-10- Behlül Kaçar!

5.9K 406 17
                                    

    Hepinize sea. Eskiden vote verirdiniz en azından. Okuma sayısı da hızlıca artardı. Hikayemi kaldıracağım sanırım, ilerlemiyor. Ve beğenildiğini düşünmüyorum, tek Yağmur var beğenen (canım nöbetçi Yağmur'um). Ya da gizliye çıkarıp bir süre yayınlamam. Hiç bir fikrim yok belki bunların hiç birini yapmam.

  Öyle yani fazla uzatmadan bölümü okuyun siz.
(Bölüm Şarkısı - Yok) medya: Duru Damla Değirmen
🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-

Kafeden kalkıp, binaya doğru yol aldık. Sanırım bu konuda da şansızlığımızı sergilemiştik. Kafeye ve havuza uzaklığımız vardı. Hem de ne uzaklık. Yalnız içimi kötü bir his kapladı;
"SANIRIM BİKİNİLERİMİ UNUTTUM"

"Aferin sana Asel, 1/A sınıfından Asel'i alkışlıyoruz" dedi Duru

"Şaq şaq şuq"

"Unutmamış da olabilirim, panik olmayın." ne olacak, bikini parası girer biraz ama olsun. O da sıkıntı değil. Böyle böyle konuşurken odaya varmıştık.

"Iııııı kızmayın ama"

"Yine noldu Atlas?" diye atladım.

"eheheheh canım fazla bir şey değil. Miniminnacık, çok azcık anahtarı unutmuş olabiliiirim."

"Eheheheh sanırım biz de çok azıcık kapıda kalmış olabiliriz Atlas! Git al şunu çabuk! Sakinim, sakinim, sakinim, SAKİN KALAMIYORUM" dedi Duru.

"Duru sakin ol, tamam alacağım anahtarı. Gidiyoruum, gidiyoruuum, gittiiim!"

Gang 🔫(WhatsApp grubu)

Atlas: Ç
O
K
Ö
Z
Ü
R
D
İ
L
E
R
İ
M
Kankilerim... ♥️😍

Asel: Kankilerim? öyk.

Duru: yav taam bununla uğraşacağına şu an anahtarı alıp gelmiştin.

Asel: Aynen lan koş al şunu.

Atlas: Tamam kankilerim alıyorum.

Asel: ÖYK

Duru: ÖYK

  Atlas'ı beklemekten ağaç olmuştuk. İlk gün "Anahtarı ben alıcam, ben! Artık sorumluluk sahibi birisi olmak istiyorum." Diye çocuk gibi başımızın etini yemişti. Anahtara bile sahip çıkamıyor, her neyse. Harbiden, bu çocuk nereye kayboldu?

"Duru bu çocuk nereye gitti kanka?"

"Ben de bilmiyorum, arasak mı lan? Mal kesin kaybolmuştur."

- "Alo Asel?"

+ "Kanka nerdesin sen?"

- "ıııı kanka sanırım ben kayboldum, ya minnacık kayboldum. Fazla uzaklaşmış olamam, pahalı parfümümün kokusunu alıyorum. Ayak izlerim hala taze."

+ "Dalga geçmeyeyim diyorum, ama sen cidden özürlüsün. Nerdesin?"

- "Kanka ben de bilmiyorum, odaya gelirken kayboldum, ama dur tarif edeyim; şimdi kafeye gelin, sağa dönün orada tuvalet gibi bir yer var. Oradan 2 kişi ayrılın, nereye girdiğimi bilmiyorum çünkü. Karşınıza çıkarım bi şekil kenka."

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin