,,Ano, Ano, Ano." Vykřikla a hned mě obejmula. A pak mě začala líbat. Byl jsem tak rád. Tuhle chvíli jsem si představovat v hodně verzích, ale tuhle jsem fakt nečekal. ,, jo budu" potvrdila mou otázku. ,,Miluju tě" řekl jsem jí. ,, já tebe taky, ale slib mi, že už to neuděláš!" Řekla mi a podívala se na mě tázavým pohledem.,, ne neopustím tě. A ani nic takový ho už neudělám.“ Řekl jsem. Ještě jsme seděli na lavičce a pak jsem pomalým krokem došli k restauraci a tam jsme si dali oběd.
*** o tři týdny později***
*EM*
Se Zaynem chodím už tři týdny. Pořád je tak milý ale teďka jsem ještě u táty, takže jsme se neviděli už ty tři týdny. Ale pořád si píšeme a voláme. Táta říkal, že je rád, že jsme se dali zase dohromady. Za ty tři týdny jezdíme s tátou a Sam na výlety taky jsme byli se Sam už asi třikrát nakupovat a koupila jsem si toho fakt hodně. Není divu, když je táta bohatý tak proč ne. Zítra odjíždím a popravdě se mi vůbec nechce. Nebudu moct chodit tak často na nákup. Máma zase na mě nebude mít čas, takže jí bude vlastně jedno, co budu dělat. Zabalila jsem si polovinu věcí, které dneska nebudu potřebovat a pak jsem si zabalila věci na dnešní výlet. Jedeme na pláž. A pak jedeme se Sam nakupovat ale v tom městě kde si táta potřebuje něco zařídit a tak abychom na něj nemuseli čekat tak jdeme nakupovat. Zabalila jsem si ručník a plavky a do kabelky, kterou si beru na nákupy jsem si dala klíče ty nosím všude a pak jsem si tam dala mobil a peněženku. Když mi někdo zaklepal na dveře a já jsem si hned vzala věci a šla jsem otevřít. „ můžeme?“ zeptala se mě Sam já jsem vyšla ze dveří. Nasedla jsem do auta a táta se rozjel. Ještě jsem si zapnula pás. Celou cestu jsme poslouchali rádio a já jsem koukala z okýnka. Na pláži jsme byli asi tři hodiny, ale pak už jsme museli jet, Protože táta musí odjet a ještě kvůli tomu, že byly strašně velký vlny a už se nemohlo koupat. Táta nás vyhodil u nákupního centra a my vešli do centra. Měli jsme na to asi dvě hodiny. Ve výloze jednoho krámu jsem viděla krásné letní šaty. „ Podivej ty jsou luxusní“ řekla jsem a zaklepala jsem Sam na rameno. „ jo ty jsou luxusní. Tak na co čekáš, honem dovnitř“ řekla mi a hnala mě dovnitř. Zkusila jsem si je a když mi byl tak jsem si je koupila. Pak jsem si ještě koupila nějaké kraťásky a trička tílka a ještě něco ale nechce se mi to vyjmenovávat. Sam začal zvonit mobil, když se koukla na obrázek byl to táta. Vyšli jsem před budovu a zamířily jsme k autu. Přijeli jsem domů a já jsem si vybalila všechny nové věci. Co jsem tady mám strašných nových věcí. Doufám, že se mi to vejde do kufru. „ večeře“ zavolala na mě a já jsem na ní zavolala zpátky „ jó už běžím“. Otevřela jsem dveře a šla jsem dolů do kuchyně a tam jsem si sedla na židli a Sam přede mě dala talíř s jídlem. Když jsem měla snědeno tak jsem dala talíř do dřezu a zase jsem se ztratila ve svém pokoji a na notebooku jsem si prohlížela fotky z našich výletů. Hodně jsem se u toho smála, když mě Sam s tátou fotily na dětském hřišti a podobně. Pak jsem šla na facebook a koukala jsem jestli nemám nějakou novou zprávu. Měla jsem jednu od Zayna.
Ahoj, Jaký jsi měla den? Mi jsme měli úspěšný. Další koncert za námi. Ještě deset koncertů a máme volno. A kdy se vracíš, už mi chybíš ale to jsi my chyběla když jsem odjel. Tak zatím zayn
Hned jak jsem to dočetla vykouzlil se mi úsměv na tváři a hned jsem mu odepsala.
Ahoj zlato, Dobý byly jsme s tátou a Sam na Pláži a potom jsme se Sam byly zase nakupovat. Mám plno nových věcí. Ale to tě asi nezajímá, když jsi kluk. To je dobře už se těším až budeme mít čas jenom pro sebe. Zítra v osm večer mi letí letadlo a ve dvě budu doma asi možná dřív ještě nevím. Proč? Zatím Em…
Kolem desáté jsem zaklapla notebook a šla jsem se osprchovat. Vzala jsem si věci na spaní a šla jsem do koupelny. Vyslékla jsem si oblečení a vlezla jsem do sprchy nechala jsem na sebe padat horkou vodu. Odu jsem vypla a dala jsem si na ruku trochu sprchového gelu a nanesla jsem si ho na tělo a zase ho spláchla. Vylezla jsem ze sprchy a osušila jsem se. Oblékla jsem si oblečení na spaní a šla do pokoje. Zalezla jsem si do postele. A pak jsem usnula. Ráno jsem se probudila kolem sedmé. To je divné teďka stávám nějak brzo. Vylezla jsem z postel, vzala jsem si oblečení na převléknutí. Vzala jsem si teplákové kraťasy a k tomu černé tílko. Nic zvláštního ale na doma to stačí. Vyšla jsem z pokoje šla do kuchyně se nasnídat. Dala jsem si lupínky s mlékem. Do kuchyně přišla Sam a hned za ní přišel táta. „dobré ráno“ pozdravila jsem je a oni mi jednohlasně odpověděli. „Em“ oslovil mě táta. „ Ano?“ zeptala jsem se nechápavě. „Asi do konce roku už nepřijeděš že?“ Zeptala se mě Sam..“ no já nevím proč?“ zeptala jsem se zase. „ No protože máš narozeniny a tak jsme se rozhodly, že ti dáme dárek už teďka.“ Řekla Sam a podala mi tašku. „ jsou tam věci jak ode mě tak i od Sam. Řekl zase taťka. „ Moc děkuju to jste nemusely.“ Řekla jsem a oni se jenom zamračily. „ Ale jo musely, protože jsi moje dcera.“ Řekl táta a hned zase nahodil ten jeho úsměv. Koukla jsem se do té tašky a uviděla jsem tam zabalenou krabičku. Vytáhla jsem ji a začala ji opatrně rozbalovat. Byl tam nový mobil Iphone5. „Deláš si srandu tati? Vždyť tenhle mobil je strašně drahý!“ řekla jsem mu a koukla jsem se na něj s tázavým pohledem. „ Já to vím, ale nemusíme mít my jenom něco dobrého ty musíš mít taky něco.“ Řekl táta. Hned jsem ho objala a pak jsem objala i Sam. „ Ještě tam máš jeden dárek. „řekla mi, já jsem hned sáhla do taštičky a vytáhla jsem z ní krásný kryt na můj mobil., poslední dárek jsem vytáhla obálku. „ Co to je?“ zeptala jsem se, když jsem se tam snažila dostat. „ dárek od nás obou“ 5ekla Sam. „ no to vím, že je to dárek ale co to je za dárek. „ na to musíš přijít sama.“ Řekl zase táta. „fajn“ odpověděla jsem mu. Konečně jsem se do toho dostala a vytáhla jsem kreditní kartu. „ Po mě?“ zeptala jsem se nechápavě. „ jo. Jsou to peníze, které jsem ti spořil, abys jsi měla taky něco. „ Bože tati a Sam mockrát vám děkuji.“ Řekla jsem jim a hned jsem je oba obejmula. „Tak a teď se jdi připravit na cestu domů“ řekl táta a já s radostným pohledem odkráčela do svého pokoje. Po obědě jsem se domlouvala s tátou a Sam jestli by mě dovezli na letiště. Táta mi řekl, že mě tak rád odveze. Bylo něco kolem třetí odpoledne tak jsem si pomalu nachystala věci co budu potřebovat v letadle. Vzala jsem si větší kabelku a do ní jsem si dala mobil už jsem měla ten, co mi dali Sam a táta. Je to neuvěřitelný, že mám iPhone. Pak jsem si tam dala sluchátka, notebook, protože do kufru se mi dávat nechce protože by se mohl rozbít a co já potom bez počítače. Dále jsem tak přihodila lesk na rty, a svetřík, protože když přijedu domů tak by tam mohla být zima. Nachystala jsem si oblečení v kterém pojedu. Dala jsem si normální kraťasy a k tomu tílko s nápisem ' i love my boyfriend'. Kolem šesté jsme s tátou vyjeli...
Ták tady máte další díl. Ještě jednou se omlouvám, že jsem teďka nepřidala ale dneska vám přidám ještě jeden díl. Dofám, že se vám bude líbit. kdyžtak comment nebo Vote potěší. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd zatím :P
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...