YES EINDELIJK KAN IK WEER IN WP JESUS DAT DUURDE LANG XD ENJOY! - Nien
Hoofdstuk 33 - Mitch
Toen ik de volgende dag wakker werd, lag Mila in mijn armen. Ik dacht terug aan gisterenavond, het ging precies zoals gepland. Mila was ontmaagd en nu zou haar hele reputatie afhankelijk zijn van mij.
Ik was niet gek en snapte ook wel dat ik Mila niet zou kunnen chanteren met het feit dat we gisteren seks hebben gehad. Dat is op onze leeftijd niet zo heel gek, hooguit wordt er een paar dagen lacherig over gedaan.
Nee, het chanteren lukte alleen met de voorbereidingen die ik getroffen had.
Ik stapte voorzichtig uit bed, pakte mijn telefoon en opende mijn camera. Daar verscheen het filmpje dat gisterenavond gemaakt was. Ik had de camera zo neergezet dat voor het grootste gedeelte alleen Mila te zien is. Waar ik zelf te zien was, kon ik eruit knippen of bijwerken.
Gelukkig had ze gisteravond niet door dat ik het filmpje gemaakt had. Ze was alleen maar met mij bezig.
Als dit filmpje uitlekt, zou zij bekend komen te staan als de slet van de school, zeker als ik er ook nog op zou reageren en zei dat het niet met mij was en dat ze dus vreemdging.
Ik vermoedde dat niemand zin heeft in zo'n reputatie, zeker Mila niet.
Achter me hoorde ik gekreun en snel klik ik mijn telefoon uit en draaide me om naar Mila, die wakker werd.
"Goedemorgen, schone slaapster," glimlachte ik naar haar. Ze keek me blij aan en lachte terug.
"Goedemorgen."
Ze gaapte even en stapte het bed uit.
"Ik wil je vanavond iets laten zien," begon ze ineens en ze keek een beetje weg: dit herkende ik van haar inmiddels als teken dat ze het moeilijk had
"Wat is er?" vroeg ik haar bezorgd. "Wat wil je me laten zien?"
Mila zuchtte.
"Mijn ouders zijn omgekomen doordat we van een brug afreden. Het is een emotionele plek, waar Raf en ik altijd naar toe gingen..."Ze viel stil en ik zuchtte. Raf, Raf, altijd maar Raf. Die jongen heeft haar verlaten, waar doet ze nou moeilijk over?
Ik hield me in en keek liefdevol naar haar.
"Ik ga graag met je mee."
JE LEEST
Verloren (VOLTOOID)
Teen FictionNooit zal je me echt leren kennen. Ik zal me afsluiten. Want iedere keer als ik mezelf voor iemand open stel, verlaat diegene me toch. Ik raak iedereen kwijt. Dan ga ik jou ook nooit leren kennen. Dus zullen we geen vrienden worden. Voor de zekerhei...