-15- Simetri

3.4K 207 9
                                    

   sea .ss.s Ben geldiiim! EHEHEHE ÇOK ÖZLENDİĞİMİ BİLİYORUM SUSUN kdşısofcoqldlüwekf

medya: Selena Gomez - Bad Liar ♥️🍬

Biletleri almak için annemi aradım, o da bunun mükemmel bir fikir olacağını ve izin işini ona bırakmamız gerektiğini söyledi. Annemin müthiş 172728291929193 düzeyinde ikna yeteneği her yerde işe yarıyordu.

Hazır telefon elimdeyken, anonimin de engelini kaldırmalıyım dedim. Telefonu aldım da, fotoğraf çekmek dışında hiç bir şey de kullanmadığımı farkettim. Bildirimlerim şenlensin ayol!

Kaldırdığım anda telefonuma mesaj geldi.

Özel Numara: En uzun gece 21 Aralık mı, yoksa senin beni engellediğin gün mü zalımın gızı 🚬

Özel Numara: hasss mesajlarım gidiyor

Özel Numara: Engeli açmış lan

Özel Numara: Her neyse, yazdıklarımı unutalım. Eeee naber?

Siz: Dur içimde kalmasın

Siz: HFLSGKAŞFLALSPSLFŞDFLALFLDLDLSLCLAKSLSLDAÖFŞDLWLLDŞDFLALFŞAPDLSLD
tamam yeterdi.

Siz: Kilo almışım be Anonim, sanırım en uzun gecem akşam yemeğini fazla kaçırdığım gecem. Ha bir de o gece yetmeyip hayvan gibi atıştırmalık tıkınmam.

Siz: Sanırım evet, evet en uzun gecem o geceydi.

Özel Numara: Bugün de Asel'e yakıyoruz, yak maga yak.

Siz: İnstagram'ına noldu senin, engeli kaldırmamı bekliyorsan, neden İnstagram'dan yazmadın ki?

Özel Numara: Iıııı hepsinin şifreleri aynıydı ve ben şifreleri unuttum. Sana şekil şukul yapmak için 3 tane hesap açmıştım.

Özel Numara: Yeni hesap da açamıyorum, hata veriyor it.

Siz: Sen heçkır değil miydin anonimefendi ldaşglwldorkalgkqkf

Özel Numara: Sus ya, bir dakika ciddi ol, bir dakikacık.

Siz: Aradığınız Asel'e şu an ulaşılamıyor kdlfbusıldaşclax

Özel Numara: Heçkırım ama, gereksiz yere parmaklarımı ağrıtmayayım. Yeni hesap bulurum bir yerlerden.

Siz: Yalnız biz normal insanlar gibi konuşabiliyormuşuz şu an farkettim?!

Özel Numara: Hemen kavga etmemiz gerek!

Siz: Ulan anonim, kene misin? Git şuradan kapatıyorum ben. Beni bir daha rahatsız etme babam döver gkelgldlgapglaşclaçd

Siz: Ciddi kalamıyorum kflsşdşaldşssl

Özel Numara: hadi baay

   Normalce konuşabildiğimi farketmiştim. Ben nasıl çirkefleşmeden durdum? Aman Tanrım bunun sonu iyi yerlere gitmeyecek. O sırada annem aradı;

-"Alo kızım, biletlere baktım fakat en yakın tarihteki bilet 1,5 hafta sonra. Ben de anlamadım neden böyle. Normalde 4 saatte bir sefer olması gerekmez miydi?"

-"Anne ben nereden bileyim? Bunu yöneticiye sorman gerek. Düzgün baktığına eminsin değil mi?" Annem büyük bir hışımla;

-"Sen bana yaşlandın da gözün bozuktur mu dedin? Sen bana yaşlandın mı dedin? Ne ima ediyorsun Asel? Gayette fit bir kadınım ben."

-"Yok anne öyle demek ister miyim hiç? O zaman yapacak bir şey yok. O güne alalım biletleri, iptal olmasın ya da yerler dolar kesin. Ben kapatıyorum, baaay!" dedim ve annem de kapattı.

  Ben dedim ama "Bunun sonu iyi yerlere gitmeyecek." diye. Zaten ne düzgün gidiyor ki?

  Durumu Atlas'lara söylediğim de onlar da üzülmüştü. Sanırım en çok da Duru. O Yağmur'la çok iyi anlaşıyordu, gerçi bende. Ah, kimin kuzeni? Aynı benim gibi her ortama uyum sağlıyor.

Derslerin başlamasının uzaklığı geldi aklıma, bir oh çektim. Bir de onunla uğraşamazdım. Burası sıkıcılaşmaya ve rutinleşmeye başladı. Merkeze inmeye korkuyoruz zaten, 3 salak kaybolacağız diye. Artık bütün kamp bizi arar, yok sanırım aramaz.

  O sırada susmayan telefonuma yine mesaj geldi;

Özel Numara: aq

Özel Numara: simetritakintilioyuncu19 abv

Özel Numara: Tam finale gelmiştim

Özel Numara: Öldürdü it.

Siz:

Özel Numara: gkaşglrodlsld

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özel Numara: gkaşglrodlsld

Özel Numara: Şurada ciddi bir şey konuşuyorum, pardon yazıyorum.

Özel Numara: Neden ben sana yazdım ki?

Özel Numara: Neyse cevabı ben de bilmiyorum boşver.

Özel Numara: Lig'de 1. liğe gidiyordum be!

Siz: Sakin ol champs böyle mi yazılıyordu?

Siz: İşte her neyse sakin ol şampiyon.

Siz: Ya bugün neden bu kadar kötü bir gün Anonim?

Özel Numara: Aynen be, umarım ömrü boyunca simetrisiz şeyler görür ve kriz geçirir.

Siz: Ben ne diyorum sen ne diyorsun. Bir engel?

Özel Numara: hayırhayırhayırhayırhayırhayırhayırhayır (kopyala-yapıştır yapmadım Asel, anonimliğimi bil.)

-Özel Numara'yı Engellediniz-

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin