ahoj, rozhodla jsem se napsat další povídku. tak snad se bude líbit...
Jmenuji se Emma Mason. Je mi 17 let. bydlím s rodičemi v New Yorku, ale táta bydlí na Maledivách. Každý měsíc jezdím za ním a pak se vracím zase k mámě. Mám Nejlepší kámošku ta se jmenuje Lottie Tomlinson. je to sestra nějakýho Louise Tomlinsona z nějaký skupiny One Direction.
***
Ráno jsem se vzbudila když mi zazvonil budík. Vstala jsem z postele a zamířila do koupelny, učesala jsem si vlasy a dala si je do culíku a ještě jsem se trochu nalíčila a odešla jsem zpátky do pokoje. Oblékla jsem si kraťasy a tílko, protože venku bude asi teplo jelikož je červenec. Vzala jsem ze stolu svojí kabelku a do ní jsem si dala učení, do kapsy jsem si dala mobil a šla jsem do kuchyně. Přišla jsem do obýváku a nikdo tady nebyl. Na stole v kuchyni jsem našla vzkaz od mámy.
" jela jsem do práce dřív udělej si snídani. S pozdravem máma." no tak to je fajn. Myslela jsem si v duchu.
Vyšla jsem z domu a mířila jsem přes park k autobusové zastávce. Autobus zastavil před námi a já jsem se přiblížila ke dveřím od autobusu. Zaplatila jsem řidiči a otočila jsem se a šla jsem si sednout akorát že nikde nebylo místo až na jedno vedle nějakýho kluk. Moc se mi vedle něj sedat nechtělo ale aspoň něco. Sedla jsem si a dala jsem si do uší sluchátka. Autobus zastavil a já už jsem musela vystoupit. Před autobusem jsem vysedla a už tam stála Lottie.
"Ahoj" řekla jsem a hned mi odpověděla
" Ahoj Em" chytla mě kolem ramen a rozešla se ke škole.
Vešli jsme do šaten a namířily jsme k našim skříňkám ale než jsme k nim došli viděla jsem tam krásného kluka u asi jeho skříňky. Ten tady bude asi zdřejmně nový. Myslela jsem si v duchu.
„Em?“ oslovila mě Lottie, protože viděla, že ji nevnímám.
„Hm?“ odpověděla jsem jí a ona jenom nadzvedla obočí.
Otevřela jsem svojí skříňku a vyndala jsem si z ní přezůvky. Sundala jsem si boty a nandala jsem si ty přezůvky. Zase jsem skříňku zavřela a pak i zamkla. Otočila jsem se a šla jsem ke skříňce kterou má Lottie.
„ Jdeme?“ zeptala jsem se jí.
Lottie jenom kývla na souhlas. Přišly jsme do třídy kde máme mít teďka matiku a sedli jsme si do lavice. Zazvonilo a do třídy vkročila naše učitelka na matiku.
„Dobrý den“ řekla a usmála se.
My jsme jí tak nějak odpověděli.
„Ráda bych vám někoho představila“. Co? Ne? Kdo to bude myslela jsem si v duchu.
Tohle je Zayn Malik je to váš nový spolužák doufám že spolu budete dobře vycházet. Řekla učitelka. Cože to je ten kluk kterého jsme ráno potkali v šatně byl tam ještě s dalšími čtyřmi kluky.
„Tak posaď se tady řekla učitelka a ukázala na lavici přede mnou.
Když zazvonilo na konec hodiny tak jsem si dala věci do kabelky a vstala jsem ze židle a rozešla jsem se k lavici kde sedí Lottie abychom mohly jít na další hodinu. Šli jsme po chodbě a někdo na nás zavolal no spíš na Lottie. Lottie se otočila a chytla mě za ruku a někam mě rychle vlekla. Přišly jsme k nějaký skupince kluků a Lottie skočila kolem krku jednomu z kluků. Pak se otočila a řekla
„ tohle je můj brácha a ukázala na kluka který měl hnědé vlasy a modrošedé oči na sobě měl obyčejné bílé triko a černé kalhoty a boty. Strašně mu to slušelo.
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...