„jenom to, že se máš vzpamatovat“ řekl Harry a v tu chvíli se mi ulevilo. Neslyšel skoro polovinu. „kde je Lottie?“ zeptala jsem se Harryho. „asi ještě spí“ řekl mi a mrkl na mě. Sedla jsem si zpátky na gauč a koukala do černé obrazovky televize. “Em“ oslovil mě někdo, ale já jsem ho nevnímala. „Em“ zaklepal se mnou někdo. „co?“ zahučela jsem. „ jsi v pohodě?“ zeptal se mě Harry. „ jo jsem“ odpověděla jsem. „nevypadáš tak“ řekl a dál věnoval pozornost misce s cereáliemi. Harry si pustil televizi. Já jsem ji nevnímala a zase jsem se ponořila do svých myšlenek. Znáte ten pocit, že někoho nenávidíte a zároveň ho taky pořád milujete? I přes to co se stalo? Já bohužel ano. Nenávidím Zayna, ale taky ho pořád miluju. Nechápu to, že ho pořád miluju po tom, co mi udělal. Po hodině jsem odešla do pokoje, kde jsem dneska spala. Sbalila jsem si věci a odešla z domu, kde bydlí kluci a šla do svého domu. Vybalila jsem si věci, co jsem měla sebou a dala je do koše na špinavé prádlo. Sedla jsem si na gauč a chvíli koukala na televizi. Přišla mi SMSka. Koukla jsem se, kdo píše. Byl to Harry.
„Ahoj Em, chtěl jsem se tě zeptat, jestli bys s námi nechtěla jet do Ghany. Lottie s námi nejede. Ta jede do Doncasteru za rodičemi. Tak nás napadlo, jestli bys nechtěla jet. Dej mi vědět. H.
Zajímavá nabídka, ale mě napadlo, že bych jela za tátou. A navíc, když tam nebude Lottie tak co tam budu dělat. Budou tam jenom kluci.
Ahoj Harry, No přemýšlela jsem nad tím, ale asi ne. Byly byste tam jenom vy, Když nejede Lottie. Musela bych koukat na jednoho člověka a to bych asi nedala. Promiň Harry.
Odeslala jsem a položila mobil zpátky na stoleček. Zase mi přišla SMSka. Byl to zase Harry.
To je škoda. H
Nic jsem mu na tom neodepsala. Ale napsala jsem tátovi. Teďka tam jezdím nějak často. Ale já tam jet musím, slíbila jsem to Peetovi.
Ahoj tati, chtěla jsem se zeptat, jestli bych mohla přijet. Chtěla jsem zase vidět Peetu.
Odeslala jsem a čekala na odpověď.
Na oběd jsem si zašla do restaurace. Celé odpoledne jsem byla doma a koukala z okna. Přemýšlela jsem. Kolem desáté jsem si vzala čisté oblečení a šla do koupelny. Vyslékla jsem si oblečení a vlezla do sprchy. Pustila jsem na sebe teplou vodu. Omyla jsem se a následně vylezla ze sprchy. Osušila jsem se, oblékla si čisté oblečení. O půl jedenácté jsem šla spát. Chvíli mi trvalo, než jsem usnula. Probudila jsem se a bylo půl páté. To nechápu. Pokusila jsem se ještě usnout, ale už mi to nešlo. Tak jsem vstala z postele. Nasnídala jsem se a pustila televizi. Koukla jsem se na mobil, jestli tam mám třeba SMSku. Jedna tam byla od táty.
Ahoj Em, Jo mohla bys přijet. Už jsem ti zamluvil letenku. Teda jenom jestli ti to nevadí. Letí to dneska o půl osmé večer. Tak mi dej vědět, jestli poletíš nebo ji mám zrušit. T.
Hned jsem mu odepsala.
Ahoj tati, Jo přijedu. Ne nevadí to. Dneska si sbalím a večer poletím. Měj se. E.
Odeslala jsem a šla do pokoje. Vyndala jsem kufr z pod postele. Začala jsem do něj dávat věci, které si beru sebou. Měla jsem sbalené oblečení. Zbývala mi jenom hygiena a ostatní věci. Bylo půl sedmé. Osprchovala jsem se a oblékla do věcí na cestu. Učesala jsem se a pak i trochu nalíčila. V sedm jsem si přivolala Taxi a řekla mu, ať mě odveze na letiště. Udělala jsem všechny potřebné věci před letem a šla si sednout na lavičku, než ohlásí můj let. Ohlásily ho a já se zvedla a šla k letadlu. Našla jsem si svoje sedadlo a sedla si. Letěli jsme už asi čtyři hodiny. Budeme tam asi až za tři. Když jsme přistáli tak jsem zavolala tátovi, že jsme přistáli, jestli by pro mě přijel. Bylo něco kolem tří ráno. „ahoj Em“ pozdravil mě táta. „ahoj tati“ taky jsem ho pozdravila a obejmula ho. „jak ses měla „ zeptal se mě. „jo dobrý. A jak vy?“ zeptala jsem se ho na oplátku. „taky dobře. Sam se na tebe těší“ řekl a já se usmála. Přijeli jsme domů a já šla hned do pokoje a vzala jsem mobil a dala vědět Peetovi, že jsem přijela. Na chvíli jsem si lehla, abych se aspoň trochu vyspala. Probudila jsem se a koukla na mobil kolik je hodin. Bylo půl desátý. Měla jsem tam SMSku od Peety.
Ahój Em, jsem moc rád, že jsi přijela. Kdy máš čas? Můžeme klidně dneska. P.
Zní to jako fajn nápad. Hned jsem mu tedy odepsala.
Ahoj, Fajn. Tak v kolik hodin?
Odeslala jsem a čekala na odpověď.
Zajdeme na oběd. Takže kolem dvanácté tě vyzvednu
Vstala jsem z postele a šla do koupelny umyla jsem se učesala a všechno potřebné. Nasnídala jsem se a pak jsem byla na notebooku a koukala, co je tam nového. Skoro nic tam nebylo. Ustrojila jsem se a čekala, než přijede Peeta. Dala jsem si na sebe černé šaty a kabátek. K outfitu jsem dala nějaký náhrdelník. A doplnila jsem ho černými botami na podpatku. Tady na Maledivách je teplo po celý rok. V zimě trochu menší, ale jinak teďka je tu fakt velký teplo. Někdo zazvonil na zvonek. Šla jsem otevřít. Byl to Peeta. „ahoj“ zařvala jsem a hned jsem ho obejmula. „ ahojky“ řekl a ještě mě taky obejmul.“ Můžeme?“ zeptal se mě“ „jasný“ odpověděla jsem. Zavřela jsem za sebou dveře a následně i zamkla. „tak koho jsi mi chtěl představit?“ zeptala jsem se ho, když jsme šli k jeho autu. Z auta vystoupila nějaká dívka. „Em tohle je Katniss. Katniss tohle je Emma“ představil nás. Podala jsem k ní ruku a ona ji hned přijala. „to je moje přítelkyně“ dodal k tomu Peeta. Udivila jsem se. „ páni. Moc vám to přeji“ řekla jsem a všichni jsme se obejmuli. Potom jsme nastoupily do auta ¨. Já seděla na zadním sedadle a Peeta a Katniss seděli vepředu. Dojeli jsme do restaurace, vystoupily z auta. Byly kolem nás fotografové. Jakto? Kdo je ta jeho holka. Peeta není slavný. Taky by si mě mohly pamatovat jako Zaynovu holku. Ale to je hloupost. Sedli jsme si společně k jednomu stolu a objednali si pití a následně i jídlo. Přinesli nám jídlo a my se do toho hned pustily. Při jídle jsme si povídali a dozvěděla jsem se, že Katniss taky není slavná. Tak jakto, že u nás byly fotografové?...
Tááák další díl. Jak se líbil? Pořád nikdo neodpověděl na tamto na co jsem se ptala v předchozím díle... Pokud se bud elíbit tak Vote a comment. ?)
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...