Po chvíli jsem se vzpamatovala a šla jsem se kouknout z okna, protože mě nic lepšího nenapadlo. Koukla jsem se a uviděla jsem tátu jak sedí s jeho přítelkyní myslím, že se jmenuje Sam na lehátku. Když mě táta zahlédl tak se na mě usmál a zamával mi ale já jsem ho ignorovala a odstoupila jsem od okna. Rozmyslela jsem se, že se půjdu projít do parku ve městě. Tak jsem si oblékla tílko s velkými rukávy( obrázek je dole) s kraťáskami a k tomu jsem si vzala svoje boty converse. Mobil jsem si dala do kapsy a vyšla jsem z domu. Cestou mi přišla smska od Lottie. ,, tak co jak se ti tam daří. Ptal se po tobě Zayn i když nevím co ještě chce." Odepsala jsem ji ,, jo dobrý všechno ti povím až si budeme volat přes Skype. A co jsi mu řekla, nechci aby mě našel" odeslala jsem SMSku a čekala jsem na odpověď ale zatím jsem šla dál. Sedla jsem si v parku na lavičku a koukala jsem na děti jak si na hřišti hrají. Koukla jsem se ke klouzačce a pod ní seděl malý chlapec a plakal. Zvedla jsem se z lavičky a šla jsem k němu, sehla jsem se a zeptala jsem se ho co se mu stalo. ,, já jsem se ztratil" vykoktal ze sebe.,, A jak se jmenuješ? "Zeptala jsem se ho. ,, William" řekl a zase začal brečet. ,,A s kým si tady byl?" Snažila jsem se z něj dostat nějaké informace. ,, se strejdou" řekl. A jak se jmenuje? ,, Liam" řekl a já jsem se zarazila. ,, myslíš Liam Payne?"zeptala jsem se. ,, ano" řekl a mě se udělalo špatně, protože oni jsou už tady... a já přiletěla včera. ,,Tak pojď se mnou k nám a já zkusím přijít na to jal najít tvého středu ano?" Řekla jsem mu protože me nic jiného nenapadlo. ,, tak jo" řekl a a konečně přestal plakat. Šli je parkem a po cestě až k našemu domu. Přišli jsme před dveře a hned tam stala Sam a ptala se me kde jsem tak dlouho byla a kdo je tenhle malý kluk a prostě tolik otázek. ,. To je William, potkala jsem ho v parku on se ztratil a me nenapadlo nic jiného než ho vzít k nám a napsat jeho strejdovi jestli mu něco nechybí." ,, tak pojď dál williame udělám něco k jídlu a pak te odvedeme za tvým strejdou." Vešli jsme dovnitř a já šla do svého pokoje a najela jsem na notebooku na Twitter a hned jsem napsala Liamovi jestli mu někdo nebo něco nechybí. ,, a hned co jsem to odeslala tak mi přišla odpověď. ,, ty jsi našla Willa?" ,, jo našla a můžu mít otázku ostatní kluci tu jsou taky?" Odeslala jsem a hned mi zase přišla odpověď. ,, ne ještě ne já jsem tu jenom u známé. Dneska odlétám." Napsal a me se tak ulevilo. "Em jsi vůbec normální?" Řvalo na mě moje podvědomí. Nechtěla jsi snad neodpouštět? "Jo já vím však neboj. " pak jsem mu jenom napsala, že ho Sam odvede do parku ať tam čeká. A já jsem byla celé odpoledne zavřená v pokoji a něco jsem tam dělala. A hlavně se mi odpoledne vrátily všechny ty vzpomínky na všechna odpoledne strávená buď u řeky nebo na večeři nebo prostě kdekoliv tam kam mě zayn pozval,ale to bylo před tím. Ale stejnak na to nemohu zapomenout..... ** o dva dny později** Koncert skupiny one direction byl naštěstí přeložen kvůli prý Zaynovi nemoci. Ale to mi ke fuk. Za ty dva dny jsme byly s tátou a Sam v bazéně a taky na pláži. Taky jsem byla se Sam nakupovat a mám plno krásných nových věcí. To byly ty lepší věci a teďka ty horší. Na Twitter mi chodí zprávy od různých fanynek buď od tech co me nenávidí a to nevím proč, protože jsem jim nic neudělala a pak ty jiné. Nedá se říct lepší spíš ještě horší. Že kvůli mě je zayn nešťastný ať se k němu vrátím. Ale to nějak nechápu mi ke spolu se. Zaynem nechodili a ani nebudeme. Jinak je to furt stejné. Zítra jdeme s tátou na nějaký večírek a prý tam bude hrát make oblíbená kapela ale ten problém je v tom, že já oblíbenou kapelu nemám. A proto taky doufám, že to nebude nějaká trapná kapela. Je ně o kole. Osmé večer a já se tak trochu nudím tak jsem se rozhodla, že si zkouknu nějaký film. Vybrala jsem si poslední píseň. No nebyl to zas tak dobrý nápad protože hned jak to začalo tak jsem si představila, že to jsem já a zayn a to nebylo dobře..
Zayn: ráno jsem se probudil a bylo něco kolem půl desáté. Nechtělo se mi vstávat a tak jsem ještě ležel a koukal jsem do stropu. Pak mi zazvonil mobil na oznámení, že mi přišla smska. Odemkl jsem mobil a kouknul jsem se kdo píše. Byl to Harry. Psal mi,, Zayne, večer odlítáme." Napsal jsem mu jenom skromné "okay." Fajn dneska odlítáme a já netuším kde je Em. Zvedl jsem se z postele a šel jsem ke skříni a vytáhl jsem z ní kalhoty a obyčejné černé tričko. Šel jsem se podívat do pokoje Em a koukal jsem se jestli tam někde není. Nebyla, sedl jsem si na postel a svůj obličej jsem si položil do dlaní. Vstal jsem a koukl jsem se na její noční stolek a viděl jsem tam naší společnou fotku. Tenkrát v parku jsem ji řekl, že ji nikdy neopustím, protože mi na ní strašně záleží. A teďka jsem to pěkně posral. *** Em: Přišel ten osudný den. Stejnak tenhle den musel někdy přijít. Tenhle den je ten který jdu na koncert One Direction a vůbec se mi tam nechce. Za ty dny co jsem u táty jsem se snažila zapomenout na něj na toho do kterého jsem se zamilovala. Když jsem tady u táty je to sice daleko od zayna ale taky od Lottie a to mě strašně štve. Chci už na něj konečně zapomenout, ale nejde to. Sakra. Já nevím co mám dělat. Vstala jsem z postele a šla jsem si udělat ranní hygienu. Ještě jsem si učesala vlasy, vyčistila zuby a pak jsem se šla obléknout. Dala jsem si jenom kratásky a tílko. Nijak jsem se namalovala protože dneska stejnak hodlám být celý den doma, abych ho nepotkala protože by se mohlo stát něco špatného. Rozhodla jsem se, že se půjdu nasnídat a tak jsem vyšla ze svého pokoje a šla jsem rovnou do kuchyně. V kuchyni už seděl táta a Sam dělala snídani. Všechny jsem se pozdravila a sedla jsem si na židli. ,, dáš si s námi?" Zeptala se mě Sam. ,, jo děkuju" řekla jsem ji a věnovala jsem ji také malí úsměv. Sam nám nandala na talíř jídlo a já jsem začala jíst. ,, za hodinu odjízdíme "v řekl táta s klidným hlasem. ,, kam?" Zděsila jsem se. ,, než pojedeš na koncert tak pojedete se Sam nakupovat a já zatím něco zařídím." Řekl mi a pak se na mě usmál. Úsměv jsem mu oplatila ale byl takový trošku falešný, protože mi do smíchu zrovna nebylo. Když jsem měla snědeno tak jsem dala talíř do myčky a šla jsem do pokoje. Sedla jsem si na postel a vzala jsem si notebook a najela jsem na Twitter a ještě na Facebook a pak jsem jenom tak nesmislně jezdila po internetu. Kolem půl desátý jsem se šla připravovat i když se mi moc nechtělo. Vzala jsem si na sebe ryflový kraťásky a k tomu tílko s nápisem 'i was wrong'. Venku bylo docela teplo takže jsem si už nic jiného nebrala. Ještě jsem se jemně nalíčila a pak jsem šla do obýváku kde už na mě čekala Sam. ,, můžeme?" Zeptala se mě a já jenom přikývla. Nasedli jsme do auta a jeli jsme směr centrum. ,, můžu mít jednu otázku, pokud ti to nebude vadit?" Zeptala se mě. ,, no?" Odpověděla jsem ji a čekala jsem na to až konečně položí otázku. ,, ty už jsi měla nějakého kluka?" Zeptala se mě a já z toho zrovna nadšená nebyla, že se ptá zrovna na tohle. ,, jo měla" odpověděla jsem ji krátce. ,, jakto, že jsi tady a ne s ním někde?" Zajímalo ji ale na to jsem měla jednoduchou odpověď. ,, už spolu nechodíme, to už je dávno ale teďka jsem potkala ve škole takový ho super kluka ale... " nevěděla jsem vo říct protože já say jsem nevěděla jestli to mám brát jako kamarádství nebo jako nebo jiného. ,, ale co? " vytvídala. ,, já sama nevím jak to mám brát. " řekla jsem ji a ona se jenom uculila a pak byla chvíli ticho. ,, a kdo to je? Zeptala se. ,, no právě." Řekla jsem . ,, dělej vyklop to." Řekla a usmívala se při tom. ,, znáš skupinu One Direction?" Zeptala jsem se jí a ona jenom zbystřila a odpověděla mi jenom jo. ,, no tak ten kluk do kterého jsem se zamilovala patří do té skupiny jmenuje se Zayn Malik." Řekla jsem ale ona nic neříkala. Když jsme dorazili k centru na Sam zaparkovala před velkým nákupním centrem. Vešli jsme dovnitř a zamířily jsme do new yorkeru....
Ták tady je další díl. Moc se vám omlouvám, že jsem nepřidávala , ale neměla jsem vůbec čas, protože jsme byly na dovolené.. Slibuju, že už to teďka bude lepší. A kam jedete vy na dovolenou (teda jestli někam jedete. Nebo už jste byly) Doufám, že se vám to bude líbit. kdyžtak Vote nebo Comment potěší. :D tak zatím :) ;)
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...