4. Díl

357 19 0
                                    

Ráno jsem se probudila s pocitem, že je všechno v pořádku. Ale jakmile jsem drcla do notebooku  který byl na posteli,  tak  se mi rozsvítila obrazovka a uviděla jsem tam to video na které jsem včera koukala a bylo mi z toho na nic a pak jsem si uvědomila jedno. Zayn byl jeden z mích nejlepších přátel a on mě ani se neobtěžuje  mi říct, že patří do skupiny která je známá po celém světě a radši si přede mnou hraje na nějakého kluka který ani neví jaká bude jeho budoucnost. A ještě k tomu bydlím u něj doma a ještě k tomu ho budu potkávat ve škole. Z mích myšlenek mě vyrušilo klepání na dveře.

„Dále“ řekla jsem a dveře se pomalu začali otevírat a do nich vstupoval Zayn a hned si sedl na postel a spustil

„ omlouvám se, že jsem ti neřekl pravdu bylo to ode mě hnusné, ale nemohl jsem ti to říct.“

" Hm" řekla jsem a koukala jsem celou tu dobu, co tady něco kecal  z okna.

„ poslouchala jsi co jsem ti tady řekl?“ zeptal se mě s nejistotou.

„jo“ řekla jsem a krátkým pohledem se na něj podívala.

„a odpustíš mi prosím?“

„ Nevím“ řekla jsem a zase pohled odvrátila. 

„No dobře tak to vyřešíme druhým způsobem“ řekl a já jsem se na něj podívala nechápavým pohledem.

On vstal a odešel. Za chvíli se vrátil a měl velkou krabici v ruce.

„co to proboha máš?“ zeptala jsem se ho ale on my ani neodpověděl a položil krabici na postel a řekl mi, že to je pro mě.

Otevřela jsem tu krabici a v ní leželi překrásné šaty a museli taky něco stát.

„ Poroboha to je pro mě?“ zeptala jsem se Zayna on jenom přikývl a zeptal se mě jestli jsem mu už odpustila.

„ nevím“ řekla jsem se usmála jsem se.

„ prosím“ řekl a kleknul si na kolena.

„dobře ale už to nikdy nedělej“

***

(o dva měsíce později)

 Za ty dva měsíce se toho událo strašně hodně ale vím jediný Zayn je fakt strašně dokonalej. Seděli jsem na gauči a koukali na nějaký film a u toho jsem ležela Zaynovi v klíně a  on koukal na film. Na školu celkem prdíme moc tam nechodíme a nikdo to neřeší.  Dneska jdu s klukama na nějaký večírek do klubu a celkem se těším. Jde s námi i Lottie takže tam bude sranda. Bylo něco kolem půl osmé  a v osm máme jít. Koukla jsem se na Zayna a naznačila jsem, že se jdu převléct a on jenom kývl. Zvedla jsem se z gauče a vyrazila jsem po scjodech nahoru do svého pokoje. Otevřela jsem dveře a zamířila jsem ke skříni vzala jsem si ty šaty které mi Zayn před dvěma měsíci dal. Oblékla jsem si je a šla jsem do koupelny, abych se učesala a nalíčila Bylo osm a už jsem se jenom skontrovala a vyšla jsem z pokoje a šla ke dveřím. Před dveřmi už stál zayn a ostatní kluci koukli se na mě a otevřeli dveře. Vešli jsem do klubu a tam jsme si všichni sedli na nějakou sedačku. Za chvíli přišla obsluha a Harry objednal nějaké pítí a asi za pět minut nám to přinesli. Měli jsem jich v sobě už asi deset a pak se kluci vypařili teda až na Harryho ten seděl vedle mě a celou dobu jsme si spolu povídali. Vypařil se i Zayn. Odjížděli jsme asi kolem druhé ráno. Přijeli jsme před dům a já jsem hned svými trochu zamotanými kroku došla do svého pokoje a hned jsem se svalila na zem. Ani nevím  jak jsem usnula .

Ráno:

probudila jsem se a bylo půl dvanácté. Vstala jsem z postele a zamotala se mi hlava a já skončila na zemi. Zvedla jsem se ze země a šla jsem do koupelny, když jsem se koukla do zrcadla tak jsem se zděsila nad tím  jak vypadám. Odlíčila jsem si oči ještě od včera a šla jsem do sprchy. Pak jsem se osušila a převlékla jsem se do domácího  takže tílko a  tepláky. Vyšla jsem z pokoje abych se šla nasnídat. Ale co nevidím. Nějaká holka byla opřená o zayna který byl přitlačený na zdi a líbaly. Nevšímala jsem si toho ale uvnitř jsem z toho byla úplně na prášky. Sešla jsem ze schodů a šla jsem k ledničce a vzala jsem si z ní mlíko a ze skříňky jsem si vzala lupínky sedla jsem si ke stolu a když jsem to dojedla tak jsem dala misku do dřezu. Šla jsem po schodech a slyšela jsem podivné zvuky. Stála jsem na posledním schodě ale teďka už mi to nedalo a něco jsem jim říct musela jako dělat to na chodbě a ještě k tomu s“mím“ klukem tak jako to jsem nedokázala se na to dívat.

„jako nevím jak vy ale když už to někdy dělám tak to dělám aspoň v pokoji a ne na chodbě vy kokoti“ řekla jsem no spíš jsem na ně zařvala a to ze svých dveří vykoukl louis a taky je seřval a oni koukali jako jestli nám jebe nebo jenom nejsme normální.

Já už jsem se neudržela a dala jsem Zaynovi facku a té holce taky jako šoustat kamaráda mi nemusí. Letěla jsem do pokoje a hned jsem za sebou zamkla a svalila jsem se na postel a svojí hlavu zastrčila do polštáře a začala jsem brečet. Asi hodinu jsem tam tak beze smyslu ležela. Za mými   dveřmi  se ozvalo klepání  ale já jsem na toho co klepal kálela.

„ Em otevři" ozvalo se za dveřmi a já jsem u soudila jedno Zayn to není ale i tak mu neotevřu nechci s nikým mluvit. Ze svého pokoje jsem nevylezla ani večer byla výhoda mít v pokoji vlastní koupelnu. Kolem desáté jsem usla protože jsem stále neměla náladu byt vzhůru do půlnoci. Ale ještě před tím jsem šla na chvíly na net otevřela jsem notebook a následně jsem ho i zapla a najela na twitter a koukala jsem na twetty a pak jsem taky něco tweetla a bylo to něco jako

„nejhorší může být to když vás zradí jeden z vašich nejlepších přátel“

Šla jsem spát kolem jedenácté  ale ještě jsem chvíli koukala z okna. Jako každé ráno jsem si udělala ranní hygienu,  pak jsem konečně vyšla z pokoje, protože jsem měla hlad ale veděla jsem, že v kuchyni nikdo nebude, protože je teprve sedm a kluci vstávají kolem desáté. Přišla jsem do kuchyně nechtěla jsem tam být moc dlouho protože by se tady mohly ukázat kluci a to nechci, nemám ještě náladu ani dlouho mít nebudu. Udělala jsem si palačinky a vzala jsem si je do pokoje, abych tady nepotkala kluky. Sedla jsem si s talířkem na postel a začala jsem se cpát palačinkami. Zítra konečně odjíždím k tátovi a budu ít klid od toho magora. Když jsem dojedla tak jsem dala talířek na stůl a vytáhla jsem kufr  z pod postele a začal jsem dávat nějaké věci do kufru. Vzala jsem si toho hodně, protože nevím jak dlouho tak zůstanu pak jsem si zbalila ještě část hygieny a zbytek si budu muset dobalit zítra. Měla jsem skoro plný kufr a pak jsem se vyplížila z pokoje a došla jsem si pro boty které jsem měla ve verandě. Taky jsem je dala do kufru a pak jsem ho zavřela a navrch jsem si postavila taštičku s hygienou abych si tam ráno mohla dát zbytek. Večer jsem si dala do tašky notebook a pak i osušku a všechno co jsem používala když jsem se sprchovala. Večer jsem si zalezla do postele kolem jedenáté. Zase jsem celý den nevylezla z pokoje nebudu s nimi už nikdy mluvit i když kluci nic neprovedli tak prostě nebudu jenom možná ale Zayna lituju, že jsem ho vůbec poznala.  Usla jsem kolem půl dvanácté a ještě jsem napsala tátovi a potvrdila jsem mu můj příjezd. Jenom mě napadla jedna věc o co Zaynovi šlo?......

Táák doufám že se bude líbit. Samozdřejmě jako vždy se omlouvám za pravopisné chyby. Kdyžtak Vote Nebo koment potěší. A teďka až do neděle nic nepřidám protože jedeme na výlet možná kdyžtak v neděli ale to nevím jako to stíhnu tak si s tímhle budete muset vystačit. a jestě děkuji všem čtenářům co čtou můj příběh protože moc extra to není. :)

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat