-21- Sabahlamak

2.9K 168 45
                                    

 
Bölüm Şarkısı: Dua Lipa - New Rules (Artık şarkı önerin şarkı bulmak için çıldırıyorum kdlskv)

...

"Pişt Duru!" Dedim, kısık sesimle.

"Asel yat zıbar artık!"

"Hani sabahlayacaktık, söz vermiştin?" Diye sitem ettim.

"Asel, senin yarın provan yok mu Allah aşkına yat artık!" diye bağırdı.

"Kanka var da sabahlasak bir zararı olmaz bana kii!" Dedim.

"Tamam Allah'ın cezası tamam!"

"DURU KANKAMA BAK BE BİR TANESİN SEN!"

"Geçen Atlas'a da aynı şeyi söylemiştin, duymamış sayıyorum."

"Öf be yakalandık, hadi bilgisayarı nereye kaldırdın diziye devam edelim!" dedim.

"Kanka çalışma masasının yanındaki sehpada, şarjı bitti onu da tak lütfen." dedi.

"Her şeyi de Asel yapsın zaten! Onu tak Asel, şunu getir Asel!" dedim uykulu sesimle.

"Sabahlamak isteyen sendin valla benim için hava hoş! Yatar uyurum." dedi.

"Aman aman amannn hemen getiriyorum." dedim.

  Bilgisayarı yatağa koyduktan sonra Duru'nun yanına oturdum. Açma düğmesine bastım ve;

"Duru korku filmi mi izlesek kanka?!" dedim büyük bir heyecanla.

"Asel kır kıçını izle Riverdale'ni, gecenin bir saati olmaz korkarım ben." dedi.

"Amaa lütfeeen" dedim yavru bir köpek bakışıyla, artık ne kadar becerebildiysem.

"Ne izleyeceğiz?" dedi

"Ehehehe yine ikna ettim, filmi sen seç o zaman." diyerek karşılık verdim.

"Dabbe, Siccin falan istemem, öyle üç harfliler olmayan film açıcam tamam mı?" dedi

"İstemem ben de zaten öyle, aç istediğini" dedim bende.

"O zaman Çaki'yi açalım!"

"Duru komik değilsin" dedim ve güldüm.

"Komik değilse ne gülüyon be" dedi.

"Haklısın aslında." dedim

"Her zamanki gibi." dedi, ego.

"Egonu çeker misin seni göremiyorum." dedim ve anırmaya başladım, ne yani bence komikti.

"Komik miydi şimdi, hadi film açalım." dedi ve ekledi;

"30 Gün Gece nasıl?" Diye bir fikir attı ortaya

"İsmi güzele benziyor, konuyu okusana" Dedim ve okumaya başladı;

"Alaska'nın ücra bir köşesindeki Barrow kasabası her kış, 30 gün boyunca, zifiri karanlığa gömülür. Çoğu kasaba sakini güneye yöneldiği için hüzünlü bir dönemdir bu. Bu kış, ortaya gizemli bir grup çıkar: Bu grup, kasabada kalan insanlarla beslenmek için son bulmayan bu karanlıktan faydalanmayı beklemektedir."

"Sence güzel midir ki?"

"Asel izlemedim nereden bileyim? Hadi izleyelim!" dedi.

"Zombi falan gece gece iyi gelmez en iyisi komedi falan izleyelim yaaa." dedim korkak sesimle.

"İsteyen sendin" dedi ve "Filmi Başlat" tuşuna bastı. Yastığı kavradığım gibi yüzüme koydum.

"Ee ne anladım ben korku filmi izlemekten Asel!" dedi fısıldayarak.

"Ama ben korkarım Du..." dediğimi tamamlayamadan Duru'nun da yüzüne yastık çekmiş olduğunu gördüm, hem de benden aldığı yastığı!

"Duru dalga mı geçiyorsun git başka yastığa dadan!" diye kızdım, artık ne kadar ciddileşebildiysem.

"Vermeyeceğim git kendi yatağındaki yastığı al." Dedi benim aksime gayet sakince. Duru'dan bahsediyorduk, nasıl çemkirmemişti?

Yere uzanarak yer yatağındaki yastığı aldım, ve Duru'nun yatağına kuruldum. Yatak başlığını kıracak kadar ileri gitmiştim, bilgisayardan ne kadar uzak dursam, o kadar iyiydi. Çok zekiyim, teşekkürler (!)

  Film başlamıştı, ne halt yemeye korku filmi izliyorduk ki? Duru iki dakikalığına atıştırmalık almak için mutfağa gitmişti. Film henüz korkunçlaşmamıştı ama bir baskı hissediyordum. Nasıl anlatılır, böyle bir korku, heyecan gibi bir şey işte.

  Duru elindeki cipslerle gelmişti;

"Asel al şunları, dolaptan içecek alıp geliyorum. Filmi de durdur." dedi ve odadan çıktı.

Bilgisayara uzanıp filmi kapattım, korkudan alt sekmeye bile almıştım. "Duru korku filmi açalım!" demek ne kadar da kolaydı.

Elinde kolalarla gelen Duru, benim gibi yatağın en arkasına yerleşti. Elindeki bir kolayı uzattı ve cipsleri istedi. Sade olanını ona verdim ve ketçaplıyı kendim aldım. Duru ketçap yiyince midesi bulanıyordu, tuhaf.

  Filmi durdurduğumuz yerden başlattık. Zombili mi, üç harfli mi, lanetli mi biz de anlamamıştık. Dabbe izleyip gülmek daha iyi olurdu sanırım.

...

"Duru, kapat şunu ıy!" Diye ciyakladım. Filmde de olsa kan görmeye dayanamıyorum işte!

"Ya kapat ya şuraya kusayım Duru lütfen kapat!" Diye yalvardım.

"Git lavaboya kus Asel! Hem eğlenceli böyle zombi falan bir daha nerede saat 5'te böyle eğlenebileceksin?" Dedi, inanamıyorum dalga geçiyor.

"Duru ağzıma kadar geldi kusucam bak kapa şunu!" Dedim ve yalandan öğürdüm, oyuncu falan mı olsam ben?

"Tamam Allah'ın cezası! Zaten filmin sonuna geldik işte kızı öldürdüler." (Gerçek filmi hiç izlemedim, spoi yedim diye şey etmeyin sadece ismini kullandım filmin.)

"Saat 5 zaten hadi Riverdale izleyelim." Dedim

"Ben çoktan bitirdim Riverdale'yi evinde izlersin hadi vine falan izleyelim." Dedi ve hızla cevap verdim;

"Benim gülmeme annen değil, bütün mahalle uyanır vine olmaz."

"Uyuyalım o zaman?"

"Hayır hayır hayır! Hava aydınlanana kadar bekleyip dışarı çıkalım, annene haber veririz." Dedim.

"Olur ama mesele şurada başlıyor; saat 7'ye kadar ne yapacağız?"

"Zaten 1 saatçik var, canlı falan açalım kimse gelmezse de saçmalarız!" Ehuehe yine beynim modunda.

"Tamam" dedi ve tripodunu almak için çalışma masasında doğru dizlerinin üzerinde emekledi. Ben bunları nereden buldum diye düşündüm, benimle aynılar cidden ya! Tripodu boyuna göre ayarladı ve telefonunu eline alıp İnstagram'ı açtı. Canlı yayını başlatarak tripoda yerleştirdi.

...

   Selam! 3K oluyoruz, biliyorum kurgum aman aman bir güzellikte değil, ama yb bekleyeni olsun, oy vereni olsun bir şeyler yapıyoruz. Kitap 3K olsun biraz da Çilli'ye bölüm atacağım. Sizi çok seviyorum, tşk byü cjajvıd

-BÖLÜM HAKKINDA SORULAR-

1- En sevdiğiniz karakter kim? ->

2- Yankı nasıl bir karakter olacak/olmalı? ->

3- Kitap ve bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler? ->

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin