(Kim Shin'in ağzından)
'Aslında ben hiçbir yere gitmedim Eun Tak. Ben hep senin yanında, senin gölgen oldum. Seni her mutsuz gördüğüm de ben daha da mutsuz oldum! Bir adım kadar hem çok yakındım, hem çok uzaktım sana. Çünkü annene bir söz vermiştim. Senin için senden uzak duracaktım. Ama o gün beni sen buldun. Sana vermek için aldığım o hediyeyi(kulaklık) bende unutarak. Bana göre bu, karşına çıkmam için bir işaretti. Keşke tüm bu olan biteni sana söyleyebilseydim. '
(Eun Tak'ın Ağzından)
Bu an ölümsüz olsun, zaman donsun, hayat dursun sadece biz olalım istedim. Ama zaman hep en sevdiğimiz, bitmesini istemediğimiz anlarda çok acımasızdı. Çalan şarkı bitmişti. Kim Shin bana dönüp ellerimi tuttu.
-Artık gitmeliyim dedi.
-Ağladığım zaman yanımda olacak mısın? dedim gözlerim dolarak.
-Aishhh şu kız! Ne zaman büyümeyi düşünüyorsun? dedi eliyle saçlarımı karıştırarak. Bana gülümseyerek yanımdan ayrıldı.
Bu durumda Soon Ki'yi kesinlikle öldürmem gerekiyordu. Hemen onu aradım. Acil buluşmamız gerektiğini söyledim. Bulunduğum parkta gelmesini bekledim. Onu karşımda görür görmez yakasına yapıştım.
-Neden bunca zaman beni abinle tanıştırmadın! dedim.
-Neden ne oldu ki?
-Abin kim biliyor musun?
-Kimmiş dedi.
Heyecanlı bir şekilde,
-Sana anlattığım çocukluk kahramanım olan Kim Shin, senin abin olan Kim Shin! Dedim
-Aslında o benim öz abim değil. Amca çocuklarıyız, kuzeniz dedi başını öne eğerek.
-Ha abin ha kuzenin fark eder mi! Dedim
-Sizin hikayenizi ben nerden bilebilirim! Bana da kendin anlattın. Hem benim böyle şeylere kafam basmaz dedi.
-Neyse senle işim bitmedi! Şimdi eve gidiyorum sonra görüşürüz! diyerek yanından ayrıldım.
(Soon Ki'nin ağzından)
'O gün iyi ki, o broşürü almıştın ve iyi ki form için benim arkadaşımla karşılaşmıştın. Sizi bir araya getirmek için bana bir fırsat vermiştin. O gün iyi ki o banka oturmuş ve yanında iyi ki o kulaklığını getirmiştin. Bu şekilde abim verdiği sözü çiğnememiş ve senden uzak durmayı bırakmış oldu. 'aigoo! çok iyi bir kuzenim kıymetimi bilmiyorlar.'
***Bakalım bundan sonrası nasıl gelişicek 🤗***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It Was My First Love ~Bu Benim İlk Aşkımdı(TAMAMLANDI)
Fanfiction°Başlangıç: 28/09/2017° ~Yıllar önce onu bırakıp giden bir kahramanı ve ardında bıraktığı bir kulaklığı vardı elinde. Farkında değildi belki ama geçmişi onun peşindeydi, geçmişi onun herşeyiydi... [Dizi izliyormuşcasına hayal edilip yazılan bir hika...