Gang 🔫Siz: Duruuu
Siz: Bizim okulda Y ile başlayan hangi erkek var kanka?
Siz: Kız Duru bu anonim kız çıkmasın başıma?Duru: Ay ne abarttın Asel, Yalın olmadığından eminsin değil mi?
Siz: Evet, eminim son kararım.
Siz: AtlaaaasAtlantik: He anam?
Siz: Atlas çok iğrençsin dediğinde devamını getirdi. Benim istediğim bu değildi ki...
Atlantik: Çok güzelim lanet olsun insan mıyım? Kendime sorduğum soruya bak, tabii ki mükemmelim!
Siz: Kanka onu bunu geç, bizim okulda Y ile başlayan kim var? Duru'ya sorduğum soruyu ona da sormadan asla rahatlayamazdım.
Atlantik: Kanka sen iste ben bütün alfabe ile herkesin listesini çıkarayım demek isterdim,
Atlantik: AMA NOLUYORR
Atlantik: ÜŞENİYORUMMAtlantik: Bildiğim Yaren var, Yiğit ve Yağız var.
Siz: Yağız ya da Yiğit'in yapacağını düşünmüyorum. Kamptan birisi de değil zaten.
Duru: Her neyse boş ver, bir şekilde gelecek ya da sen onu bulacaksın.
Siz: tm yha basit .ss
Duru: Off Asel çok büyütüyorsun be
Siz: Tamam cidden haklısın.
Duru'ya hak veriyordum. Ona güvenmiyor olabilirdim ama bir Siber Suç'a şikayet etmeme bakardı. Harbi lan ben niye şikayet etmedim ki.
Bunların hepsi meraktan, aynen ya meraktır.@aselgin: Aslında seni şikayet etsem kimliğini ortaya çıkarabilirim.
@newanonimss: Ama bunu yapmayacağını ikimiz de biliyoruz Asel.
@aselgin: Oha lan 2 kişi misiniz??
@newanonimss: Salak demek istemiyorum ama öylesin sanırım.
@aselgin: Anladım tamam fksıdakfkac
@aselgin: Telefonun?
@newanonimss: Serviste :((
@aselgin: Boşver gitsin, sıkıntıdan ölücem. Kimse üşengeçliğinden popolarını kaldırmıyor ve bu beni çıldırtıyor Y.
@aselgin: Y ne lan?
@aselgin: Sen annenden yazıyorsun da, annen bir kıza sarktığını görmüyor mu? Hem de gizliden. Cık, cık ne ayıp şey! Kflsclal
@newanonimss: Mesajları silip telefonu geri veriyorum, soran olursa arkadaşımla konuştum.
@aselgin: Çakala bak lan
@aselgin: Annen nasıl şüphelenmiyor ben anlamıyorum.Yazdığımda, sanırım gitmişti. Lanet İnstagram çevrimiçi mi, çevrimdışı mı olduğunu bir gösteremedi. Ah be Asel, sen çevrimiçilik kovalayacak hale ne zaman düştün?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alo Anonim?
Teen FictionMiss Of Anonim - 1 Kendi halinde, bir o kadar da rahatına düşkün, üç kişilik minik grubu ile mutlu, hafiften de çılgın -hatta belki de çok-, hayatının tek bir dokunuş ile değişebileceğine inanan bir kız; Asel Ayça Elgin! Arkadaşları ile mas...