Probudil mě zvuk mého mobilu. „co se děje?“ zeptala jsem se Harryho, když jsem zvedla hovor. „nic jenom jsem ti chtěl volat, protože nemám co dělat.“ Vysvětlil mi. V tu chvíli jsem myslela, že ho zabiju. „ Harolde!“ zařvala jsem na něj. „Co?“ Zeptal se mě, jako kdyby nevěděl, co myslím. „ Děláš si ze mě srandu, voláš mi jenom kvůli tomu, že nemáš co dělat? Proč nezavoláš třeba Lottie?“ Zeptala jsem se ho. „To je blbý volat Lottie, když je vedle v pokoji.“ Vysvětlil mi. „ tak nevolej mě!“ zařvala jsem na něj. „ Ale no tak Em“ řekl. „smůla Harolde!“ řekla jsem posměvačným tónem. Znovu jsem si lehla do postele a zachumlala se do peřiny. Probudila jsem se a koukla se na mobil kolik je hodin. Půl desátý. Vstala jsem z postele a zamířila do koupelny, abych se převlékla a vyčistila si zuby a všechno ostatní. Došla jsem si do kuchyně pro něco k jídlu a pak si sedla na gauč a pustila televizi. Zrovna dávali film. Protivný sprostý holky. Koukala jsem na to a při tom jedla snídani. Film skončil a bylo jedenáct. Pustila jsem hudební kanál a šla do kuchyně. Přemýšlela, co si udělám k obědu. Napadly mě palačinky. Ale ty jsem měla nedávno. Tak si udělám čínu. Vyndala jsem si maso a nakrájela ho na kousky. Dala jsem ho na pánvičku a osmažila ho. Když jsem měla oběd skoro hotový tak jsem si připravila talíř a příbor. Nandala jsem na čínu na talíř a sedla si ke stolu. Dojedla jsem oběd, dala jsem talíř na kuchyň a špinavé nádobí narovnala do myčky. Koukla jsem se, kolikátého dneska je. Za týden mám narozeniny. Konečně budu dospělá. Po obědě jsem se oblékla a vyšla z domu. Šla jsem do parku. Zašla jsem si do kavárny. Sedla jsem si na lavičku a popíjela kafe. Když jsem ho dopila tak jsem tam ještě chvíli seděla. Rozhodla jsem se, že půjdu domů. Vstala jsem z lavičky a zamířila domů. Ani my neuvěříte, koho jsem tam viděla. Zayna. Seděl na lavičce a taky popíjel kafe stejně jako já. Chtěla jsem kolem něj jenom tak projít, ale zastavila mě jeho ruka na mém zápěstí. „Em počkej“ promluvil. Otočila jsem se a koukala do země. Zase jsem měla chuť brečet. ,,Co potřebuješ?" Zeptala jsem se ho. ,, chvíl ti to vysvětlit" řekl. ,,ne díky jsi si za Perrie" řekla jsem mu a vytrhla se z jeho sevření. ,,Em! Počkej!" Zařvala za mnou ještě. Běžela jsem až k mému domu. Nemůžu uvěřit, že jsem to Uběhla. I když jsem někde ztratila plíce. Zavřela jsem za sebou dveře a svezla jsem se po nich. Šla jsem do pokoje a převlékla jsem se. Došla jsem do obyváku a pustila si film. Došla jsem si pro notebook a najela na Twitter. Koukala jsem co je tam nového. Jsem označená na nějakém tweetu. Co? Koukla jsem se čí je tweet. Peeto. Bože můj. Tak dlouho jsme se neviděli a ani si nepsali. Peeto je můj druhý nejlepší kamarád. Seznámili jsme se, když jsem byla u táty. Strhl mě na stranu, protože mě málem zajelo auto. Ale to jsem ještě chodila se Zaynem. Bože už na něj zádě myslím. Tak jsme se stali přáteli. A já jsem mu nedala vědět, že tam jedu, když jsem tam byla naposled. Doufám, že se nezlobí. Koukla jsem se na ten tweet.
„Moc mi chybíš. Přijedeš zase někdy k tátovi, abychom se mohly zase vidět?“
Já jsem mu nepsala tweet, ale napsala jsem mu SMSku. Peeto asi nechtěl utrácet, protože do New Yorku je to drahé. Stejně tak jako do zahraničí.
„Ahoj Peeto. Moc se omlouvám, ale nedávno jsem tam byla. Ale kvůli tobě někdy přijedu. Em“
odeslala jsem zprávu a položila ho zase zpátky na stůl. Dál jsem sledovala film. Byl strašně smutný. Brečela jsem u něj jako malá holka. Asi po hodině mi přišla odpověď na mojí SMSku.
„Ahoj Em proč jsi mi nedala vědět? To už nejsme kámoši? Jo to by bylo fajn, kdybys přijela. Chci ti někoho představit. Mám tě rád. P.“
Když jsem tu SMSku dočetla tak jsem na ní musela odepsat
„Nedělej uraženýho! Vím, bylo to ode mě strašný, ale jela jsem k tátovi hlavně kvůli tomu, abych si vyčistila hlavu. Moc se omlouvám. A koho mi chceš představit? Em“
odeslala jsem tu zprávu a zase jsem ten mobil položila na stůl. Pustila jsem si další film. Tentokrát trochu akčnější. Bylo to Hunger Games1. Tan film mám hodně ráda. Katniss a Peeto jsou boží. Jo můj nejlepší kamarád se taky jmenuje Peeto. Kolem půl sedmé jsem si šla udělat něco k jídlu. Film jsem musela stopnout. Vzala jsem si jenom rohlík a něco k tomu. Dala jsem si to na talířek a šla zase na gauč a pustila film. Teďka je to strašně napínaví, zrovna spolu bojují v aréně. Je to dokonalý film. Když skončil tak jsem se koukla na mobil kolik je hodin Bylo půl osmé. Odnesla jsem talíř do kuchyně. Dala jsem tam další díl Hunger games. Vzala jsem si ještě deku a sedla si zpátky na gauč. Po chvíli mi zase přišla SMSka. Vzala jsem si do ruky mobil. Byla to Lottie.
„ Ahoj Em, nechceš se stavit? Pokecáme a můžeš přespat.“ Hned jsem ji odepsala
. „ ahoj Lottie, tak fajn. Zní to jako bezva nápad. Budu tam za půl hodiny.“
Odeslala jsem tu zprávu. Vypnula jsem film, šla jsem do pokoje, Vyndala jsem menší tašku a začala do ní dávat věci. Moc jich nebude. Dala jsem tam věci na spaní. Potom nějaké tričko a kalhoty. Pro jistotu jsem tam dala i kraťasy. Co kdyby bylo zítra teplo. Ještě jsem tam přidala hygienu a spodní prádlo. Dále nabíječku na mobil, peněženku a mobil. Oblékla jsem se a šla si vzít boty. Vyšla jsem z domu. Šla jsem směrem, kde bydlí kluci a Lottie. Asi za dvacet minut jsem tam byla. Cestou jsem se stavila v kavárně. Došla jsem k domu, kde bydlí. Zazvonila jsem na zvonek a čekal, než mi někdo přijde otevřít. Přišel mi otevřít Zayn. Proč on? To nemohl přijít někdo jiný? Třeba Lottie, Harry, Louis, Niall nebo Liam? „ ahoj, co potřebuješ?“ zeptal se mě se milým hlasem. „ jdu za Lottie“ řekla jsem a dál čekala, než mě pustí dál. „pojď dál“ řekl mi a ustoupil ze dveří. „ děkuju“ řekla jsem a prošla kolem něj. Sundala jsem si boty a šla do pokoje, který má Lottie. Zaklepala jsem a čekala na pozvání dovnitř. „dále“ ozvalo se, otevřela jsem dveře. „ jé Em to jsi ty. Jak ses dostala dovnitř? Zeptala se mě. „zvonila jsem a otevřel mi Zayn.“ Vysvětlila jsem ji. „počkej co? Zayn?“ vykulila oči.
Další díl. Jak se líbil. Když tak Vote a comment . :)
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...