23. Díl

155 9 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila v deset. Bylo mi jedno v kolik budu vstávat. Dneska je 23.12. Den před vánocemi. A já nemůžu být a Lottie, Louisem, Harrym, Niallem a Liamem. Dneska kluci mají poslední koncert. Držím jim palce. Lottie mi slíbila, že mi ho natočí a potom pošle přes Skype. Jsem jí za to strašně vděčná. Odhodlala jsem se k tomu vstát z postele a jít si udělat ranní hygienu. Dneska to nevipadá na nějak hezké počasí. To je poprvé co vidím, že na Maledivách prší. Přišla jsem do koupelny a rozčesala si vlasy, vyčistila zuby a trochu jsem se nalíčila. Vyšla jsem z pokoje a šla jsem do kuchyně, abych si dala něco k jídlu. Na stole leželi palačinky. A ještě tam byl vzkaz. ,, museli jsme oba do práce. Tady máš snídani, jestli budeš si chtít nakoupit nějaké dárky pro své přátele tak peníze jsem ti dala do pokoje na noční stolek." Když jsem to dočetla tak jsem si dala ty palačinky. Po snídani jsem se rozhodla, že zajdu nakoupit ty dárky pro kluky a Lottie. Přišla jsem do pokoje a přešla ke skříni koukla jsem se co bych si mohla vzít na sebe. Vytáhla jsem si na sebe obyčejné bílé tričko na to jsem si dala mikinu s logem supermana. Na nohy jsem si natáhla rifle černé barvy. Pak jsem si vlasy zapletla do rybího copu a do malé kabelky si dala peněženku, klíče, mobil a lesk na rty. Ten sebou nosím často. Obula jsem si svoje bílé boty converse. Vyšla jsem z domu a zamířila do nákupního centra. Vůbec netuším, co jim mám koupit. Znám je celkem dlouho, ale i tak nevím, co jim koupit. Tak něco pro Liama. Vešla jsem do prvního obchodu a hledala, co bych mu mohla koupit. Uviděla jsem tam tričko s logem Batmana. Našla jsem jeho velikost. Jo vím jako má. Pak jsem tam viděla nádhernou bejsku tu jsem mu taky koupila. Pak mu k tomu jako srandu koupím lžičku. Tak teďka Harry. Přišla jsem do dalšího krámu. Viděla jsem tam hezký klobouk. Vím, že Harry je přes ty klobouky tak mu ho koupím. Pak jsem tam viděla krásné tričko. Šedé s nápisem ‛ARMY'. Potom jako srandu mu koupím sadu kondomů. Od originálních po jahodové. Ale bude jich tam hodně. Tak teďka jdeme na Nialla. Tomu jsem koupila tryt na mobil s irskou vlajkou. Když jsem byla ještě doma tak jsem hledala Niallovu velikost bot. Takže jsem mu koupila boty značky Nike. A jako srandu jsem mu koupila jejich voňavku. A poslední je Louis. Koupila, jsem mu tričko s logem superman. Potom jsem mu koupila bejsku Vans. Pak jsem šla do nákupní ho centra, kde prodávají jídlo. Koupila jsem Louisovi mrkev. Tak a teďka už jenom Lottie. Vůbec nevím, co jí mám koupit. Napadlo mě, že bych jí mohla koupit přívěšek. Vešla jsem do obchodu, kde mají řetízky. Uviděla jsem tam krásný řetízek“ best friends“ byly to dvě puclátka. Hned jsem to brala. Přišla jsem do další ho obchodu s oblečením. Koukala jsem na různá trička. Jedno se mi strašně líbilo. Bylo černé s nápisem “ I’m Who I’m“ hned jsem jí ho koupila. Ptom jsem si byla jistá, že už budu mít všechno a tak jsem se chystala odejít, ale viděla jsem tam obchod, kde si můžeš udělat třeba polštář nebo tričko se svými fotkami. Vešla jsem do toho obchodu a šla k pokladne. „ co si přejete?“ zeptala se mě milá prodavačka. „chtěla bych si nechat udělat polštář“ řekla jsem jí svoje přání. „ jistě. Máte nějaké svoje fotky nebo nějaké představi?“ zeptala se mě znovu prodavačka. „ ano tady v mobilu mám nějaké fotky“ řekla jsem. „ dobře.“ Řekla. „Po půl hodině jsem měla všechno zařízené a tak jsem mohla vyrazit domů. Měla jsem strašně tašek. Ten polštář bude za tři hodiny. Přišla jsem domů a pořád tam nikdo nebyl. Šla jsem do svého pokoje a dala jsem na postel všechny tašky. Převlékla jsem se zpátky do domácího oblečení, které zahrňuje bílé tílko a tepláky. Zapnula jsem notebook a koukal jsem se, jestli není náhodou Lottie online na Skype. Nebyla. Chtěla jsem si s ní popovídat. Co je tam nového a jak se mají kluci. No prostě co se u nich děje. Chvíli jsem čekala, jestli třeba nepřijde. Joo je online. Řekla jsem si v duchu. Hned jsem ji zavolala. „ ahoj“ řekla jsem ji. „ahoj em“ odpověděla mi. „jak se máš?“ zeptala jsem se jí. „ jo dobrý“ řekla. „ a jak se máš ty?“ dodala k tomu. „ taky, ale moc se mi po vás stýská“ řekla jsme. „ nám taky“ řekla „ale už jenom čtyři dny“ řekla jsem. „ jak to? Myslela jsem, že jsi u táty dva týdny?“ zeptala se s nechápavým pohledem. „ne nakonec ne. Pak třeba pojedu ještě někdy ,ale chci vám co nejdříve dát dárky k vánocům“ řekla jsem ji. Asi tři hodiny jsme tam kecali. Pak jsem si uvědomila, že musím pro ten polštář. „ už budu muset Lottie, jdu vyzvednout jeden dárek. Tak se měj a pozdravuj kluky.“ Řekla jsem ji. Došla jsem do nákupního centra a vyzvedla ten polštář. Přišla jsem domů a už tam byla Sam i táta. Em“ oslovil mě někdo z kuchyně. „ ano?“ zavolala jsem na někoho, kdo byl v kuchyni. „pojď sem“ řekl mi táta. Přišla jsem do kuchyně a tam na židli seděla Sam a táta stál u kuchyňské linky. „ chceme ti dát dárek.“ Řek táta. „ a k čemu?“ zeptala jsem se ho. „ no to je jedno k čemu to budeš brát. Ale asi k Vánocům“ řekl táta. „ a co to je?“ zeptala jsem se. „ koupily jsme ti dům.“ Řekla Sam. „ cože? Zeptala jsem se udiveně. „nechceš ho?  Udivil se táta. „ jo to chci, ale máma mi nikdy nekoupila nic sama“ řekla jsem a Sam mi podala klíče od toho domu, kde budu pak bydlet. „ děkuju vám moc“ řekla jsem a vzala tu tašku a šla do svého pokoje. Zase jsem zapnula notebook a koukal po netu. Všude jsem viděla fotky Zayna a tý holky. To snad není možný. On s ní opravdu chodí. Nemůžu uvěřit, že pro něj opravdu nic neznamenám. Nechápu to, ještě před čtyřmi měsíci mi říkal ty krásné slova ´miluji tě´. A teď? Prostě je to k neuvěření. Viděla jsem ty komentáře od Directionners. Mají mezi sebou válku. Jestli bude Zemma nebo Zerrie. Pryč od těchto myšlenek. Kolem jedenácté jsem šla spát byla jsem strašně unavená.

***o čtyři dny později***

 Přiletěla jsem včera. Dneska se stěhuji do toho nového domu. Měla jsem všechny věci v novém domě. Ale ještě jsem jela ke klukům. Musím jim dát ty dárky. Všechny jsem už měla zabalené. Všichni jsme seděli na gauči. Byl tam i Zayn. Tomu jsem taky něco koupila, ale ne toluk kolik ostatním. Liamovi jsem předala jeho taštičku ve které měl dárek. „ moc ti děkuji em“ řekl mi. „ nemáš zač.“ odpověděla jsem mu. „ já ti dárek dám zítra“ řekl. Pak jsem dala taštičku Niallovi, Harrymu, Louisovi a pak i Lottie.   Všicni zareagovali tak jako Liam. A Pa kjsem dala taštičku Zaynovi. Tomu jsem koupila. Lak na vlasy, tričko s nápisem „I believed you...“ bylo černé. Dala jsem mu to a on na to jenom koukal, když chtěl něco říct tak jsem řekla, že už budu muset jít. Rozloučila jsem se s klukama a Lottie. Vyšla z jejich domu. Přišla jsem domů a zapnula televizi. Pustila jsem si film. A asi to dvanácti koukala na filmy. Potom jsem se šla osprchovat a převlékla jsem se do věcí na spaní. Zalezla jsem si do měkkých peřin. Asi po dvaceti minutách jsem usnula. Byla jsem v říši snů…

Dlaší díl. No nic moc, ale snad se bude malinko líbit. Moc moc moc moc  se omlouvám, že jsem včera nepřidala část. Úplně mi to vypadlo z hlavy ;) Když se bude líbit tak Vote& Comment.. ;)

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat