11.Díl

237 14 2
                                    

Vešla jsem do Zaynovýho pokoje a sedla jsem si na postel a čekala než Zayn přijde. ,,co budeme dělat?" Zeptal se mě Zayn když vešel do pokoje a v ruce popcorn. ,, no já nevím" řekla jsem ale něco mě napadlo. ,, tak můžeme kouknout na film." Řekl a koukl na mě svým svůdným pohledem. ,, tak jo a na co?" Zeptala jsem se ho. ,, nevím, musíš něco vybrat." Vstala jsem z postele a šla ke krabici kde měl Zayn DVDčka. Vybrala jsem Poslední píseň. Dala jsem DVD do přehrávače a zapnula film. Když film skončil tak jsme se šli napít a pak zase do pokoje kluci byl zalezlí u sebe. Akorát jsme v kuchyni potkali Louise. Ale nijak jsme si ho nevšímali. Přišla jsem do pokoje a Zayn seděl na židli a koukal na mě. ,, co je?" Zeptala jsem se ho nervózně. ,, nic jenom jsi hrozně krásná. " řekl mi a já jsem se začala červenat. ,, a ještě hezčí jsi když se červenáš."řekl mi. Sedla jsem si mu na klín a pomalu jsem se k němu přibližovala. Zayn se ke mě přiblížil tak blízko, že jsem cítila jeho teplý dech. Ukončila jsem tu naši malinkou vzdálenost mezi námi. Přitiskla jsem svoje rty na ty jeho a on mi začal polibky oplácet. Jazykem jsem objela obrys jeho rtů a malinko mu zkousla spodní ret. Zayn mě vzal do náruče a aniž by přerušil naše líbání mě položil na postel. Vslékl mi tričko a hodil ho někam do rohu pokoje. Pak pokračovaly i po je kalhoty ale já jsem se automaticky začala zakrévat. ,, nezakrývej se nemáš se za co stydět. " pošeptal mi do ucha a od dělal moje ruce z mého těla. Překula jsem nás tak abych byla nad ním a mohla jsem mu vsléknout tričko. Hodila jsem ho do rohu tak kde jsou moje kalhoty a moje tričko. Koukala jsem na jeho krásné vypracovanou hruď. Ještě jsem mu vslékla kalhoty a zadívala jsem se na jeho bouli v boxerkách. Přejela jsem po ní rukou a Zayn se trochu zachvěl. Sedla jsem si na jeho rozkrok a trochu jsem začala hýbat pánví. Zayn začal sténat.,, přestaň Em prosím" prosil mě ale já jsem pořád pokračovala. ,, tak ty takhle jo? To si vypiješ. " řekl a překul se a já jsem najednou ležela pod ním. Rukou zaputoval k zapínání mé podprsenku a následně ji rozepnul. Kouknul se na mě a zakřenil se. Pak dojel až k němž poslednímu kusu oblečení který jsem měla na sobě. Kalhotky. Pomalu mi je začal stahovat a pak do mě strčil jeden prst. Začal jsem sténat tak do mě Zayn strčil další prst. A začal s nimi pohybovat. Přesně před mím vrcholem je ze me vytáhl. Já ho normálně zabiju. Já jsem mu stáhla boxerky a Divila jsem se protože to co na mě vykouklo z jeho boxerek jsem vážné nečekala. Nasadil si kondom a pak do mě pomalu vnikl. Oba jsme se udělali a svalili jsme se vedle sebe. ,,miluju tě Em" řekl mi s udýchaným tónem. ,, já tebe taky." Odpověděla jsem mu pravdivou odpověď. Pak jsem se šla vysprchovat a Zayn šel hned po mě. Lehly jsme si společně do postele a v objetí usnuli. *** ZAYN*** Ráno jsem se probudil a Em ještě spokojeně oddychovala. Vyškrábal jsem se z postele a šel jsem do koupelny a učesala jsem si vlasy vyčistil zuby a nakonec jsem se oblékl. Vešel jsem do pokoje a Em ještě pořád spala. Uviděl jsem na zemi použitý kondom. To byl ten z 'naší noci'. Vyhodil jsem ho do koše a šel jsem do kuchyně, myslel jsem, že bych Em připravil snídani. Vzal jsem misku a udělal jsem těsto na palačinky. Osmažil jsem je a dal je na talíř potřel je marmeládou a dal jsem je na tác kde jsem už měl ostatní věci. Donesl jsem to do pokoje a pomalu jsem Em políbil na rty aby se vzbudila. Posadila se na postel a když me uviděla tak se usmála. ,, udělal jsem ti snídani" řekl jsem ji a podával jsem ji tác s jídlem. ,, děkuju" řekla mi a usmála se. Výšku jsme společně do obyváku a tam už seděl na gauči Harry. ,,dobré ráno" pozdravila ho Em a já jsem ho pak taky pozdravil. ,, dobrý" řekl Harry nezaujatě a dál se koukal na televizi. ,, tak co jaký ti bylo?" Zeptal se Em po dlouhé době ticha. ,, ty jsi náš slyšel?" Zeptala se jo Em. ,, jo kdo by vás neslyšel, když jste strašné řvali.,, tak příště neposlouchej" řekl jsem hnusně. ,, tak se kroťte"Řekl Harry. ,, můžu já za to, že se neumím krotit ve výkřikách?" Zeptal jsem se ho. ,, jo" řekl. E. To jenom pobaveně sledovala. ,, tak si kroť to svoje divoký péro, ale mě nech na pokoji." Řekl jsem a Harry obrátil pohled a dál sledovat televizi. Asi na to neměl co říct..

 ***EM***

Nemůžu uvěřit, že jsem se opravdu vyspala s klukem kterého nadevše miluju. Je to neuvěřitelný. Přijela jsem domů a Mamka nikde. Neřešila jsem to šla jsem hned do pokoje a jelikož bylo kolem dvanácté tak jsem se rozhodla, že si zajdu na oběd. Dala jsem si kraťasy a tílko do kabelky jsem si dala peněženku, mobil a klíče. Vyšla jsem z domu a zamířila jsem do nedaleké restaurace. Sedla jsem si ven a objednala si pití a následně i jídlo. Měla jsem dojedeno a tak jsem zaplatila a vyšla ven. Cestou jsem se stavila ještě ve Starburks. Došla jsem domů kolem půl třetí. Mamka ještě nebyla doma tak jsem si pustila film. Když skončil pustila jsem si ještě jeden a když už i ten skončil bylo půl devátý. Šla jsem si napustit vanu. A vykoupala jsem se. Přišla jsem do pokoje a zapnula jsem notebook a projížděla jsem Facebook a Twitter. Nic nového tam nebylo tak jsem ho zase vypnula a kolem půl jedenácté jsem usnula. Ráno jsem se probudila kolem osmé. Vstala jsem z postele a šla se obléknout a pak si udělat snídani. Dala jsem si lupínky s mlékem. Zase jsem šla do pokoje když v tom mi přišla SMSka. Otevřela jsem ji a byla od Zayna.

Za dvacet minut tě vyzvednu u tebe doma. Zayn..

Hned jsem mu odepsala

Budu čekat. Em.

Šla jsem tedy do pokoje a vzala jsem si na sebe sukni a do ní jsem si zastrčila tílko černé barvy. K tomu jsem so vzala balerínky. Do kabelky jsem si dala mobil, klíče a radši i peněženku. Za dvacet minut někdo zvoní. Páni je vážně přesný. Otevřela jsem dveře a stál tam Zayn. „ Ahoj zlotíčko“ řekli mo a já jsem se usmála a taky ho pozdravila. „Ahoj“ „ tak můžeme?“ zeptala se mě a já jenom přikývla. Přišly jsme  k  velkénu jezeru a u břehu byla loďka. „Nebojíš se doufám?“ zeptal se mě Zayn. „Nevím ještě nikdy jsem na lodi nestála.“ Řekla jsem mu a u toho jsem se zasmála…

Ták další díl. Doufám, že se vám bude líbit. Kdyžtak zanechte Vote nebo Comment. Děkuju.  A také bych chtěla moc poděkovat Braviss a také Trololo111 moc mě potěšily vaše komentáře. :D

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat