-medya bölüm şarkısı, bölümle alakası yok dinlersiniz- (Charlie Puth - How Long)💓
Özel Numara: Beni mi bulacaksın, nah be Aselciğim. Ah, yine kibarlığım üstümde.
Asel: Bulurum yav, sorun değil yani olmamalı...
Asel: Gerçekten o esprinin kullanım tarihi geçmedi mi? Gerçi benim resmin de geçti, hatta küflendi ama :D
Özel Numara: Üzgünüm, ama beni bulman biraz zaman alacak Asel.
"Özel Numara sizi engelledi"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-Anonimden-
2 GÜN ÖNCE
"Hadi çevir artık şu numarayı!" dedi Alkım."Mesaj atsam olmaz mı?" Arayamazdım çünkü korkuyordum, sanırım cesaretsizdim. Ama yine de "cesaret" demiştim.
"Tamam lan at mesajı!" diye yanıt verdi. Sanki çok kolaydı gizliden birisine mesaj atmak."Ne yazayım?" dedim, niye sorduysam.
"Kızın adı Asel ne yazmayı bekliyorsun!" dedi Bora çemkirerek.
"Tamam yazıyorum yeter ki sus Bora!"
"Selam Asel 🍯"Yazıp ekranı ikisine doğru çevirdim.
"Tamam, at. Hadi sıra sende Alkım, çevir şişeyi." dedim
Şişe Alkım ile benim aramda durdu. O soracaktı.
"Doğruluk mu cesaret mi mi?" klasik soruyu sormuştu.
"Cesaret!" dedim. Sanki bende cesaret kaldı, neyin cesaretiyse? Zaten, bu saatten sonra daha ne kadar üstüme gelinebilirdi ki?
"Asel'e onun eski bir resmini at, korkutalım biraz ha?" dedi ve güldü."Hay Asel'inize de, mesajınıza da neyse tamam atayım." dedim ve eski instagram hesabına girdim.
Özel Numara: Uu Asel Ablamız tumblr!
Asel: Sen bunu nereden buldun? O gün Atlas ileydim, hatta fotoğrafı da o çekmişti ama paylaşmadım diye hatırlıyorum.
"Alkım kız eski hesabını unutmuş." dedim ve gülerek ekledim;
"Çaldığımızı falan mı söylesek? Yok saçma olur, saçma olan şeyi neden söylüyorum ki ben!"
Asel: Haa hatırladım eski instagramım lalwglwkxka
Asel: neyse bari güzel çıkmışım ;)
Özel Numara: Beni hafife alma Ayça, ayıp ediyorsun. Anonimin heçkırlık yeteneklerine sahip.
Asel: İstesem çalardım da diyorsun yani :D
Önemli Not: Asel'in ikinci ismi Ayça. Karakter Tanıtımı'nda da yazıyor zaten💖 Sizi seviyorumm!👍🏻💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alo Anonim?
Teen FictionMiss Of Anonim - 1 Kendi halinde, bir o kadar da rahatına düşkün, üç kişilik minik grubu ile mutlu, hafiften de çılgın -hatta belki de çok-, hayatının tek bir dokunuş ile değişebileceğine inanan bir kız; Asel Ayça Elgin! Arkadaşları ile mas...