-9- Sakarlık Güçlerim Adınaa!

6.7K 334 14
                                    



The Vamps - Personal ft. Maggie Lindemann (soyadı doğrudur inş.)

-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-

-Asel'den- 🍒

  Sabah kalkmamak için direndim, bin türlü yol denedim. Ama bu saykolar başıma üşüşmüşleri bir kere, gitmezlerdi. Uykum da kaçtı. Bu kaçıncı rüyamı bölüşünüz? Dün de uyutmadılar zaten. Şimdiiii, çirkef mod; ON

-"Ulan mallar, rüyamı böldüğünüz yetmiyor, bir de gece uyutmuyorsunuz. Bari uyutun lan 2 saat uykuyla duruyorum. Ben uyumak için yemek yememeyi göze almışım, siz yine uyandırın. Sizinle kampa gelende kabahat zaten. Ben niye lafınıza uydum ki? Annemi de kandırmışsınız zaten yeter be bari özü..."

+"Bunların hepsini yaklaşık 1 dakika içinde söyledin. Nefes al! Nefes, nefes! Özür falan da dilemiyorum. Ulan ayı gibi uyuyorsun ayı ayı. Aynı ranzada uyumayalım, üsttesin ve tehlike yayıyorsun. Atlas'la yer değiştirin, tek yat sen."

-"Kaldırdınız bir kere giyineyim bari. Hem saat kaç oldu?"

+"11:30 ayı gibi uyuduğun için, kahvaltıyı kaçırıyoruz. Otelin ilk sabahı, ilk!"

- "Tamam, tamam her şey kontrolüm altında. Gerçi geçen sefer de aynısını söylediğimde, derse geç kalmıştık. Neyse siz gidin ben gelirim. Çok kahraman ruhluyum, lanet girsin."

+"Tamam gidiyoruz biz. Hadi Atlas."

-"Iııııı ben şaka olsun diye söylemiştim, ama gidecekseniiiz..."

+"Hızlı ol o zaman!!"

-"Tamam Duru, giyinip geliyorum."

  Dün hepimizin yerleştiği odaya gittim. Şapka takmaktan nefret ederim, ama güneş tepemize çıktı. Takmaktan başka çarem olmadığını farkettim ve "kurtarıcım" olan siyah şapkamı fırlattım. O kadar uğraşıp katladığım kuyafetlerimin buruşuk buruşuk olduğunu farkettim. Ağlamak istiyorum, en düzgün olanları da fırlattım:

  Üstüme gri Adidas tişört ve altıma da düz siyah kot şort bulabilmiştim, şükür!

  O Adidas tişörtü de üzerime yapışmıştı. Tek düzgün kalan oydu. Evrenin yolladığı mesaj bile güzel.
'Ah ne kadar güzel'

  Sanırım rekor kırmıştım. Nasıl giydiğimi anlamadan, çatur çutur giymiştim. Üstelik şortum yırtıktı ve ayağım oraya takılmadan, yırtmadan giymiştim. (Yazar demeyin, ama yazarınızın başına gelmek üzereydi, cırt etti. İçim gitti lan).

-"Hellllllo"

+"Gi-gi-giyinmişsin, erken giyinmişsin!"

-"ehehehe övgülerinizi daha sonra alayım, hadi inelim."

  "Buranın yemekleri çok güzeeeel" dedim adeta büyülenmiş ses tonumla. Çünkü gerçekten mükemmel görünüyorlardı. Lezzetli olsa bari, lezzetli olsa bari. Sanırım lezzetlilerdi, yani öyle olmalılardı.

"Asel, kanka haklısın lan. Normalde pek sana hak vermem ama bunlar gerçekten mükemmel" dedi Atlas. E ben de durur muyum?

"Ne dedin demin sen? Normalde sana hak vermem mi dedin? Ya zaten sırf senin yüzünden buradayız. Bari tadını çıkaralım bi bırak." Pek çirkefçe olamadı, yemekçiklerimin psikolojisi bozulmasın.

"Hadiiii zaten geç kaldık. Açlıktan ölmek üzereyim. Asel konuşmayı bırakın da yer bulalım." diye duruma el attı Duru. Bu kız ne zamandan beri bu kadar sakin? Şaşırdım doğrusu.

Yemeklerimizi alıp, bir yere sıvışabilmiştik. En son gelip yer bulamamıştık doğrusu, yemek de. Amaaaan boşverin, zaten hepsi benim suçum. O sırada müdür bir yere çıkıp böğrünmeye başladı, ama biz oturduğumuz yerden kaynaklı ne dediğini veya nereye çıktığını anlamamıştık. Aidata bağlardı kesin, hangi müdür aidatsız yaşar ki?

Annem arıyordu, bu saatte kalktığımı duysa şaşırırdı. Ben ve 11:30'da uyanmak? Tatil olduğu günlerde 1 gibi kalkarım. Açayım bari:

-"Alo anne?"

+"Sen nasıl bu saatte uyandın, tahmin edeyim; Duru uyandırdı, hem de ciyaklayarak."

-"Doğru yanıt Şeyda Hanım! Anne buranın yemekleri senin kahvaltılarından daha gü..."

+"Ay benim güzel kızım anne yemeklerini mi özlemiş ay ay ay. Ben sana yapar yollarım, ama onunla mı uğraşıcam? Özlersen özle, it."

-"Ben zaten "güzel" diyecektim. Yine de sen bilirsin anne."

+"Hadi ben kapatıyorum, napıyorsunuz diye aramıştım, hadi baaay."

  "Şuna bakın be, annem bile üşengeç, annem! Yok bizim genetikte var dedim, siz inanmadınız."

  "Şeyda Teyze, üşengeç, hani şu Asel Elgin'in annesi olan Şeyda?" dedi Atlas.

  "Aynen o, hadi bitirdiyseniz kalkalım. Havuza gireriz, gerçi öyle havuz kenarları benim için güvenli değil. Geçen yıl kaydığım gibi bu yılda mükemmel bir kayış sergileyeceğim. Sakarlık güçlerim adınaaa!"

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin