-11- O Zaman? STALK!

4.8K 345 47
                                    



——————————————————————

Öyk, evet bu kaç oldu bilmiyorum ama gerçekten öyk. "Behlül kaçar!" nedir ya? Yılların esprisi, boku çıktı artık. Arkasından bağırdım;

"KANKA ONUN BOKU ÇIKTI! KOMİK SANIYORSAN, ACI GERÇEKLER; DEĞİLDİ BE!"

Iıı sanırım gitmişti, ve bende rezil olmuştum. Hem de ne rezillik. Odadan çıkan kızlar mı desen, öğretmenler mi desen, ergen gibi olacak ama; yakışıklılar mı desen, hepsine rezil olmuştum. Gerçekten, sakarlıkta ve rezillikte benden iyisi yoktu.

Duru'yla baş başa kalmıştık. Atlas'ı da başımızdan savdığımıza göre:

"Kanka daha demin sen istemiştin, ama ben çok sıkıldım. Dışarı mı çıksak?" diye bir soru yönelttim.

"Hiç kabul etmiyorum diye trip atamayacağım. Olur kanka, çürümeyelim." diye yanıt verince, mutluluğun beden bulmuş hali gibiydim.
——————————————————————

-Anonim'den-

Asel engelleyeli 3 gün olmuştu. Uğraşacak biri olmayınca hayat çok sıkıcı. Bora salağıyla uğraşayım desem, ciddiye alır, trip atar. Alkım'la uğraşayım desem takmaz. Heçkır olmayınca hayat çok zor. Yeni hat almaya da üşeniyorum. İnstagram'dan da mı başına üşüşsem? Evet, iyi fikir! O zaman? Stalk! Çünkü mantık sizi ancak A noktasından B noktasına götürür, stalk ise her yere!

İlk yazışta tabii ki kullanıcı adını bulamazdım. Ayça'yı kullanmayı sevmiyor, onu direkt eleyelim.

"aselelgin"
Büyük bir hevesle enter a basıp yüklenmesini bekledim. Fakat bir sürü vardı. Ama yine mükemmel aklımı konuşturup:

"aselgin"
Yazdım, yani ben olsam öyle yapardım. Adının son hecesi soyadını başlatırken, neden uzatsın ki?

Tahminim doğru çıkmıştı. İnstagram'ını bulmuştum. Fake hesabıma giriş yapıp hesabına girdim. Gizlideydi, fakat hiç istek atma gereksinimi duymadım. Mesaj isteklerine düşer attığım mesaj zaten.

@anonimefendi8
Selam Ayça, ben kokarca.

@aselgin
Kafiye yeteneğin sıfır. Ayrıca wp'den engelliyorum buraya geliyorsun. Kardeşim kene misin sen? Gerçi soranda kabahat, tam bir kenesin. Bırakmıyorsun peşimi.

@anonimefendi8
Aşırı dozda Danla Biliç falan mı izledin? Arada kafa yapıyor çünkü, geçen bana da olur gibi oldu.

@aselgin
Ciddiye de alınmıyorum, insan olduğuna emin miyiz? Rahatsız edici mesaj atıyorsun, artı yazdıklarımı kaale almıyorsun. Sorunlu!

@anonimefendi8
Şimdi hiç engelleyim deme Asel kanka, bir sürü fake hesabım var. Oradan da gelirim. Parmakların yorulmasın.

@aselgin
Bak Atlas, hiç seninle uğraşamayacağım. Anlattığımda da hayvan gibi güldün zaten, kes artık uğraştırma beni.

@anonimefendi8
Beni arkadaşlarına mı anlatırmış, agu gu gu gu. Neyse troll olsun diye girmiştim. Sıkıldıkça yazarım, hadi baaay!

@aselgin
Abi ne biçim anonimsin sen ya? Sıkıldıkça yazarmışmış, böyle anonim ne izledim, ne de okudum? Gerçekten sorunlusun. Yallah kardeşim, mümkünse bir daha da yazma.

————————————————————————

Gerçekten okuma ve vote sayılarından hiç yazasım gelmiyor. Beğenmiyorsanız yazın gerçekten ya, ona göre kaldıracağım.

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin