27. Díl

151 9 0
                                    

Přepnula jsem to na hudební kanál. Zrovna běžela písnička ‚best song ever od One Direction‘ Poslouchala jsem ji a líbila se mi. Uviděla jsem tam toho člověka. Ráno jsem se probudila a bylo něco kolem půl osmé. Nejedla jsem se a pustila televizi. Vypnula jsem televizi a šla si udělat jídlo. Uvařila jsem si špagety. Najedla jsem se a nádobí jsem uklidila do myčky. Odpoledne jsem se rozhodla, že si zajdu na nákupy, abych přišla na jiné myšlenky. Oblékla jsem se a vyrazila do města. Koupila jsem si nové boty značky converse a taky vans. Našla jsem tam pěkné. Dále jsem si koupila nějaké oblečení. Asi po dvou hodinách jsem si řekla, že už půjdu domů. Přišla jsem domů a uklidila oblečení. Bylo něco kolem půl šesté tak jsem si udělala večeři a Pak si pustila televizi. Došla jsem si pro notebook a najela na Skype. Koukla jsem se jestli je Lottie online. Byla. „ahoj Lottie“ pozdravila jsem ji když mi zvedla hovor. „ Ahoj Em“ řekla s divným tónem v hlase. „ co se děje Lottie?“ zeptala jsem se ji, protože mi bylo divné jaký má tón hlasu. „ Harry se mnou nemluví. Víš jak jsme byly na té párty ty s Rayenem a já tam byla s tím klukem, no tak Harry to zjistil. Ani nevím proč mu to tak vadí, když jsem jenom nějaká holka. Pro něj celkem cizí.“ Vysvětlila mi a v tu chvíli zase připomněla Rayena. Bože. Zase jsem si na to vzpomněla. Nejraději bych mu rozmlátila držku. „ to je mi líto Lottie. A jak dlouho spolu nemluvíte?“ zeptala jsem se jí. „ skoro dva týdny.  Ty to nevíš, protože jsi byla v nemocnici. Ale když jsi byla v umělém spánku tak jsem několikrát přespala u Harryho no a vždy mě utěšil.“ Řekla mi. „ to si děláš srandu?“ zeptala jsem se jí. „ ne“ řekla mi. „ už vím proč ho to tak dostalo.“ Řekla jsem ji. „proč?  Já to totiž nechápu“ řekla. „nedělej ze sebe blbou“ řekla jsem ji. „ no víš, když jsi u něj spala a on tě vždy utěšil a teďka ho to dostalo tak to znamená, že tě miluje“ dodala jsem. A tím jsem ji to všechno vysvětlila. „ né to je blbost“ řekla. „Lottie už budu muset. Řekla jsem ji a položila hovor. Půjdu za Harrym a zkusím něco zjistit. Koukla jsem se na hodiny bylo půl osmé. Oblékla jsem se a vyrazila z mého domu pryč. Došla jsem, až k domu kde bydlí kluci a Lottie. Zazvonila jsem a přišel mi otevřít Louis. „ ahoj Em“ řekl. „ahoj Loui“ řekla jsem mu. „ pojď dál“ pozval mě. „ kde je Harry?“ zeptala jsem se ho, když jsme došli do obýváku. „asi v pokoji“ odpověděl mi. Došla jsem až ke dveřím od Harryho pokoje. Zaklepala jsem a čekla až mě pozve dál. „dále“ ozvalo se za dveřmi. „ otevřela jsem dveře a Harry na mě upřel oči. „ Em co tady děláš?“ zeptal se mě, když se zase koukla do stejného místa jako předtím. „ Přišla jsem se tě na něco zeptat.“ Řekla jsem mu a on na mě upřel svoje oči. „a na co?“ zeptal se mě nechápavě“ „ no když jsi zjistil, že Lottie byla na nějaké párty s tím klukem, proč tě to tak dostalo?“ zeptala jsem se ho. „no já, já ji miluji“ řekl. „já vím“ řekla jsem. „ ty to víš?“ zeptal se mě nechápavě. „ jo vím, je to vidět, už když mi Lottie řekla, že u tebe přespávala.“ Vysvětlila jsem mu. „ musíš jí to říct“ řekla jsem mu. „ne ona to tak určitě necítí“ řekl a koukl zase do země. „ prosimtě, vždyť Lottie je úplně nešťastná když spolu nemluvíte“ řekla jsem mu“ „ vážně?“ zeptal se pořád nedůvěřivě. „ jo, ona tě taky miluje“ dodala jsem k tomu. „ tak jo. Moc ti děkuji Em“ řekl mi. „ za nic“ odpověděla jsem mu a chystala se odejít. „ a myslíš, že mě opravdu miluje?“ zeptal se mě a tím zastavil můj odchod. „ jo miluje tě tak jako ty jí“ potvrdila jsem mu to. „ tak dobře“ řekl a já odešla z jeho pokoje.

***Harry***

 Em my dodala odvahu říct Lottie co k ní cítím, ale pořád se bojím, že to necítí stejně. Vyšel jsem z mého pokoje a šel ke dveřím od pokoje Lottie. Zaklepal jsem na její dveře. „ dále“ ozvalo se. Otevřel jsem dveře a Lottie na mě upřela ty svoje krásné modré oči. „ co potřebuješ Harry?“ zeptala se mě a otočila zase hlavu k oknu. „já jsem se přišel omluvit“ řekl jsem a sedl si na její postel kousek od místa, kde seděla Lottie. „Víš už od té doby, co jsi u mě přespala poprvé tak jsem si uvědomil, že-že tě miluju“ dokončil jsem svoji větu a čekal na reakci. „ já tebe taky Harry“ řekla. „vážně?“ ujistil jsem se  jestli jsem slyšel správně. „jo opravdu“ řekla. Obejmul jsem ji. Lottie se odtáhla a spojila svoje rty s těmi mými. „miluji tě Lottie“ šeptl jsem mezi polibky. „ já tebe taky“ řekla mi Lottie. Ještě jsem si chvíli povídali a kolem půl jedenácté Harry odešel. Napsala jsem Em SMSku.

 „Em měla jsi pravdu, Harry mě miluje a já si uvědomila, že já jeho taky. Přišel ke mně a omluvil se mi za tamto, co udělal. A pak mi řekl, že mě miluje. A ještě jsem ti něco neřekla, když jsem u něj naposledy přespávala tak mě políbil. Tak dobrou noc. A ještě děkuji“

 poslala jsem ji tu SMSku a šla se osprchovat a pak jsem si šla lehnout do své postele. Asi po dvaceti minutách jsem usnula.

***Em***

Odešla jsem z domu, kde bydlí kluci a zamířila domů. Bylo kolem půl deváté. Doufám, že Harryho tam odvaha nepřešla a že jí to řekne. Došla jsem domů a hned jsem se šla osprchovat. Potom jsem si ještě pustila nějaký film a kolem půl jedenácté mi zazvonil mobil.

„Em měla jsi pravdu, Harry mě miluje a já si uvědomila, že já jeho taky. Přišel ke mně a omluvil se mi za tamto, co udělal. A pak mi řekl, že mě miluje. A ještě jsem ti něco neřekla, když jsem u něj naposledy přespávala tak mě políbil. Tak dobrou noc. A ještě děkuji“

Jo tak Harry jí to řekl.  To je super. Hned jsem ji odepsala.

To jsem ráda. Tak ať vám to dlouho vydrží. Někdy se domluvíme a sejdeme se a všechno mi řekneš třeba zítra. Uvidíme se. Ahoj.

Odeslala jsem ji to a pak dále sledovala film. Kolem půl dvanácté film skončil a tak jsem si šla Dát věci na spaní a pak si šla lehnout. Asi po hodině jsem konečně usnula…

Ták další díl.. Jak se líbil? doufám, že spoň malinko. Jak se vám s sobě hodí Lottie a Harry?

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat