-19- Göz Boyamak

3K 185 20
                                    

Siz bölüm istersiniz de atmaz mıyım ehehe.

Multimedya: Gnash - I Hate You I Love You ft. Olivia o'Brien ♥️


@newanonimss: Niye lan

@aselgin: Ehehe biraz da ben gizemli olayım.

@newanonimss: Asel, öğrenemeyeceğimi mi düşünüyorsun salağa yatma djajzjjfg

@aselgin: Ulan Yankı kim, hayatımda gördüysem de hatırlamıyorum. Bana şunun fotoğrafını falan şey etsene be Anonim Efendi tadım kaçıyor kflspdpskdx

@newanonimss: Asel başka bir şey iste valla üşeniyorum

@aselgin: hadi bee :(

Kırk yılda bir Anonimciğimden bir şey istedim, geri çevirdi. Teşekkürler Y'ciğim, teşekkürler.

@aselgin: Ulan Yankı sen değilsin dimi Y falan?

@newanonimss: Ben olsam neden şu an fotoğrafını bulmaya çalışayım Asel? Salak mıyım ben?

@aselgin: O da doru gerçi.
@aselgin: tşk anonim eheh

Atlas ve Duru'da benimle birlikte dönüyordu. Gitti be yatırdığımız paracıklar. Annemi arayıp hesap soracaktım, ha onu unuttum ben!

"Alo anne, yine benden habersiz bir işlere izin verilmiş bakıyorum. Şeyda durur mu, durmazz??" diyerek çemkirikliğime başladım, bu işin sonu iyi değil.

"Açıklay..." demeden sözünü keserek;

"Şşşşt, hayır duymak istemiyorum anne" dedim.

"Ay dur bir doğru düzgün konuşalım. Filiz Öğretmenin arayınca böyle ballandıra ballandıra anlattı seni falan. Benim de gözüm boyandı sana sormadan kabul ettim." Annemin gözü kolay kolay boyanmaz demek isterdim ama her şeye atlıyordu.

"Anne bak evde şarkı söylesem kes şu sesini kulağıma bir şeyler oluyor diyorsun, kızın elaleme rezil olsun mu istiyorsun?" Diyerek cevap verdim ben de, ve ekledim;

"Anne seçme falan yapılmadı, bu kadım haksızlık etmiyor mu?" dedim.

"Kızım zaten siz kamptayken isteyenleri seçmeden geçirmiş. Kimseyi beğenmeyince, listede sen kalmışsın. Hani şu internette şarkı söylediğin bir video vardı, onu görmüş. Şans vermek istemiş işte."

Hesabınızı açıkta bırakmayın, öğretmenlerinizin isteklerini reddedin.

"Off ya! Ben niye hesabımı açıkta tutuyorum ki. Geliyor elin öğretmeni videolarıma bakıp yarışmasına alıyor. Ne ala memleket" Diyip güldüm.

"Hadi Asel kapatıyorum kızım." Dedi ve yüzüme kapattı. Kızının yüzüne kapatmak nedir be Şeyda Hanım?

İnstagram bildirimi gelmişti, mesaj Anonim'dendi;

@newanonimss: Buldum Yankı'yı, aslında pek zor olmadı, 839931992 tane hacker arkadaşım gizli hesaba girdi. Evet, ben hacker değilim be, anonimin hacker değil. Ağlıyorum, psikolojik çöküşteyim.

@aselgin: BEN BU ÇOCUĞU TANIYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aselgin: BEN BU ÇOCUĞU TANIYORUM

@aselgin: AHA BİZİM YAN SINIFTAKİ YANKI BUU

@aselgin: ANAA EĞLENECEĞİM DESENE BU ÇOCUK ÇOK KAFAYDIII

@aselgin: İnstagram'ı ne bunun?

@newanonimss: yankilic

@aselgin: eyv anonim pabucun dama atıldı, üzgünüm :(

@newanonimss: Öyle olsun, en son geleceğin kişi yine ben olacağım Asel.

@aselgin: Selam Yankıııı

@yankilic: Selam Aselll!
@yankilic: Ne zaman dönüyorsun İstanbul'a, Filiz Hoca'yla seni bekliyoruz?

@aselgin: Uçağım yarına, siz provalara başlamışsınızdır. Şarkı seçimi ne zaman olacak?

@yankilic: Senin de gelmen gerekiyormuş, sesimize göre bir şey seçmek istiyormuş Filiz Hoca.

-E bir zahmet.

@aselgin: Ben kapatıyorum, bavulumu hazırlamam gerekiyor Yankı. Daha çok görüşeceğimiz için görüşürüz demiyorum lsşslxalcjak

@yankilic: Görüşürüz o zamanKDŞEFPFÖAL

Şunu öğrendim; Yankı'da random atabiliyormuş, hani şu Kılıç olan. O ne be, noktalı virgüllü resmi konuşmalar? Hiç bana göre değil, ayıpladım.

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin