-4- Mood

10.6K 512 18
                                    

(Bölüm şarkısı Camila Cabello - Havana,bölüm ile alakası yok, istediğiniz yerde açıp dinleyebilirsiniz.)

Asel'den Devam 👾

  Madem yarın çıkıyorduk, benim şuan bavul hazırlamam gerekti. Ama tahmin edin ne oldu?
Üşendim!

Bu üşenme seansını fazla uzatmaya gerek yok, şimdi tıpış tıpış bavul hazırlamaya gidiyorum. Ah be Atlas, başımıza neler açtın. Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete yapacak bir şey yok. Sayısalı düşürmeyecektin be!

    Alacaklarımı teker teker katlayıp koydum, gidince bir de buruşuk kıyafetlerle uğraşmak istemiyorum. Yanıma bileklik ve saat aldım. Gerekli gereksiz bütün kıyafetleri koydum. Bir kaç tane ruj, rimel, eyeliner ve fondöten attıktan sonra bitti. Bu kadar makyaj malzemesi saydım, fakat fazla da kullanacağımı sanmıyorum. Maksat eksiklik hissetmemek olsun. Sözde makyaj sevmiyorum, sözde.

Valizimi hazırladıktan sonra bizim gruba mesaj attım;

Gang 🔫

Asel: Kamp belası nereden çıktı Atlas?

Atlas: Kanka valla annem zorladı benim bir günahım yok jfkskd

Duru: Random atıyor bir de terbiyesiz

Asel: #teamduru
Atlas: Kızlar ne abarttınız

Asel: #teamduru Atlas: Kızlar ne abarttınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duru: Bu senin moodunsa, Asel'inki ne?

Asel: Anlatacak fotoğraf kalmadı ki

Atlas: hahaha çıldırıyorum

Asel: kes.

Atlas: niye ben makas mıyım?

Duru: Atlas, telefonu daha zeki birine ver sana yalvarıyorum
Duru: Kaç yaşındasın yaptığın esprilere bak

Asel: elindeki telefonu yavaşça yere bırak evlat.

Atlas çevrimdışı

Duru çevrimdışı

Asel:ciddiye aldılar lan

Asel: hadi eyv.

Yazdım ve telefonu yatağa koydum. Bakın fırlatmadım, koydum. Sonuçta bir Bihter Ziyagil değiliz, mücevherlerimiz yok. Yarın için açık söyleyeyim, bir gram heyecanlı değilim. Alt tarafı yaz kampı, ne bekleyelim?

Daha sonra ışıkları kapattım, ardından da gözlerimi...

💖

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin