-multimedya Bora ve bölüm şarkısı-
sea genjler, 320 olmuşuz lan.
SİZE 🍯
BAYILIYORUM 👾
TAM 🧜🏻♀️
GAZ 🧛🏻♀️
DEVAM 🧙🏻♂️
Şimdi ballar, hatırlamayanlar önceki bölümü okuyabilir, belki ilerde büyürüz diye bir ciddileşeyim;
Ehem ehem, umarım hikayem sevilmiştir. Daha başları ve ben biraz kötü olduğunun farkındayım. Ben bu platform üzerinde kendimi geliştirmek, ve az da olsa sizi dış dünyanın sorunlarından soyutlamak için yazıyorum. Umarım sevilmişimdir, sizi seviyoruuum (tonlarca 🍯)
-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯--Anonimal'dan devaaam-
Antalya'ya gideceğim falan yoktu. Bir de onunla mı uğraşacaktım. Zaten hepsi mal Bora'nın şu saçma salak oyunu yüzündendi. Malsın Bora, ne diyebilirim ki? Gerçekten dalga geçiyordum, korksun diye bir iki adım atmıştım ama kızda tık yok. Aynısı bana yapılsa çıldırmıştım. Birisi bana "selam" diye mesaj atacak, var ya... Yalnızlığın nirvanasına ulaştım sanırım.Bir de engellemişti. Kız haklı abi, ne desin, gel kardo hem denizde deve güreşi güzel olur falan mı? Ne beklerdik ki? Niye Bora'nın aklına uyduğum hakkında da en ufak bir fikrim yok. Zaten ben ne yaptığımın farkında mıyım ki? Kesinlikle hayır. Kızı engellemiştim lan! Engel atmıştım engel. Hani şu profil resmi gri olur böyle beyaz bir insan şeklinde ne denir ona işte o şey olur. Lan zaten anonimsin ne bokuna engelliyorsun?
Tamam, buldum işte bahsettiğim şey o.
Benim bildiğim sinir olan taraf trip atmak için engeller. Bence Ayça'nın engellemesi gerekiyordu ama olsun. Asel herkesin bildiği, Ayça bana özel olanı. Bir dakika lan, ne diyorum ben, Ayça'yı zaten artık herkes biliyor. Asel'ler şu an yoldadır, mesaj mı atsam? Ya da boşver bari yoldayken rahat bırakıp bir dolaşmaya çıkayım. Bu kadar oksijenle 15 tanecik olan canım nöronlarım ölecek.
"Alo Bora?"
"En son bana mal diyordun bak noldu şimdi? Ulan Asel'in dediği kadar varsın, mal."
"Asel'ci olmuşsun oğoğğo BORA ASEL'İ SEVİYOR, BORA ASEL'İ SEVİYOR."
"Ben sana ayarlayayım diye şey etmiştim ama yine de sen bilirsin. Kız güzel sonuçta, ben de yalnızım. Oldu bu iş!"
"Tamam sus bir, dışarı çıkıcam geliyor musun?"
"Üzgünüm tatlım, senden daha önemli işlerim var."
"Kes Bora, geliyor musun?"
"Yok be kanka annem bırakmaz, notlarım düşük, okul kapandı ve yaz kampı tehditi altındayım."
"ASEL?"
"Yok merak etme ben çalışıyorum ayarlayacağım onu sana eheheh."
"Sus, tamam gelmiyorsan kes!" dedim ve büyük bir hınçla telefonu kapattım.
-Asel'den Devam-
Yemekten çıkıp otelde tekrar bir tura çıkmıştık. Cumartesi-pazarları hesaba katmazsak gerçekten burası cennet gibi bir yer. Anne yemeklerinin özlemini çekmiyorum. Annem duymasın ehehe.Bugün otelin kendi programında canlı müzik vardı, fakat onu ekip dışarı çıkacaktık. Gerçekten bu yorgunlukla o yüksek sesli müzik enstrümanlarını duymaya tahammülüm bir gram dahi yoktu. Ya da bizimkileri ikna edip odaya çıkaracaktım.
"Odaya çıksak olmaz mıı?"
"Tabii ki hayır." dedi Atlas."
"Asla."
"Eheh, asla asla deme Durucuğum, hadi ya daha 3 ayımız var. "
"Aynen be Duru, harbi üşendim bende siz istediniz diye sürünüyordum açıkçası." dedi Atlas.
"Yalan söylediniz yani?"
"(Atlas'la birlikte) EVET!"
"Tamam hadi kamkilerim, çıkalım."
"Ne kadar güzel bir teklif! Tabii ki evet! Ulan odun yüzüğüm nerede?" dedi bana Atlas, ah Allah'ım akıl dağıtılırken arkadaş şemsiye mi açmıştı?
Duru'yu ikna etmek hiç kolay değildir. Kafaya koyduğunu yapar, demek ki o da istememiş buradan onu çıkarıyoruz. Ah be, ben olmasam sokaklarda taban tepiyordunuz. Grubun paçasını yine ben topluyorum, ben ve egom.
Dersler 1 ay sonra başlayacakmış. Buranın müdürü bizim okulun göbekli müdüründen kat kat iyi. Ama bizim müdür de burada öğretmen olacağı için, çıkmaz yola sapmıştık. Sanırım dersleri geç başlatacağından dolayı sevdim. Benim bildiğim yaz kampı kafa dağıtmak, okuldan soyutlanmak için gidilen bir yerdir ama dersler sizce peşimizi bırakır mı? Katiyen hayır. Ne demiş Mc. Yanık Eller; Mutsuzum, umutsuzum, çare var mı vizelere? (medyaya koydum, dinleyin efkarlanın fjsjfk)
-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-🍯-
Eveeet bölüm sonu notumu düşüp gideyim. Uzadıkça uzadı çünkü. Bölümler kısa geliyor olabilir. Gittikçe uzatacağım. Bu hafta full sınavlarımız vardı, bu yüzden fazla gelemedim watt'e. Neyse sizi seviyorum hadi yallah 🌈🍯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alo Anonim?
Teen FictionMiss Of Anonim - 1 Kendi halinde, bir o kadar da rahatına düşkün, üç kişilik minik grubu ile mutlu, hafiften de çılgın -hatta belki de çok-, hayatının tek bir dokunuş ile değişebileceğine inanan bir kız; Asel Ayça Elgin! Arkadaşları ile mas...