Hoofdstuk 30 - Mila

53 9 23
                                    

Dit is eigenlijk wel grappig, we kunnen eindelijk de grap maken dat NIES ook daadwerkelijk allebei ziek zijn. Tegelijk. Anyway, enjoy je hoofdstuk :) ~ Nien

Hoofdstuk 30 - Mila

Ik glimlachte. Eindelijk, eindelijk had ik een relatie met Mitch.

Ik was onderweg naar huis, waar ik lekker in bad zou gaan zitten en een boek lezen. Ik glimlachte bij de gedachte dat Mitch nu officieel van mij was.

Ik fietste mijn straat in en zette niet veel later mijn fiets in de schuur. Ik liep de woonkamer binnen. "Hallo!" begroette ik opa en oma, die op de bank zaten. "Hallo meisje," zei oma en stond op om me een knuffel te geven. Ik knuffelde haar terug.

"Hoe was het met Mitch?" vroeg ze. Ik glimlachte. Ondanks dat ze hem niet mocht, accepteerde ze het wel dat ik met hem omging. "Goed!" lachte ik en hing mijn jas op de kapstok in de hal. "Mooi," zei oma en ging vervolgens weer op de bank zitten.

"Ik ga naar boven, in bad!" riep ik naar oma en liep naar boven.

Boven liep ik naar de badkamer, opende de kraan en pakte een bruisbal om die zo in het water te doen. Terwijl het bad volliep, ging ik terug naar mijn kamer en pakte het boek waar ik in bezig was.

Terug in de badkamer, was het bad vol gelopen. Ik stopte de kraan en liet de bruisbal in het water vallen. Gefascineerd keek in naar de bal, die steeds kleiner werd en uiteindelijk verdween. Het bad was lichtroze gekleurd.

Ik knikte tevreden, kleedde me uit en stapte in bad. Wat een perfecte dag.

Verloren (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu