Začala jsem se otevírat oči. Koukla jsem se kolem sebe. Ležela jsem na gauči. Počkat! Kolem mě jsou všichni kluci.
„už se probírá!“ zařval někdo.
Tipovala jsem, že to byl Niall. Chtěla jsem vstát, ale zastavila mě bolest hlavy.
„co se stalo?“ zeptala jsem se.
„Nějaká holka po tobě hodila skleněnou lahev a ta tě trefila do hlavy.“ Vysvětlovat mi Zayn. Koukala jsem mu do očí. Viděla jsem tam něhu, lásku ale i strach. Ležela jsem tam a asi jsem i na chvíli usnula, protože mě nebavilo jenom tak ležet, ale vstát jsem nemohla. Večer kolem desáté jsme vyjeli. Teďka jedeme do Nice. Tam pojedeme trajektem. Ale nejdříve se jdeme projít po městě, i když si myslím, že to tak dobře nepůjde. Hned jak jsme vyjeli tak jsem si šla lehnout. Byla jsem nějaká unavená. Lehla jsem si do postele a zakryla se dekou. Asi po dvaceti minutách jsem konečně usnula. Ještě tam u mě byl Zayn a chvíli tam se mnou byl a čekal, než usnu. Probudila jsem se a hned jsem zkusila vstát. Už mě hlava nebolela. Za což jsem byla fakt ráda. Vstala jsem a konečně jsem se mohla převléknout. Včera jsem šla spát, v tom čem jsem byla celý ten den. Vyšla jsem ze svého “pokoje“ a šla se kouknout, jestli někdo nesedí na gauči nebo není v obydlenější části. Pozdravila jsem Paula a zeptala se ho, za jak dlouho tam budeme. Řekl mi, že asi tak za tři až čtyři hodiny. To je sakra dlouho. Už aby vstal Zayn sama se tu nudím. Sedla jsem si na gauč a z kapsy vytáhla mobil, který jsem si tam dala, když jsem se převlékala. Měla jsem tam jeden film. A tak jsem si došla do své tašky pro sluchátka a zapojila je do mobilu. Následně jsem film pustila a sledovala ho. Do místnosti přišel Zayn.
„ahoj zlato“ pozdravil mě.
„ahojky“ odpověděla jsem mu a usmála jsem se na něj svým sladkým úsměvem.
„ na co to koukáš?“ zeptal se mě.
„na bez kalhot“ odpověděla jsem mu.
„aha“ řekl a sedl si vedle mě.
Já jsem film vypnula a čekala, co udělá. Přisunul se ke mně blíž a začal mě dravě líbat na krku. Pak se přesunul na moje rty. Po chvíli jsem pootevřela svá ústa, Zayn hned využil situace a vklouzl dovnitř svým jazykem. Chvíli jsem se tam tak líbali a pak Zayn zajel rukou pod moje tričko. V tu chvíli někdo přišel do “místnosti“ a hned na to zareagoval.
„no fůj! Jako né že bych to taky s nějakou holkou nedělal, ale koukat se na někoho je nechutný!“ Řekl a v tu chvíli jsem poznala kdo to je. Byl to Harry.
„třeba s Lottie že?“ naznačila jsem mu jednu osobu, s kterou by to mohl vytvářet.
„no třeba“ řekl a sám se tomu zasmál.
„co se tu o mě povídá?“ zeptala se nechápavě Lottie, která přistoupila k Harrymu a dala mu letmý polibek na rty.
„ale nic jenom si to tady ti dva málem rozdali“ řekl s posměvačným výrazem Harry.
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...