceksin umarım?"

" Şimdi iyi dinle; Atlas yarım saat önce beni aradı, o salak yüzünden yine başımız yandı sanırım, ama güzel olacak gibi"

"Biraz hızlı olur musun Dam-la"

"Damla de tamam, şimdi Atlaskankiciğimizin notları kötü ya, annesinin zoruyla okulumuzun yaz kampına gitmek zorundaymış."

" Eee, bize ne bundan?"

"İşte diyorum bizi de çağrıyor hani gitsek ne kaybederiz?"

"Kaybedeceğimiz şeyler şu;
Uyku, aburcubur, anne börekleri, ve daha bir sürü şey..."

"Amaaan! Ne abarttın gidicez işte, hem Şeyda Teyze'nin de haberi var."

"Annemin benden önce haberi olmuş vay be, kankalık ölmüş. Tamam ne zaman gidiyoruz baş belaları?"

"Yarın"

Yüzüne kapattıktan sonra, tahmin ettiğiniz gibi içimden az da olsa saydırmaya başlamıştım. Matematikten aldığı 07 yüzünden, üç ay biz çekecektik.

Gang 🐍

Siz: Ben sana dedim
Siz: Eğer düşük almaya devam edersen başımız yanacak dedim.

Atlas: ve ben dinlemedim.
Atlas: Sori gays

Siz: Ya tüküreyim senin sorryne
Siz: Bütün okul dönemi boyunca seni çalışmaya ikna etmeye çalıştım!

Siz: Ve sen n'aptın? Bilgisayar oyunlarını tercih ettin.
Siz: Gerçi ben kendim çalışmıyorum, seni nasıl çalıştıralım .d

Atlas: Ama beni ikna eden sendin, "Atlas kalk cs atalım." , "Atlas kalk Zula girelim." ...

Atlas: E yani Atlas oyun oynamasın da n'apsın bu Atlas?

Duru: Bunların aynısını bana da yaptı, ama ben matematikten 07 alıp dersten kalmadım.
Duru: En son matematikçiyi kurtarma sınavına ikna etmeye çalışırkenki yalvarışını unutmayız.

Siz: hicim nilir dirsi giçmim lizim hicim ivdi bibim bini divir
Siz: Ki Dağhan Amca hayatında sana bir kez elini bile kaldırmamış iken.

Atlas: Ya ama yine de performansıma bile 15 20 20 girmişti, el insaf!

Duru: Sanki kurtarma sınavı olsa, çalışacakmışsın gibi :'(

Atlas: Ucundan kıyısından çalışsam bir 50 alabilirdim, hatta kağıdın arkasına '50 yetiyor hocam' yazıp, ona öğretmenlere not verme sisteminde 100 girecektim.

Atlas: Ama ben not veremeden kapandı.

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin