Dankwoord

75 11 10
                                    

12 november 2017. De dag dat wij, Nienke en Mees, ons eerste boek af hebben geschreven.

Wanneer komt dit online? Geen flauw idee. Vermoedelijk pas over een hele tijd, ergens in 2018.

Maar het boek staat er, dat is waar het om gaat. Met 1K reads, wat geweldig!

En wauw, wat zijn we trots. Trots op elkaar, want wow: wat hebben wij veel lol gehad met het schrijven van dit boek! Wij hopen dat jullie, onze lezers, net zoveel plezier hebben beleefd aan het lezen van dit boek als wij aan het schrijven, een paar maanden geleden.

En wat was het fantastisch om samen te werken! We weten allebei wel zeker dat dit niet ons laatste gezamenlijke boek geweest zal zijn.

Wat misschien grappig is om te vertellen, is dat we bij de eerste hoofdstukken nog geen idee hadden waar we met het verhaal heen wilden. Ja, we wisten dat we Raf weg wilde laten lopen. Maar waardoor en wat daarna kwam? Geen flauw idee.

Ook de duistere praktijken van Mitch zijn ter plekke bedacht. Na het eerste hoofdstuk met hem liepen we vast en bedachten dit, om verder te kunnen. En geloof het of niet, in de paar dagen daarna hebben we dit boek helemaal afgeschreven.

Aan het begin hadden we een heel schema opgesteld, met wie wanneer zou schrijven. Ook daar is weinig van terecht gekomen: Mees hield zich er in eerste instantie nooit aan en later werden we allebei gedreven en begonnen erg fanatiek te schrijven, met meerdere hoofdstukken op één dag. De ander moest maar kijken wat hij of zij ertussen kon wurmen.

Jongens, we willen eigenlijk helemaal geen afscheid nemen van Mila, Raf en Mitch! Wat gaan we ze missen... Maar het schrijven was echt een fantastische ervaring en we zijn zo blij dat we dit gedaan hebben!

Lezers, ongelooflijk bedankt voor het lezen van dit boek! Zonder jullie zou dit heel anders zijn geweest (Stiekem niet want we hadden het boek al helemaal afgeschreven voordat het eerste deel online kwam).

Heel veel liefs,

~Nienke en Mees~

Aka

NIES

Verloren (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu