TANITIM: "Emin Misin?"

34.8K 891 435
                                    

•Okumaya başladığınız tarihi, saati buraya bırakınız. •

Yağmurla ıslanmış İstanbul'un ıssız sokaklarından birinin kaldırımlarında bir kızın ayak sesleri yankılandı.

-Rüzgar, dur!!" Sokağın sonunda, lambanın altındaki gencin yavaşça kendisine dönmesiyle yerinde kaldı Eva. Derin derin aldığı nefeslerle havalanan saçı, ıslandığı için yüzüne yapıştı. Dudakları soğuktan morarmış, gözaltları ağlamaktan kızarmıştı. "Gitme. Geldim..." Başta beceriksiz, sonrasında aldığı derin nefeslerle birlikte güçlenen birkaç büyük adımla Rüzgar'ın yanına geldi.

-Geldin?" Adamın sesini, aradan geçen o kadar zamandan sonra duymak, gözlerinin dolmasına neden oldu. O dünyanın en eşsiz melodilerinden, yağmurun sesinden hatta battaniyesinin kumaşından bile daha kalın, tok ve güzel olan sesini... "Şimdi?"

-Evet. Şimdi." Arkasını dönüp ilerlemeye devam eden adama, koşarak yetişti.

-Nere..Nereye gidiyorsun?" Cevap alamadığı halde devam etti adamı takip etmeye. "Nereye? Rüzgar, cevap ver!"

Girdikleri sokakla beraber gözleri kocaman açıldı. Daha kokusuyla bile tekin olmadığını anladığı bu yerle yüzleşirken, ne ara arkasına geçtiğini anlamadığı Rüzgar, kulağına eğildi yavaşça. Alnına değen kuzguni saçlar, şimdi kızın boynuna temas ediyordu.

-Gelmek isteyeceğine emin misin Eva?"

Gelmek isteyeceğine emin misin?

Emin misin geldiğine, hazır olduğuna?

Tek kelimelik cümle, daha soruyu algılamadan döküldü önce kalbinden, sonra dudaklarından.

"Evet. "

***

Bölüm Sonu 😘😘😘

Aden Lina Devran'ın kitabı final yaptığında bölümler başlayacaktır.

O zamana kadar kütüphanenize eklersiniz dilerseniz yavrumlar!

Bu kitaba ne kadar çok kişi getirirseniz getirebilirsiniz. Rüzgar benim için çok derin karakterlerden birisi. Onu da diğer karakterler kadar farklı işleyeceğim.

Her bireyi teker teker tekrardan açıklayarak işleyeceğim için, önceki kitapları okumasına gerek yok getireceğiniz insanların. Uçarı Aşk'ta final yapana kadar burada birikelim istiyorum sadece..

Çekinmeyin, mesaj atın, konuşalım! ❤️

Sonunda sızlanmayacaksan yaşarız, ama yüreğin yoksa hiç bulaşma demiş Savaş DEVRAN. Kitaptan sizin beklentileriniz neler?

Kendinize çok çok iyi bakın. Aşkla kalın.


Sevin,sevilin.❤️❤️❤️

Uçsuz Bucaksız (THB-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin