İçeri bir hışımla girince annem elindekilerini nereye saklayacağını bilemedi. Bende o anlık görmezden geldim.
-İyi misin anne neden ağlıyorsun? Diye sordum
-Senin büyüdüğünü ve yetişkin bir kız olduğunu düşündüm ve duygulandım işte dedi.
Evet bu doğru olabilirdi. Ama bunun altında başka şeyler vardı hissetmiştim. Dün yaşananlardan hiç bahsetmemişti bile. Bana kızması gerekirken sanki kendine kızıyordu...
Ben içimden düşünmeye devam ederken telefonum çaldı. Arayan Kim Shin'di.
-Niye haber vermeden çıktın? Nerdesin şimdi?
-Evdeyim, annemi merak ettim.
-Tamam hazırlan birazdan gelip alacağım seni! Dedi ve telefonu kapattı.
Odama geçip yedek okul formamı giyip evden çıktım. Kapının önünde bekledim onu. Annemle tekrardan karşılaşmalarını istemedim. Ne oldu da annem ona karşı bu kadar öfkeli oldu? Kafamın içinde cevabını bilmediğim ve merak ettiğim bir sürü soruyla boğuşurken Kim Shin geldi. Arabaya bindim ona dönüp,
-Beni almana gerek yoktu. Okula kendimde giderdim.
-Yarın hafta sonu hatırlatmak istedim. Yanımda çalışacaksın değil mi?
-Annemi ikna ettiğini söylemiştin. Çalışmamak için bir engelim yok. Bugün eve gittiğim zaman annemde bu konuyu hiç açmadı. Hala istemiyor olsaydı,bunu mutlaka belli ederdi.
-Tamam o zaman okul çıkışı gelip seni alırım dedi ve okulun kapısında indirdi beni.
***
Çıkış saatimden önce gelip arabanın içinde beni beklediğini gördüm. Yanına doğru koşup arabaya bindim.
Sarılıp yanaklarından öptükten sonra,
-Çok bekletmedim umarım? Dedim.
-Yeni geldim sayılır çok bekletmedin dedi gülümseyerek.
-Evet şimdi nereye gidiyoruz? diye sordum.
-Mesai öncesi ajansı iyice tanıtmaya dedi tekrardan gülümseyerek ve devam etti.
Zaten yapman gereken çok ağır işlerin olmayacak. Nereye gidersem gideyim yanımda olup, sana söylediğim şeyleri not alacaksın diyerek cümlesini tamamladı.
Biz araba da laflarken çoktan ajansın önüne gelmiştik bile. Arabadan inip ajansa doğru yürümeye başladık. Bugün çalışan olmadığımı düşünüp pis pis sırıtıp, sağa sola baktıktan sonrada koluna girdim.
İçeri girdiğimizde ise bizi görenler selam vermeye başladı. Başta bu durumu garipsedim fakat sonrasında hoşuma gitti. O an sanki ünlü biriyle kırmızı halıda yürüyormuşum gibi hissettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It Was My First Love ~Bu Benim İlk Aşkımdı(TAMAMLANDI)
Fanfiction°Başlangıç: 28/09/2017° ~Yıllar önce onu bırakıp giden bir kahramanı ve ardında bıraktığı bir kulaklığı vardı elinde. Farkında değildi belki ama geçmişi onun peşindeydi, geçmişi onun herşeyiydi... [Dizi izliyormuşcasına hayal edilip yazılan bir hika...