-51- Gizemli Kutu

1.2K 66 27
                                    

"Üzerimizi değişip öyle inelim." dedi Filiz Hoca. Bir kız bize doğru yaklaşıyordu.

"Merhaba, ben Hayal. Sen de Asel olmalısın." dedi.

"Merhaba?" dedim soru sorarmışçasına.

"Ben de elediklerinizden biriyim. Yarın için şans dilemek istedim. Gerçekten Yankı ve sen çok iyiydiniz."

"Teşekkür ederim, tanıştığıma sevindim Hayal."

"Merhaba." dedi Yankı. Konuştuklarımızı duymamış olmalıydı.

"Ben Hayal, tebrik etmeye ve şans dilemeye geldim. Çok başarılıydınız."

"Beğendiğiniz için mutlu oldum. Bizim gitmemiz gerek." dedi Yankı.

"Görüşmek üzere." dedi ve gitti.

"Kızı tanıyorum." Yankı mı? Kızı mı? Tanıyor mu?

"Nereden?" dedim.

"İlk yıl bizim okuldaydı. Bana platonik olduğunu duymuştum. Okulu birbirine kattı, etrafımda arkadaşım kalmadı bu kızdan korktukları için. Sana da musallat olmasın diye kovdum."

"Ben de diyorum neden bu kadar öldürücü bakıyor. Ama neden?"

"Bugün uzaktan bakılınca sanki aramızda bir şey varmış gibi gözükmesi çok normal bir gündü." diye yanıtladı.

"Çocuklar! Nerede kaldınız, hadi aç aç geziniyorsunuz oralarda." Filiz Hoca, eliyle işaret ederek bizi çağırdı, yanına gittik.

*20 dakika sonra*

"Fütursuzca yedim." dedi ve arkasına yaslandı Yankı.

"Artık minik bir göbeğim var. Sanırım elbiseye sığamayacağım, giymesem de olur bence." dedim.

"Yediğinin iki katı seni koştururum Asel. Bence susmalısın." dedi Filiz Hoca.

"Bunu istemem, koşa koşa giyerim o elbiseyi canım öğretmenim benim." dedim şirinlik yaparak. Yankı bu halimize gülmüştü. Annem yanımıza geldi.

"Doğum gününü unuttuk sanmadın umarım, arkadaşlarınla bırakalım dedik seni. Artık eve dönünce kutlarız. İyi ki doğurmuşum seni." dedi ve beni öptü annem.

"Anneni ikna etmek zor olmadı, biraz onların planını bloklamış gibi olduk ama." dedi Yankı.

"Babam nereye gitti?"

"O Murat Amcan ile takılıyor."
Ali Elgin FourSquare'da bir bildiri paylaştı.
"Hangin' outtt with @muratkilic"

Hayal etmesi bile berbat, değil mi?

"E yuh." dedik Yankı ile.

"Ben de şimdi Dila Teyze'nin yanına gidiyorum. Görüşürüz." dedi annem ve masadan kalktı.

"Az önce doğum günümde feci bir satış yedim."

"Ben varım ya, neyine yetmiyorum Asel?"

"Eski sevgilin az önce bana öyle bir baktı ki." dedim.

"Takma onu ya, biraz çatlaktır. Ayrıca biz onunla hiç çıkmadık."

"Yarın sahneye atlamazsa iyidir, ya da bu gece beni uykumda boğmazsa. Bu kız psikopat gibi bir şey." dedim.

"Ben iki dakikalığına odaya çıkıyorum. Üstümü değiştireceğim." diye ekledim.

"Birazdan ben de gelirim, sonra gezeriz." dedi.

"Tamam, Hayal'e göz kulak ol, arkamdan bıçaklanabilirim Yankı."

"Abartıyorsun demek isterdim, ama merak etme ben halledeceğim."

Alo Anonim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin