12. Díl

229 12 0
                                    

Pomalými krůčky jsem se vydala k lodi. Docela jsem se bála. Zayn tam nastoupil jako první a pak mi podal ruku. ,,neboj držím tě" řekl mi a usmál se. Taky jsem se usmála a hlavou my prolétla myšlenku. Jak poznal, že se trochu bojím. Když jsem tam byla tak jsem si sedla na lavičku a čekala az pojedeme. Byly jsme přesně uprostřed a tam jsme se zastavily. Zayn přišel ke mě a sedl si. ,,jak se ti to líbí?" Zeptal se mě a přitom se mi díval do očí. ,,moc je dokonalý. Je to tady romantické." Řekla jsem. Zayn se začal přibližovat. Furt nemůžu odolat jeho rtům, jeho vůni a prostě všemu. Ukončila jsem ten malý kousíček který dělil moje rty od jeho rtů. Políbila jsem ho a on my začal polibky oplácet. Chvíli jsme se líbali ale pak jsem se odtáhla. Bylo něco kolem šesté večer. Vystoupili jsme z lodi a sedlo si na trávu. Chvíli si povídali o všem možném. A pak krámě přešli na téma včerejší noc. Nebylo to zas tak příjemné téma. Ani nevím jak jsme k němu došli ale nějak asi jo. Kolem půl deváté mě začala být zima. Trochu jsem se klepala. A kdy si toho Zayn všiml tak se mě zeptal. ,, je ti zima?" ,,trochu ale to nevadí" řekla jsem a položila si hlavu na jeho rameno. ,, tady máš mojí mikinu" podával mi svojí mikinu. ,, ne tobě bude zima." Řekla jsem a Zayn hned zakroutil hlavou na nesouhlas. ,,nebude. Jen si ji vem" řekl a dal mi ji přes ramena. Kolem desáté jsme vyjeli. Zayn mě vysadil u mě doma a on pak sám odjel. Vešla jsem do domu a Mamka seděla na gauči a koukala na nějaký film. ,,ahoj" pozdravila mě. ,, ahoj" odpověděla jsem ji. ,,kde jsi tak dlouho byla? Zeptala se mě. ,, ráno jsem přijela domů, ale ty jsi tu nebyla. A pak mě zayn vzal ven. Vysvětlila jsem ji a ona jenom přikývla a dal se věnovala filmu. Šla jsem do pokoje a hned jsem si vzala věci na osprchování a šla do koupelny. Hned jak jsem zase přišla do pokoje jsem si lehla do postele a čekala než usnu. Skoro jsem usínala, ale zase plně probudili moje vyzvánění na SMSku. Koukla jsem kdo mi píše a byl to Zayn. 'Dobrou noc lásko' tak SMSka mi vykulila velký úsměv ma tváři. Hned jsem mu musela odepsat. 'Tobě taky zlatíčko' položila jsem mobil na stolek a usnula. Ráno jsem se jako obvykle probudila kolem osmé. Jako každý den jsem si udělala ranní hygienu a oblékla jsem se. Šla jsem se nasnídat a potkala jsem tam mamku. ,,Em?" Oslovila mě. ,,ano?" Zeptala jsem se. ,, Dneska ti představím mého přítele." Řekla mi a na jsem se usmála. ,,a kdy přijde?" Zeptala jsem se abych věděla kdy ho mám čekat. ,, asi v šest přespí tady." Řekla a já se začala divit. ,,cože?" Zeptala jsem se. ,, že tu přespí." Řekla. Nic už jsem radši neříkala našla jsem do pokoje. Já toho chlapa ani neznám a už s ním mám být jednu noc pod jednou střechou. To si ze mě Mamka dělá srandu ne. Uvidím jaký bude. Když tak půjdu do hotelu a nebo se zeptám Zayna jestli bych u něj mohla dneska spát. Třeba to bude jako minule. Do oběda jsem byla na notebooku. Pak mě Mamka zavolala na oběd. Po obědě jsem se rozhodla, že půjdu na nákupy. Budu si muset koupit nějaké teplejší oblečeni už je říjen. Sice ještě není taková zima, ale i tak bych si něco koupit mohla. Oblékla jsem se a vzala si potřebné věci a vyšla jsem z domu. Zamířila jsem do nákupního centra. Vešla jsem dovnitř a šla jsem do krámků. Koupila jsem si hodně věcí. Taky jsem si koupila nové boty Vans a ještě dvoje boty Converse. A pak i nějaké teplejší ale ty tady nebudu vyjmenovávat. Přišla jsem domů kolem půl šesté. Dobrý to stihnu než přijde ten chlap. Šla jsem do pokoje a rozuklidila jsem si věci co jsem si koupila. Oblékla jsem si tričko a kalhoty. Vlasy jsem si stáhla do culíku a šla jsem si sednout na postel a zapnula jsem notebook. Koukla jsem se jestli je někdo online na Facebooku. Zayn. Hnedka jsem mu napsal.

Emma Mason. 17:37

Ahoj...

 Zayn Malik. 17:37

 Ahoj lásko. Jak se máš?

 Emma Mason. 17:38

 No zatím dobře a jak ty?

Zayn Malik. 17:39

Jakto zatím? Já fajn.

 Emma Mason. 17:40

Dneska má přijít mámin přítel a abych řekla pravdu vůbec se na něj netěším.

Zayn Malik. 17:41

 Aha. Pak mi řekneš jaký byl. Promiň Em, ale už budu muset.

 Emma Mason.17:41

 JoJo papa:*

 Zayn Malik. 17:42

 Papa:*

 Zayn odešel a já jsem nevěděla vo mám dělat tak jsem napsala Lottie i když tam nebyla tak ji to napíšu a ona si to potom přečte.

' ahoj Lottie, chtěla jsem se zeptat kdy mas volno? Protože jsme se strasně dlouho neviděli jak přímé na školu. Ty už tam taky nechodíš že? Tak zatím. Em××

 Odeslal jsem ji zprávu a vypnula notebook a chvíli jsem se koukla z okna. ,,EM?" ozvalo se ze zdola. ,,ano?" Zadívala jsem dolů nazpět. ,,pojď dolů někoho ti představím" řekla a já jsem se s povzdechem odešla z pokoje. Scházela jsem schody dolů a už tam stál nějaký chlápek. ,,dobrý den já jsem Erik" řekl a natáhl ke mě ruku. ,, já jsem Emma" řekla jsem a jeho ruku přijmula. Mohl mít tak kolem čtyřiceti. Asi něco jako moje matka. I když moji matce je třicet šest. Sedla jsem si na židli a Mamka přede mě postavila talíř s jídlem. ,,děkuju" řekla jsem a začala jsem jíst. Pak jsem odešla do pokoje a jenom jsem slyšela hlasy. Chvíli jsem poslouchala a zaslechla jsem jedno. ' nezáleží na tom co si o tobě bude myslet já te miluju' jo tak takhle. Provokativně jsem se šla napít co mi schválně řeknou. Přišla jsem do obýváku a uviděla jsem jak se líbají. ,, no fůj" řekla jsem a uraženě jsem došla do kuchyně. Nalila jsem si vodu do skleničky. Do kuchyně přišla máma a chystala se něco říct ale já jsem z kuchyně odešla a šla jsem přes obyvák ve kterém na mě projistotu volal Erik nebo jak se jmenuje. Ignorovala jsem jeho hlas a šla jsem dál po schodech nahoru. Bylo kolem deváté, šla jsem se osprchovat a pak jsem si zalezla do postele a nevím jakto ale usnula jsem. Bylo strašně brzo na to abych šla spát ale nic jsem s tím neudělala. *** o dva dny později*** Je to tady pořád stejný. Mám ke s tím Erikem který mi je hrozně nesimpatický a myslím, že on mě už taky v lásce nemá. Se Zaynem je to super každý den se buď sejdeme a nebo si voláme. Dneska jdu s Lottie ven. Strašně dlouho jsme se neviděli. Hodně se to u ní změnilo. Říkala mi, že chodí s Harrym. A to jsem ráda strašně jim to přeju. Chystala jsem se ven je už docela chladno takže jsem si vzala černé kalhoty a k tomu tričko a do kabelky jsem si dala mikinu, protože nevím jak je venku. Ještě jsem si do kabelky dala klíče, mobil a peněženku. Vyšla jsem z domu a cestou jsem přemýšlela. Už ani nevím o čem. V parku na lavičce seděla Lottie. ,, ahoj" pozdravila jsem ji. ,, ahój." Řekla a hned mě obejmula. S Lottie jsme zašli do Starburks a tam jsme proseděli asi dvě hodiny. Bylo deset večer a Lottie už musela. Rozloučili jsme se a já jsem šla směrem k nám domů. Odemknula jsem dveře a zevnitř se ozívaly divné zvuk. Vešla jsem do obýváku a na gauči ležela máma a Erik to do ní strkal. ,,Děláte si srandu že?" zařvala jsem na ně.

 Ták tady je sdalší díl. diufám, že se vám bude líbit. kdyžtak zanechte Vote neco Comment. A všem mockrát děkuji, že čtou moji povídku : ) a Happy 1D birthday :DDD: ***

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat