Arka arkaya bölüm atasım geldi, kitabımı sevenler hadi yine iyisiniz. Gidin de Çilli'yi de okuyun ehueheu :)
Bölüm Şarkısı: Charlie Puth - Attention ve Duru Damla Değirmen var.
......Sizce Asel'den şanssızlıklar eksik olur mu? Hayır. Yine her zamanki gibi şans bana ağzıyla değil başka bir yeriye gülümsüyor ama söylemeyeyim.
Kapıda kalmıştım. Annem evde yok, telefonumun şarjı bitik ve sanırım ben de bitiğim. Uçaktan yeni inmiştim, ve ellerimde bavulla kapının önünde duruyordum. Bu gidişle sanırım Duru'lara gitmek zorunda kalacaktım, ya da Atlas'lara.
Aslında başta gelen geçenden telefon dilenmek aklıma gelmedi değil ama hava karanlık, kimse de geçmiyor. Şanssızlık doğduğumdan beri yapıştı kene gibi ve asla, asla ama asla gitmiyor.
Annemi dakikalarca beklememin sonucunda gelmemesiyle, Duru'nun evinin yolunu tuttum. Sokakta lambaları bozuk olduğu yere geldiği zaman da açacak flaşım da yoktu. Amanın inşallah düşmem.
Düşmeden evlerine vardığımda ışıklar yanıyordu. Zili çaldım ve kafamı kapıya dayadım;
"Asel korktum ne öyle duruyorsun be! Hem neden eve gitmedin sen?"
"Kanka annem evde yoktu senden aramaya geldim, gelmeyecekse size yapışmayı düşünüyorum." dedim
"Geç içeri ben de telefonumu şarjdan çıkarayım o zaman." dedi ve odasına doğru yürümeye başladı.
"Selam Öznur Teyzee!" dedim büyük bir coşkuyla.
"Kız yoldan geldin ne bu neşe?" dedi o da.
"Öznur Teyze, Asel'inin başına neler geldi neleer!"
"Ne oldu dökül bakalım?" dedi.
"Vah Öznur Teyze vah benim halimeee!" diye yakınmaya başlarken, Duru içerden bağırdı;
"ABİ NE ABARTTIN ALT TARAFI BİR KAPIDA KALDIN SURVİVOR'DA DEĞİLSİN!" dedi, pardon bağırdı.
"Yoldan geldim, bir baktım telefonum açılmıyor. Kapıya kadar gittim, bir baktım kapı açılmıyor Öznur Teyze!" dedim ve heyecanla devam ettim;
"Sokakta kaldım, nereye gitsem şaşırdım! İşte son çare size geldim." deyince Duru'nun gür kahkahası bütün evi doldurdu.
"Getirdim telefonu Asel, annenin numarasını kontrol et doğru mu diye kanka." dedi Duru.
"Alo anne?"
"Kızım neden eve gelmedin sen bakayım, meraktan öldüm!"
"Anne kapıyı açtın mı ki içeri gireyim? Yarım saat kapıda bekledim en son Duru'lara geldim. Telefonumun şarjı da bitmişti."
"O şey şarjı bitecek zamanı mı buldu Asel. Neyse gel e..." diyemeden Duru atladı;
"Şeyda Teyzeciğim, aa kalsın bizde. Öyle şey mi olur gelmiş kız yorgun, bir de yol mu yürüyecek? Ayy canım Şeyda Teyzem ehehe hadi izin ver." Diyerek yalakalığın en üst düzeylerine çıktı.
"Bilmem ki, Öznur müsait mi?"
"Tabii ki müsait e hadi öptüm Şeyda Teyzeciğim bay!" diyerek konuşmayı sonlandırdı.
"Asel anneni ikna etmenin bu kadar kolay olacağını düşünmüyordum kanka." dedi.
"Kanka Filiz Hoca bile ikna etmiş, sen mi edemeyeceksin?" dedim.
"Hadi gel odama şu dizinin devamını izleyelim." Dedikten sonra Duru'nun odasına doğru gittik.
Selaaam! Biliyorum belki de çook kısa oldu, ama evde değilim ve okula kimse son hafta gitmediği için ben de gitmiyorum. Bu yüzden Alo Anonim'le fazla ilgilenemedim. Neyse sizi seviyorum ballar görüşürüz! :') ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alo Anonim?
Roman pour AdolescentsMiss Of Anonim - 1 Kendi halinde, bir o kadar da rahatına düşkün, üç kişilik minik grubu ile mutlu, hafiften de çılgın -hatta belki de çok-, hayatının tek bir dokunuş ile değişebileceğine inanan bir kız; Asel Ayça Elgin! Arkadaşları ile mas...