***o dva dny později***
Konečně jedu domů z té nemocnice. Byla tam strašná nuda. Až tedy na hodiny co tam se mnou byla Lottie. Smáli jsme se spolu. Ona mi zachránila život. A teďka jsem ji za to vděčná. Sice by mi to bylo jedno, ale ztratila bych svou nejlepší kamarádku. Budu se muset smířit s tím, že je se Zaynem navždy konec. Myslel to vážně. Přijela jsem domů a šla jsem do svého pokoje. Dala jsem si tašku na postel. Zazvonil mi mobil. „ahoj Em, nechtěla bys dneska jít na jednu párty“ tohle bylo v SMSce. „ jo ráda v kolik?“ odepsala jsem ji a čekala na odpověď a mezi tím jsem si rozuklízela věci. Všechno jsem dala do koupelny, kde už bylo vymalováno. Zase mi zazvonil mobil. „ v osm večer tě vyzvednu“ napsala mi. „ okay“ odepsala jsem ji“ takže mám ještě deset hodin. Všechno jsem uklidila a šla do obýváku a pustila jsem si televizi. Zapnula jsem nějaký film. Asi po dalších třech filmech jsem šla udělat něco k jídlu. Bylo půl čtvrté. Udělala jsem si palačinky. Když byly hotové tak jsem si je namazala marmeládou a dala na ně šlěhačku. Kolem půl osmé sem se oblékla do černých šatů na něj jsem si dala černý kabátek. Outfit jsem doplnila náhrdelníkem a náušnicemi. K outfitu jsem ještě dala černé boty na podpatku. Ještě jsem se nalíčila a zkontrolovala se v zrcadle. V osm zvonila Lottie. Otevřela jsem ji dveře a došla si pro kabelku a mohly jsme vyrazit.
***
Už jsem v sobě měla dost panáků. Lottie se vytratila hned, jak jsme přišli Hodila jsem do sebe dalšího a šla na parket. Tančila jsem a pak mě někdo chytl za ruku a někam mě táhl. Přitiskl mě na stěnu a začal mě líbat. Byla jsem fakt hodně opilá. Zašlo to, až tak daleko kam jsem nechtěla, aby to zašlo. Leželi jsme vedle sebe a oddechovali. „ jak se jmenuješ?“ zeptala jsem se ho. „Rayen a jak ty?““ řekl a usmál se na mě. „ Emma“ řekla jsem a taky se na něj usmála. Oblékla jsem se a společně s Rayenem jsme vyšli z toho pokoje. „Em kde jsi byla?“ okřikla mě Lottie. „s Rayenem.“ Řekla jsem ji. Koukla jsem se na mobil kolik je hodin. Ježiši už je dvanáct. „ dáš mi svoje telefoní číslo?“ zeptal se mě Raynen. Nadiktovala jsem mu ho a on mě zavolal, abych měla taky jeho číslo. Pak už jsem se bavila s Lottie, ale byl tam i Rayen. S Lottie jsme se rozhodli, že už půjdeme domů. Šli jsme ke mně domů. Lehli jsme si na postel a usnuli.
Ráno jsem se probudila se strašnou bolestí hlavy. Nedovím se, když jsem toho včera tolik vypila. Koukla jsem se na mobil kolik je a bylo půl jedné. Vstala jsem z postele a šla se osprchovat. Pustila jsem na sebe teplou vodu a omyla se. Usušila jsem se a oblékla se do čistého prádla. Přišla jsem do pokoje a Lottie už byla taky vzhůru. „ můžeš si dát sprchu“ řekla jsem ji a šla ke skříni. Potom jsem šla do kuchyně a udělala jsem nám něco k jídlu. Někdo zazvonil. Šla jsem otevřít. Byl tam Zayn. Stála jsem tam jako přikovaná. „ co tady děláš?“ zeptala jsem se ho. „přišel jsem se ti omluvit a vysvětlit ti to co se stalo před tím“ řekl, ale já jsem musela zasáhnout. „ tak to sis měl rozmyslet dřív. Ukončil jsi to tak je konec.“ Řekla jsem a zavřela dveře. „koukla jsem se na zem a byla to nějaká FLASHka. Dala jsem ji do kuchyně na stůl a dál si jí nevšímala. Lottie přišla do kuchyně a sedla si na židli nemáš něco na bolení hlavy?“ zeptala se mě. „ jo tady“ řekla jsem ji a podala ji ho. Celé odpoledne jsme se koukali na filmy. Pojedeme spolu na dovolenou“ řekla jsem a koukla na Lottie. „ je zima“ řekla. „ u moře nebude“ řekla jsem ji a tím vyvrátila její odpověď. Nakonec jsme se domluvili, že pojedeme až v létě.
***
Uběhli dva týdny a s Rayenem jsem začala chodit. S klukama se vídám jenom málo kdy, protože Rayena nemají zrovna v oblibě. Poslední dobou nám to ale moc neklape. Už není takový, jako byl prvních asi deset dní. Byly jsme na párty a byla tam i Lottie ale ne se mnou. S nějakým klukem. To by se Harrymu asi moc nelíbilo. Přišla ke mně nějaká holka a s ní byl i Rayen. „ ahoj tak ty jsi Emma?“ zeptala se mě. „ jo to jsem“ řekla jsem ji“ „ nedivým se ti Rayene, že ses s ní rozešel.“ Řekla a koukla na něj. „ počkej co?“ zeptala jsem se. „ snad jsi si nemyslela, že by s tebou byl nějak moc dlouho měl se s tebou pouze vyspat. Tak zněla naše sázka.“ Řekl. „ty jsi takovej hajzl“ řekla jsem a jednu mu vlepila.“ Em co se stalo“ zeptala se mě Lottie když ke mně přišla. „jdeme“ řekla jsem a táhla ji za ruku ven“ „ Em co se stalo?“ zeptala se mě znovu. „ on mě měl pouze využít a pak mě odkopnout. Já jsem mu věřila“ řekla jsem, no spíš jsem řvala. „ cože? Rayen?“ zeptala se nevěřícně“ „ jo Rayen“ potvrdila jsem ji to“ „ kokot“ řekla. „ jedeme domů?“ zeptala jsem se jí“ „ jo a nemohla bych u tebe dneska zase přespat nechce se mi o půl jedné nebo kolik je ke klukům“ vysvětlila mě. „ jo můžeš“ potvrdila jsem ji to. Přijeli jsme domů a hned šli spát. Probudila jsem se a ani mě nebolela hlava. Což bylo divné“ Asi vyprchal, jak jsem včera nadávala. Osprchovala jsem se a šla se kouknout kde je Lottie protože už nespala. „udělal a jsem nám pozdní oběd“ řekla a postavila na stůl talíř, na kterém byla čína. „ Lottie ty jsi nejlepší“ řekla jsem ji, když jsem měla plnou pusu číny. Lottie odešla a já si pustila film. Ale pořád jsem byla myšlenkami u Rayena.
‘ Jak mi to mohl udělat? Já jsem ho milovala. A on my včera řekl, že to byla jenom hra. Jenom sázka?
Celé odpoledne jsem už nic jiného nedělala. Bylo to jako kdyby mě půlka umřela. Cítila jsem se úplně stejně jako když mě zradil Zayn No možná trochu hůř. Kolem desáté večer jsem si dala sprchu. Asi do půl dvanácté jsem byla na notebooku a projížděla internet. Vypnula jsem notebook a lehla si do postele. Chvíli jsem kukala z okna potom do stropu a nap jsem konečně usnula. V noci jsem se probudila, protože se mi něco nehezkého zdálo. Už ani nevím, co to bylo, ale bylo to děsivé.
ták další díl je tady. Jak se líbil? Podle mě nic moc :)
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...